Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου 2017

Αλητείες




















01. Αλητείες Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Η ζωή μου φοράει μπλου τζιν | Μαύρες μπότες και άσπρη φανέλα | Δε φοβάμαι για πάντα να γίνει | Γιατί έχω τη τρέλα την παλιά μου την τρέλα | Απόψε έχω κέφια, απόψε έχω κέφια | Και ξεκλειδώνομαι | Απόψε έχω κέφια, απόψε έχω κέφια | Κι απογειώνομαι, απογειώνομαι | Αλητείες | Θέλω πάλι απόψε αλητείες | Θέλω τις παλιές μου ελευθερίες | Κι άντε τις αιτίες να βρεις | Αλητείες | Θέλω πάλι απόψε αλητείες | Θέλω τις μικρές μου ελευθερίες | Ψάξε τις αιτίες να βρεις | Ψάξε τις αιτίες να βρεις. | Η ζωή μου διψάει και συ | Δίχως πάθος γυρνάς γύρω γύρω | Με φοβίες και αγάπη μισή | Θέλω να έρθεις μαζί μου | Να σε παρασύρω | Απόψε έχω κέφια, απόψε έχω κέφια | Και ξεκλειδώνομαι | Απόψε έχω κέφια, απόψε έχω κέφια | Κι απογειώνομαι, απογειώνομαι | Αλητείες | Θέλω πάλι απόψε αλητείες | Θέλω τις παλιές μου ελευθερίες | Κι άντε τις αιτίες να βρεις | Αλητείες | Θέλω πάλι απόψε αλητείες | Θέλω τις μικρές μου ελευθερίες | Ψάξε τις αιτίες να βρεις | Ψάξε τις αιτίες να βρεις.

02. Όμορφη Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Λύσε τα μαλλιά σου | κι ας το φόρεμα στο πάτωμα να πέσει | θέλω να σε βλέπω | θέλω να μεθάω, να γίνομαι φέσι.. | Όμορφη, είσαι όμορφη | και δε θέλω να ξέρω όλα τ’ άλλα | όμορφη, είσαι όμορφη | σε ποτήρι αν χωράς θα σε πιώ στάλα, στάλα | θα σε πιώ στάλα, στάλα | Κοίτα με στα μάτια | πέτα το μπουκάλι πέτα κι όπου πέσει | θέλω ό,τι έχεις | έχεις ό,τι θέλω κι ό,τι μ’ αρέσει.. | Όμορφη, είσαι όμορφη | και δε θέλω να ξέρω όλα τ’ άλλα | όμορφη, είσαι όμορφη | σε ποτήρι αν χωράς θα σε πιώ στάλα, στάλα | θα σε πιώ στάλα, στάλα | Σαν, σαν, σαν δροσοσταλίδα ντυμένη με ηλιαχτίδα | αυτή ήτανε η σκέψη μου όταν σε πρωτοείδα | έφερες στην καρδιά μου με τη μία καταιγίδα | κι έπεσα σαν χάνος στων ματιών σου την παγίδα | τα μαλλιά σου ήταν λυτά και τα έλουζε ο αέρας | "Όμορφη" | ήταν τα φώτα της μέρας | "Είσαι όμορφη" | είσαι στ` αλήθεια σαν τις πριγκιπέσες που ζουν στα παραμύθια.. | σαν τους ποταμούς κι όλα τα ξωτικά τους.. | σαν τους θησαυρούς κι όλα τα μυστικά τους.. | είσαι όλο το φως σε μέρα σκοτεινή.. | Θεέ μου.. τόσο όμορφη | "Όμορφη" | Όμορφη, είσαι όμορφη | και δε θέλω να ξέρω όλα τ’ άλλα | όμορφη, είσαι όμορφη | σε ποτήρι αν χωράς θα σε πιώ στάλα, στάλα | θα σε πιώ στάλα, στάλα

03. Ψηλά τακούνια και μίνι Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Είναι 16, είναι μόλις 16, | αν την αγγίξεις θα σε τινάξει. | Τα ξέρει όλα και όλα τα κάνει, | ό, τι πεις η Ισμήνη το κάνει. | Είναι 16, 16 κι ελπίζει, | γυρνάει, παίζει, αρπάζει, χαρίζει. | Ήρθ’ απ’ τη Σπάρτη πριν δυόμισι χρόνια | η Ισμήνη που είναι αιώνια. | Ψηλά τακούνια και μίνι | φορά η Ισμήνη. | Όλα η ματιά τα δηλώνει, | σε κάθε βήμα σκοτώνει, | έτσι σε στέλνει η Ισμήνη. | Ψηλά τακούνια και μίνι, | κι ότι σου δείχνει το δίνει. | Ότι αγγίξει το λειώνει, | αλλάζει πόδι σκοτώνει, | κι έτσι σε στέλνει η Ισμήνη. | Ψηλά τακούνια και μίνι, | ψηλά τακούνια και μίνι. | Είναι 16, είναι μόλις 16, | εσύ φαντάσου κι εκείνη εντάξει. | Τα θέλει όλα, όλα τα κάνει, | η Ισμήνη ποτέ της δε χάνει.

04. Κελί 9 Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Κελί 9, | και ό,τι θέλησες στερείσαι, | ό, τι δε ζήτησες περισσεύει. | Τρέμεις, φοβάσαι, απειλείσαι, | κι ό,τι ελπίζεις σε παιδεύει. | Κελί 9, | κουδούνια και λυκοφιλίες | και μια σφυρίχτρα γι’ αγγαρεία. | Μεγάφωνα και οδηγίες | κι ο ύπνος πάντα τιμωρία. | Θέλω βόλτα να βγω στην Ομόνοια, | τη ζωή μια στιγμή να κοιτάξω. | Ψέμα όλου του κόσμου η πρόνοια, | δώσ’ μου λίγη ελευθερία και θα πετάξω, | και θα πετάξω... | Κελί 9, | Νά ‘χεις στην πλάτη πάντα τοίχο, | στ’ απόκρυφά σου νά ‘χεις κάμα. | Ν’ ακούς, να ξέρεις κάθε ήχο, | να μη ρωτάς αν είχες γράμμα. | Κελί 9, | Θέλω απ’ το λάθος να το σκάσω | και να βρεθώ πίσω απ’ τη μάντρα. | Να κλάψω θέλω, να ξεσπάσω | κι ας μη με ξαναπούμε άντρα. | Κελί 9, | Τέσσερα βήματα η πορεία, | χαφιέδες, φύλακες και ξένοι. | Και με τρελαίνει η απορία | αν η ζωή θα περιμένει.

05. Μάγισσα Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Ήμουνα ερωτευμένος από παιδί, | προσεκτικά το κάθε πρόσωπο κοιτούσα | κι όσο αντέχανε τα πόδια μου γυρνούσα. | Για σένα έψαχνα, για χρώμα μες στο γκρι. | Σ’ έβλεπα σαν οπτασία από παιδί | και μέρα, μες στο μεσημέρι, σε σχημάτιζα. | Ό,τι ήταν γύρω μου το ‘σβηνα, το κομμάτιαζα | κι ερχόσουν μπρος μου, φως μου... | Μάγισσα, είσαι μάγισσα | που ‘ρθες απ’ τ’ όνειρο | και μπήκες στην αλήθεια. | Μάγισσα, είσαι μάγισσα, | έκανες όλα όσα ζούσα παραμύθια. | Μάγισσα... | Ήμουνα ερωτευμένος από παιδί, | ίδια φιγούρα κάθε νύχτα, ξαναρχόσουν, | ερωτευόμασταν και στ’ όνειρο χανόσουν. | Κρυφός δεσμός μου, φως μου..

06. Θέλω το κορμί σου Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Παίρνεις τα cheeseburgers, στο δίσκο τ’ ακουμπάς, | «χίλιες πενήντα» λες, κι απόδειξη μου δίνεις. | Τις τρεις τις μπύρες βλέπεις και κρυφογελάς, | «μη μου μεθύσεις» συμπληρώνεις, και μ’ αφήνεις. | Στο πάσο κάθομαι, σε βλέπω να κοιτάς | απ’ τον καθρέφτη της απέναντι κολόνας. | Μισή ωρίτσα μένει ακόμα και σχολάς, | μισή ωρίτσα, αλλά μου φαίνεται αιώνας. | Θέλω το κορμί σου, | θέλω το κορμί σου | εγώ θέλω εσένα. | Θέλω το κορμί σου, | θέλω το κορμί σου, | να γινόμαστ’ ένα. | Τελειώνει η τρίτη μπύρα 12 ακριβώς, | στη πίσω πόρτα πας και βγαίνω στο σκοτάδι. | Θα σε αγγίξω πάλι και θ’ αστράψει φως, | θα σε χαϊδέψω με το πιο γλυκό μου χάδι. | Πάλι θα βιάζεσαι στο σπίτι σου να πας, | θα ξαναπείς πως πουθενά αυτό δε βγάζει. | Τα κάνεις δύσκολα, κι όμως ξαναγυρνάς | γιατί η φωνούλα της καρδούλας σου φωνάζει.

07. Τατουάζ Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Προτιμάς την αποπλάνηση, | δεν θέλεις βιασμό. | Ξεγελιέσαι ότι οι δυο μας | ζούμε ελεύθερο δεσμό. | Η αφοσίωση για σένα | είναι κάτι ελαστικό. | Κι εγώ τρέχω να προλάβω | μη συμβεί το βιαστικό. | Κανείς | το δικό σου τατουάζ, | το κρυφό σου τατουάζ | αν κανείς ποτέ αντικρίσει, | κανείς | το μικρό σου τατουάζ, | το γλυκό σου τατουάζ | αν κανείς ποτέ φιλήσει, | θα χωρίσει, θα μας χωρίσει. | Προτιμάς την περιπέτεια, | μισείς το σταθερό. | Κι όλο ψάχνεσαι και ψάχνεις | από κάμποσο καιρό. | Σου το λέω να το ξέρεις | και σε προειδοποιώ | πως ο έρωτας για μένα | είν’ υπόθεση για δυο. | Κανείς | το δικό σου τατουάζ, | το κρυφό σου τατουάζ | μην αφήσεις να κοιτάξει. | Κανείς | το μικρό σου τατουάζ, | το γλυκό σου τατουάζ | αν το δει κανείς θ’ αλλάξει, | θα μ’ αλλάξει, θα μ’ αλλάξει.

08. Ή από δω ή από κει Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Τα διλήμματα πάντα ήτανε πλαστά, | βόλτες έκοβε η αλήθεια κάτω από τη μύτη μας. | Όσα πρέπει να κάνεις, τώρα σού ‘ναι γνωστά, | ξαναπάρε θέση, η φωτιά είναι στο σπίτι μας. | Ή από ‘δω, ή από ‘κει. | Ή βοηθάς στη λύση, | ή βοηθάς το πρόβλημα. | Ή από ‘δω, ή από ‘κει. | Ή βοηθάς στη λύση, | ή βοηθάς το πρόβλημα, | βοηθάς το πρόβλημα, | βοηθάς το πρόβλημα... | Τα διλήμματα πάντα κόστιζαν ζωές, | πέθαιναν οι βλάκες, οι έξυπνοι να ζήσουνε. | Τώρα ό,τι κάνεις, τώρα ό,τι λες | κάποιοι το πληρώνουν και θα σε ρωτήσουνε. | Τα διλήμματα πάντα είναι πονηρά, | κάποιος εξυπνάκιας πάει και τα σκέφτεται. | Τώρα, όμως, ξέρεις, δε σε ξεγελά, | σ’ ένα σταυροδρόμι η ζωή μας στέκεται.

09. Χαμένος χρόνος Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Σ’ ονειρευόμουνα αλλιώς, | όμως τα όνειρα δε βγήκαν. | Κι ήρθε, μυστήριο, ένα φως | κι όλα όσα μού `κρυβες φανήκαν. | Ήσουνα χαμένος χρόνος, | ήσουνα χαμένος χρόνος. | Πάλι απ’ την αρχή και μόνος, | χαμένος χρόνος. | Έκανα σχέδια για μας, | όμως λογάριαζα μονάχος. | Εκεί που ήμουν με γυρνάς, | το πιο μεγάλο μου ήσουν λάθος.

10. Όταν κάτι τελειώνει Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Αυτόν τον δρόμο τον ξέρω καλά, | με μηχανή, με τα πόδια, μ’ αμάξι. | Και πρωινά, μεσημέρια και αργά, | μα έχετε ο δρόμος και εσύ πια αλλάξει. | Σ’ αυτό το δρόμο αγωνίες, χαρές, | και τσακωμοί κι υποψίες και ζήλιες. | Τώρα περνώ μια στις τόσες φορές, | και ξαναζώ τις στιγμές μας τις χίλιες | Όταν κάτι τελειώνει, κάτι άλλο αρχίζει, | όσο κι αν η ζωή στα θυμίζει. | όταν κάτι τελειώνει, κάτι άλλο αρχίζει, | η ζωή πάει εμπρός, συνεχίζει... | Αυτόν τον δρόμο τον ξέρω καλά, | ακούω τα γέλια σου απ’ τη γωνία. | Όποιος δεν έχασε ακόμα γελά, | όποιος δε γνώρισε την αγωνία. | Σ’ αυτόν τον δρόμο αλλάξαν πολλά, | όπως αλλάζουμε εμείς κάθε ώρα. | Κι είναι τα μάτια μου πάλι θολά, | δρόμοι του χθες που δε φτάσαν στο τώρα.

11. Σοκ Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Σ’ άρεσε καιρό, | ώσπου κάποτε το ‘δειξες, | δεκαπέντε εσύ και εκείνος τριάντα. | Σ’ άρεσε καιρό, | μέχρι εκείνο τ’ απόγευμα. | οι δικοί σου εκδρομή και εσείς στη βεράντα. | Σοκ, σοκ, σοκ, | άλλον ήξερες κι ήθελες. | Σοκ, σοκ, σοκ, | Θεέ μου, γύρνα το πλάνο. | Σοκ, σοκ, σοκ, | σε πονούσε και σ’ έβριζε. | Θεέ μου, τώρα ας πεθάνω, | Θεέ μου, αν είσαι εκεί πάνω… | Σ’ άρεσε καιρό, | ώσπου αυτός που αντίκρισες, | του μυαλού σου ο Θεός είχε γίνει ένας άλλος. | Σ’ άρεσε καιρό, | τον ονειρευόσουνα, | δεκαπέντε χρονών, αγκαλιά με το χάος.

12. Ουράνιο τόξο Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Πότε θα βγει ουράνιο τόξο, | να σταματήσει η βροχή; | Πότε θα βγει ουράνιο τόξο, | πότε αλλάζουμε εποχή; | Όσα λένε τα μάτια σου, | δε μου τα ‘πες ποτέ σου. | Όσα λένε τα μάτια σου, | δε χωράν στις φυγές σου. | Πότε θα βγει ουράνιο τόξο, | να τραγουδάς, να μου γελάς; | Πότε θα βγει ουράνιο τόξο, | να ρίξει χρώμα και σε μας; | Όσα λένε τα μάτια σου, | μια μεγάλη απορία. | Όσα λένε τα μάτια σου | μοιάζουν διαμαρτυρία. | Όσα λένε τα μάτια σου, | δεν τα λεν’ χίλιες λέξεις. | Τα όσα λένε τα μάτια σου | πόσο ακόμα θ’ αντέξεις;

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης