Κυριακή, 9 Ιουλίου 2017

Τολμάς κι έχεις παράπονο





















Τολμάς κι έχεις παράπονο
Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Πέτρος Ίμβριος | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού

Τίτλος Δίσκου: Βρες έναν τρόπο
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Πέγκυ Ζήνα
Συνθέτες: Don Taylor | Αλέξανδρος Παλαμάρας | Γιάννης Πάριος | Θάνος Καλλίρης | Κωνσταντίνος Παντζής | Πέτρος Ίμβριος | Τάσος Παναγής
Στιχουργοί: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης | Γιάννης Λιόντος | Γιάννης Πάριος | Ηλίας Φιλίππου | Θάνος Καλλίρης | Ναταλία Γερμανού

Οι στίχοι: Όλα μου τα λάθη τώρα τα πληρώνω | Για ότι σου ‘χω δώσει απόψε | μετανιώνω | Λες ότι δεν έκανα ούτε μια θυσία | Θεέ μου δεν αντέχεται τόση αχαριστία | Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ | Εσύ που μου κατέστρεψες για πάντα τη ζωή | Που δε λογάριασες αγάπη τι θα πει | Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ | Ε, όχι είναι ντροπή | Ότι σε θυμίζει θέλω να πετάξω | Κι όσα μου ‘χεις κάνει θέλω να ξεχάσω | Λες ότι δεν έκανα ούτε μια θυσία | Θεέ μου δεν αντέχεται τόση αχαριστία


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης