Τρίτη, 4 Ιουλίου 2017

Γειτονιά μου αγαπημένη





















Γειτονιά μου αγαπημένη
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος

Τίτλος Δίσκου: Αναπολώντας
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Απόστολος Καλδάρας | Βασίλης Καραπατάκης | Βασίλης Τσιτσάνης | Γιώργος Μητσάκης | Θόδωρος Δερβενιώτης | Κώστας Μπιτίνης | Μανώλης Χιώτης | Στέλιος Καζαντζίδης | Στέλιος Χρυσίνης
Στιχουργοί: Βασίλης Τσιτσάνης | Γιάννης Λελάκης | Γιώργος Μητσάκης | Γιώργος Τρίμης | Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου | Θόδωρος Δερβενιώτης | Κώστας Βίρβος | Στέλιος Καζαντζίδης | Χρήστος Κολοκοτρώνης

Οι στίχοι: Γειτονιά μου αγαπημένη, | γειτονιά μου πικραμένη, | πόση δυστυχία κρύβεις, | γειτονιά μου φτωχική, | μα και πόση περηφάνια | και λεβέντικη ψυχή! | Γειτονιά μου αγαπημένη, | η ψυχή σου δεν πεθαίνει. | Πάλι σε ξαναντικρύζω, | συλλογιέμαι και δακρύζω, | τι να γίναν τόσοι φίλοι | που τους πήρε η ξενιτιά, | ποιος να ξέρει τι να κάνει | η αγάπη μου η παλιά. | Γειτονιά μου αγαπημένη, | η ψυχή σου δεν πεθαίνει. | Κι αν οι μπόρες σε χτυπήσαν, | τα χαμόγελα δε σβήσαν. | Αντηχείς από τραγούδια | σαν γυρνούν απ’ τη δουλειά | παλικάρια και κοπέλες | που δουλεύουνε σκληρά. | Γειτονιά μου αγαπημένη, | η ψυχή σου δεν πεθαίνει.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης