Κυριακή, 9 Ιουλίου 2017

Βρες έναν τρόπο





















01. Βρες έναν τρόπο Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Πίνεις καπνίζεις προς το μέρος μου γυρίζεις | και με κοιτάς δισταχτικά | πάντα τι θέλεις να μου πεις γιατί το πνίγεις | έλα και πες το ανοιχτά | Κοίτα έξω έχει πιάσει καλοκαίρι | και την πόρτα έχω ανοίξει της καρδιάς | ίσως να’ σαι αυτό που έψαχνα το ταίρι | ή το κάτι μιας βραδιάς | Βρες έναν τρόπο να με γνωρίσεις | βρες έναν τρόπο έχει πάει η ώρα τρεις | βρες έναν τρόπο να το τολμήσεις | και σαν τρελός θα θέλεις να με ξαναδείς | Πες μου γιατί δεν κάνεις τώρα αυτό το βήμα | τι περιμένεις να συμβεί | αυτό το βλέμμα που σου ρίχνω είναι σήμα | πως έχει έρθει η στιγμή

02. Πες μου εγώ τι φταίω Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Πες μου εγώ τι φταίω για χάρη σου να κλαίω | να γίνομαι κομμάτια για να περνάς εσύ καλά | Πες μου πώς το αντέχεις παιχνίδι σου να μ’ έχεις | και όταν σου λέω φύγε εδώ να έρχεσαι ξανά | Πώς μπορείς να με πληγώνεις και ύστερα να μετανιώνεις | πώς μπορείς θέλω να ξέρω που με κάνεις να υποφέρω | Πες μου εγώ τι φταίω για χάρη σου να κλαίω | να γίνομαι κομμάτια για να περνάς εσύ καλά | Πες μου πώς το αντέχεις παιχνίδι σου να μ’ έχεις | και όταν σου λέω φύγε εδώ να έρχεσαι ξανά | Πες μου τι σου `χω κάνει και μια ζωή δε φτάνει | ζημιές σου να μετράω και ψέματα να συγχωρώ | Πες μου αφού σε ξέρω γιατί να σε πιστεύω | τα λάθη σου δε βλέπω, θεέ μου πόσο σ’ αγαπώ

03. Τολμάς κι έχεις παράπονο Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Πέτρος Ίμβριος | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Όλα μου τα λάθη τώρα τα πληρώνω | Για ότι σου ‘χω δώσει απόψε | μετανιώνω | Λες ότι δεν έκανα ούτε μια θυσία | Θεέ μου δεν αντέχεται τόση αχαριστία | Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ | Εσύ που μου κατέστρεψες για πάντα τη ζωή | Που δε λογάριασες αγάπη τι θα πει | Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ | Ε, όχι είναι ντροπή | Ότι σε θυμίζει θέλω να πετάξω | Κι όσα μου ‘χεις κάνει θέλω να ξεχάσω | Λες ότι δεν έκανα ούτε μια θυσία | Θεέ μου δεν αντέχεται τόση αχαριστία

04. Πάλι Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Όσο το σκέφτομαι δεν το πιστεύω | πώς με κατάφερες να `ρθω ξανά | και σ’ επανάληψη το ίδιο έργο | το βλέπω μάτια μου κι άλλη φορά | Όσο το σκέφτομαι τόσο με καίει | που είμαι πλάι σου και σ’ αγαπώ | ίσως το πάθος μου για σένα φταίει | ακόμα ψάχνομαι και απορώ | Πάλι να σ’ αγαπώ και να καίγομαι | πάλι να φεύγω κι όλο να `μαι εδώ | πάλι μ’ ένα φιλί κι ένα χάδι όλα τα ξεχνώ | Πάλι εγώ για σένα τρελαίνομαι | πάλι να σου ξεφύγω δεν μπορώ | πάλι στην αγκαλιά που με καίει | όλο και γυρνώ | Όσο το σκέφτομαι μου ‘ρχεται τρέλα | που γνώμη άλλαξα σε μια βραδιά | Ότι κι αν έλεγα ήτανε ψέμα | αλήθεια έλεγε μόνο η καρδιά | Όσο το σκέφτομαι τόσο με καίει | που είμαι πλάι σου και σ’ αγαπώ | πάθος συνήθεια κάτι θα φταίει | ακόμα ψάχνομαι και απορώ | Πάλι να σ’ αγαπώ και να καίγομαι | πάλι να φεύγω κι όλο να `μαι εδώ | πάλι μ’ ένα φιλί κι ένα χάδι όλα τα ξεχνώ | Πάλι εγώ για σένα τρελαίνομαι | πάλι να σου ξεφύγω δεν μπορώ | πάλι στην αγκαλιά που με καίει | όλο και γυρνώ

05. Και πάω στα σκυλάδικα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Την ώρα που σε σκέφτομαι, τα πίνω και μεθάω| πονάω μα δεν ντρέπομαι, που τόσο σ’ αγαπάω | Και πάω στα σκυλάδικα και γίνομαι κομμάτια | και πίνω ως τα χαράματα για τα δικά σου μάτια | Και πάω στα σκυλάδικα και γίνομαι κομμάτια | και πίνω ως τα χαράματα για τα δικά σου μάτια | Την ώρα που σε σκέφτομαι | Την ώρα που σε σκέφτομαι, θεριό είμαι και ματώνω | το ξέρω καταστρέφομαι μα δε το μετανιώνω

06. Δε γλιτώνω από σένα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Όσο και να προσπαθήσω | να ξεφύγω να σ’ αφήσω παγιδεύομαι | Μεσ’ τα μαγικά σου μάτια όταν με κοιτούν | χάνομαι τρελαίνομαι κι έχω πάρει την απόφασή μου | πως δεν βγαίνεις από τη ζωή μου τώρα πια | Δε γλιτώνω από σένα κι απ’ τον έρωτά σου | όλο φεύγω και σ’ αφήνω κι όλο είμαι κοντά σου | Δε γλιτώνω από σένα ότι και να κάνω | όσο και να το παλεύω τον καιρό μου χάνω | Θέλω να μη σ’ αγαπάω | σ’ άλλη αγκαλιά να πάω να μη σκέφτομαι | φτάνει όμως μια σου λέξη κι όλα τα ξεχνώ | πάλι σ’ εμπιστεύομαι κι έχω πάρει την απόφασή μου | πως δεν βγαίνεις από τη ζωή μου τώρα πια | Δε γλιτώνω από σένα κι απ’ τον έρωτά σου | όλο φεύγω και σ’ αφήνω κι όλο είμαι κοντά σου | Δε γλιτώνω από σένα ότι και να κάνω | όσο και να το παλεύω τον καιρό μου χάνω

07. Πάρτι Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Αλέξανδρος Παλαμάρας & Don Taylor | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Όχι άλλο δεν κάνω πίσω | δε με νοιάζει τι σ’ ενοχλεί | τέρμα πια οι σκηνές και η ζήλεια | όλ’ αυτά τα `χω πια βαρεθεί | Μαζί σου ήμουνα τόσο ερωτευμένη | όμως δεν είμαι πια | μη μ’ απειλείς αν φύγεις πως θα `μαι χαμένη | Τι θέλω τώρα το ξέρω καλά | Πάρτι μ’ όλους τους φίλους μου θα κάνω | πάρτι και θα χορεύω ως το πρωί | Πάρτι να πιω και να το παρακάνω | σ’ όποιον αρέσει η δική μου η ζωή | Άλλους εκνευρισμούς και μούτρα | δεν αντέχω πια δεν μπορώ | όσο υπάρχει αυτή η σχέση | τον εαυτό μου ταλαιπωρώ | Τον κόσμο θα ‘χανα αν μου έλεγες θα φύγεις | πριν από λίγο καιρό | δε με τρομάζει πια ούτε και με θίγει | αν θα μου πεις πώς τελειώνουμε εδώ | Πάρτι μ’ όλους τους φίλους μου θα κάνω | πάρτι και θα χορεύω ως το πρωί | Πάρτι να πιω και να το παρακάνω | σ’ όποιον αρέσει η δική μου η ζωή

08. Δε σε χρειάζομαι Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Διαλούσα την ψυχή μου νύχτα, νύχτα και στην έδινα | Τα θέλω τα δικά μου στα θέλω τα δικά σου έπνιγα | Κι εσύ μου εξασφαλίζεις τόση πίκρα αναπάντεχα | καλύτερα που φεύγεις παρά την παγωνιά σου ν’ άντεχα | Δε σε χρειάζομαι κι ας ξέρω πόσο θα μου λείψεις δοκιμάζομαι | τα όνειρα μου πια μαζί σου δε μοιράζομαι | είναι καλύτερα που αλλάζουμε ζωή | Δε σε χρειάζομαι για μια καινούρια αγάπη τώρα ετοιμάζομαι | ν’ αφήσω πίσω τ’ όνομα σου πόσο βιάζομαι | κι από το τέλος μας να βγω πιο δυνατή | Δικές σου θεωρίες και απόψεις υποστήριζα | τα όνειρα που είχες με πάθος και αγάπη στήριζα | η πιο μεγάλη ήσουν εμπειρία αναμφίβολα | για μια φορά ακόμα στα μάτια μου γκρεμίζεις είδωλα | Δε σε χρειάζομαι κι ας ξέρω πόσο θα μου λείψεις δοκιμάζομαι | τα όνειρα μου πια μαζί σου δε μοιράζομαι | είναι καλύτερα που αλλάζουμε ζωή | Δε σε χρειάζομαι για μια καινούρια αγάπη τώρα ετοιμάζομαι | ν’ αφήσω πίσω τ’ όνομα σου πόσο βιάζομαι | κι από το τέλος μας να βγω πιο δυνατή

09. Δεν το πιστεύω Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Γιάννης Λιόντος
Δεν το πιστεύω πως σε είχα μα δε σ’ έχω, | μου λείπεις τόσο και αυτό δεν το αντέχω, | δεν το πιστεύω ότι θες να μείνεις μόνος, | πώς θα περάσει, τελικά, αυτός ο χρόνος, | πώς θα περάσει, Θεέ μου, αυτός ο χρόνος. | Ήσουν για μένα η ζωή, ήσουν ο άνθρωπός μου | μα απ’ ότι φάνηκε, ποτέ δεν ήσουνα δικός μου, | έλεγες ότι μ’ αγαπάς, μακριά μου πως δε ζούσες, | μα άλλα έλεγες εσύ και άλλα εννοούσες. | Δεν το πιστεύω πως σε είχα μα δε σ’ έχω, | μου λείπεις τόσο και αυτό δεν το αντέχω, | δεν το πιστεύω ότι θες να μείνεις μόνος, | πώς θα περάσει, τελικά, αυτός ο χρόνος. | Πώς θα περάσει, Θεέ μου, αυτός ο χρόνος. | Ήσουν για μένα η ζωή, τα πάντα μέχρι τώρα | μα όλ’ αυτά που ζήσαμε χάθηκαν σε μια ώρα, | να σε ξεχάσω προσπαθώ απ’ όλα να ξεφύγω, | μα ό,τι κι αν κάνω, συνεχώς σ’ εσένα καταλήγω. | Δεν το πιστεύω πως σε είχα μα δε σ’ έχω, | μου λείπεις τόσο και αυτό δεν το αντέχω, | δεν το πιστεύω ότι θες να μείνεις μόνος, | πώς θα περάσει, τελικά, αυτός ο χρόνος. | Πώς θα περάσει, Θεέ μου, αυτός ο χρόνος. | Δεν το πιστεύω πως σε είχα μα δε σ’ έχω, | μου λείπεις τόσο και αυτό δεν το αντέχω, | δεν το πιστεύω ότι θες να μείνεις μόνος, | πώς θα περάσει, τελικά, αυτός ο χρόνος. | Πώς θα περάσει, Θεέ μου, αυτός ο χρόνος.

10. Τα μάτια μου ρώτα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Απόψε θα στρώσω τραπέζι για σένα | μετά από χρόνια που είχες χαθεί | Θα πω και τραγούδι με λόγια θλιμμένα | Που τα `χω κρυμμένα βαθιά στην ψυχή | Και μη με ρωτήσεις εγώ πώς περνάω | Δε δίνω απαντήσεις σε όσους ρωτούν | Αν τάχα πονάω που είμαστε χώρια | Τα μάτια μου ρώτα κι αυτά θα σου πουν | Απόψε θα στρώσω τραπέζι για σένα | κι ας πούνε πως είναι η πρώτη φορά | Δε θέλω κουβέντα για τα περασμένα | Σαν δάση καμένα τα όνειρα πια

11. Απόψε φεύγω από δω Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Φεύγω κι απορείς που όλα τέλειωσαν | ρωτάς για πράγματα που τα γνωρίζεις | τις στιγμές που ζήσαμε τις ξέχασα | το λες αλλά και δε μου τις θυμίζεις | Απόψε φεύγω από δώ | δε θέλω να σε ξαναδώ | για την αγάπη μας πως κλαις | ούτε γι’ αστείο δε θέλω να το λες | Mην παραπονιέσαι που δεν άντεξα | έχουν κι όρια οι υποχωρήσεις | μακριά σου την ζωή μου άλλαξα | τι έκανες εσύ να με κρατήσεις; | Απόψε φεύγω από δώ | δε θέλω να σε ξαναδώ | για την αγάπη μας πώς κλαις | ούτε γι’ αστείο δε θέλω να το λες

12. Χίλιες φορές Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Αχ να μπορούσα να ξαναγεννηθώ | το ίδιο λάθος για να κάνω | να σ’ αγαπήσω και ν’ αγαπηθώ | χίλιες φορές και παραπάνω | Γιατί μια τι να σου κάνει | κρατάει λίγο και δε φτάνει | Χίλιες φόρες εγώ κι αν ζούσα | χίλιες φορές θα σ’ αγαπούσα | Αχ να μπορούσα να ξαναγεννηθώ | το ίδιο σώμα ν’ αγαπήσω | κι όλες τις νύχτες Θεέ μου να μπορώ | μαζί του να τις ξαναζήσω | Γιατί μια τι να σου κάνει | κρατάει λίγο και δε φτάνει | Χίλιες φόρες εγώ κι αν ζούσα | χίλιες φορές θα σ’ αγαπούσα

13. Love is a wonderful thing Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Καλλίρης | Στίχοι: Θάνος Καλλίρης
Εδώ και καιρό |θέλω να κάτσεις να σκεφτείς | δεν είναι δύσκολο | να ψάξεις λύση για να βρεις | Περνάμε τόσο καλά | είναι φανταστικά | και είναι τόσο απλό | αυτό εγώ θα σου πω | Love is a wonderful thing | turns your winter to spring | just believe what Im saying baby | Love is a wonderful thing | and you know what I mean | if you let yourself free my baby | Εδώ και καιρό | πρέπει να μ’ εμπιστευτείς | αφού εγώ σ’ αγαπώ | στην αγκαλιά μου ν’ αφεθείς | Αφού περνάμε καλά | ερωτευμένοι τρελά | και είναι τόσο απλό | αυτό που θέλω να πω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης