Τρίτη, 4 Ιουλίου 2017

Νόημα





















01. Όλα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Δεν το φαντάστηκα | στον ύπνο πιάστηκα | και να που γίνεται ξανά | που όσα ονειρεύτηκα | και έλεγα ψεύτικα | είναι μπροστά μου | αληθινά | Είσαι όλα, όλα, όλα | όσα ήθελα | Είσαι όλα, όλα, όλα | όσα θέλω | της ζωής μας τα μετάλλια | και τα κύπελλα | θα μετρήσουμε αγάπη μου | στο τέλος | θα κερδίσουμε αγάπη μου | στο τέλος | Δεν το περίμενα | ότι θα έβγαινα | απ’ τον βυθό στον ουρανό | κι ότι απαρνιόμουνα | ότι φοβόμουνα | γίνεται άστρο φωτεινό | Είσαι όλα, όλα, όλα | όσα ήθελα | Είσαι όλα, όλα, όλα | όσα θέλω | της ζωής μας τα μετάλλια | και τα κύπελλα | θα μετρήσουμε αγάπη μου | στο τέλος | θα κερδίσουμε αγάπη μου | στο τέλος | Είσαι όλα, όλα, όλα | όσα ήθελα | Είσαι όλα, όλα, όλα | όσα θέλω | της ζωής μας τα μετάλλια | και τα κύπελλα | θα μετρήσουμε αγάπη μου | στο τέλος | Είσαι όλα, όλα, όλα | όσα ήθελα | Είσαι όλα, όλα, όλα | όσα θέλω | της ζωής μας τα μετάλλια | και τα κύπελλα | θα μετρήσουμε αγάπη μου | στο τέλος | θα κερδίσουμε αγάπη μου | στο τέλος

02. Νόημα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Τριγύρω όνειρα που μοιάζουν αποτσίγαρα | σ’ ένα τασάκι βιαστικά μισοσβησμένα | πώς θα τη βγάλω το παλεύω πάλι σήμερα | χωρίς εσένα. | Τι νόημα έχει η ζωή αν δεν μπορούμε να `μαστε μαζί | τι νόημα έχει η καρδιά, ποιο λόγο έχει η φλέβα να χτυπάει | τι νόημα έχει το κορμί, να σβήσει περιμένει αφορμή | αφού έχει μάθει μοναχά, εσένα μέχρι θανάτου ν’ αγαπάει. | Τριγύρω ασπρόμαυρες εικόνες με τυλίγουνε | όλα τα χρώματα στην πόρτα μου απ’ έξω | της μοναξιάς πίνω φαρμάκια που με πνίγουνε | κι όσο αντέξω. | Τι νόημα έχει η ζωή αν δεν μπορούμε να `μαστε μαζί | τι νόημα έχει η καρδιά, ποιο λόγο έχει η φλέβα να χτυπάει | τι νόημα έχει το κορμί, να σβήσει περιμένει αφορμή | αφού έχει μάθει μοναχά, εσένα μέχρι θανάτου ν’ αγαπάει. | Όλοι μου λένε περασμένα ξεχασμένα | να κάνω κάτι μια φορά πια και για μένα | όλοι μου λένε περασμένα ξεχασμένα | μα δεν έχει νόημα η ζωή χωρίς εσένα. | Τι νόημα έχει η ζωή αν δεν μπορούμε να `μαστε μαζί | τι νόημα έχει η καρδιά, ποιο λόγο έχει η φλέβα να χτυπάει | τι νόημα έχει το κορμί, να σβήσει περιμένει αφορμή | αφού έχει μάθει μοναχά, εσένα μέχρι θανάτου ν’ αγαπάει.

03. Ανυπομονώ Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Ανυπομονώ πάλι να βρεθώ | μ’ ένα χάδι τ’ όνειρο να σου θυμίσω | Ανυπομονώ πάλι να σε δώ | κι απ’ τα μάτια σου | συγγνώμη να ζητήσω | Κι αν γυρνάω μεσ’ την πόλη σαν αλήτισσα | είναι που πάλι απόψε τόσο σε πεθύμησα | μόνο τον εγωϊσμό μου ικανοποίησα | γύρω μου κενό | Κι ας επέζησα απ’ της μοίρας τα χτυπήματα | μακριά σου όλα αγάπη μου είναι ασήμαντα | για ν’ ακούσω πάλι τα δικά σου βήματα | ανυπομονώ | Ανυπομονώ πάλι να χαθώ | σ’ όλα αυτά που βρήκαμε μαζί μια νύχτα | Ανυπομονώ πάλι να πιαστώ | όπως πρώτα μέσα στα δικά σου δίχτυα | Κι αν γυρνάω μεσ’ την πόλη σαν αλήτισσα | είναι που πάλι απόψε τόσο σε πεθύμησα | μόνο τον εγωϊσμό μου ικανοποίησα | γύρω μου κενό | Κι ας επέζησα απ’ της μοίρας τα χτυπήματα | μακριά σου όλα αγάπη μου είναι ασήμαντα | για ν’ ακούσω πάλι τα δικά σου βήματα | ανυπομονώ

04. Μη ρωτάτε Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Σ’ ένα δωμάτιο αδειανό | Γεμάτο μόνο αναμνήσεις | Ένα σημείωμα κενό | Για όσα δεν πρόλαβες ποτέ να μου εξηγήσεις | Σ’ ένα δωμάτιο σκοτεινό | Σβησμένα της ψυχής τα φώτα | Ένα νεκρό ακουστικό | Ένα γεια σου και μια κλειδωμένη πόρτα | Μη ρωτάτε γιατί πίνω | Πίνω απόψε στην υγειά του | Για ό,τι πρόλαβα να ζήσω | Λίγο μες στην αγκαλιά του | Μη ρωτάτε πως αντέχει | Μια καρδιά στα δυο κομμένη | Νά `ν’ καλά όπου και νά `ναι | Και ας μ’ έχει ξεγραμμένη | Σ’ ένα δωμάτιο μια ζωή | Χάθηκε μες σε λίγες λέξεις | Για δες λοιπόν, λείπεις εσύ | Εσύ που έλεγες μακριά μου δε θ’ αντέξεις

05. Ένα σημάδι Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Ποιος φταίει καθόλου δε με νοιάζει | με νοιάζει που χαράζει κι εσύ δεν είσαι εδώ | Ποιος κλαίει το μόνο που μετράει | αυτή που δεν ξεχνάει κι αυτή θα είμαι εγώ | Ένα σημάδι σου είναι αρκετό | για ν’ αναπνέω να υπάρχω να ζω | σταγόνα για το κορμί μου το διψασμένο | Ένα σημάδι και βάζω φωτιές | σ’ ότι μας πίκρανε από το χθες | ένα σημάδι σου απόψε | θα περιμένω | Ποιος φτάνει στα σύννεφα μονάχος | αν ο έρωτας σαν βράχος | στο χώμα τον κρατά | Ποια σφαίρα εμάς είχε για στόχο | και έκανε τον πόθο | καπνό σε μια βραδιά | Ένα σημάδι σου είναι αρκετό | για ν’ αναπνέω να υπάρχω να ζω | σταγόνα για το κορμί μου το διψασμένο | Ένα σημάδι και βάζω φωτιές | σ’ ότι μας πίκρανε από το χθες | ένα σημάδι σου απόψε | θα περιμένω

06. Σου τ΄ ορκίζομαι Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Όσα δεν τόλμησα να πω ποτέ μου σε κανένα | φαίνεται ήρθε η στιγμή σε σένα να τα πω | κάνω πως δήθεν πολεμώ μ’ αφήνω ένα, ένα | όλα τα κάστρα στο κορμί για να παραδοθώ. | Και σου τ’ ορκίζομαι, σου τ’ ορκίζομαι | πως θα σε αγαπάω μια ζωή | Και σου τ’ ορκίζομαι, σου τ’ ορκίζομαι | γιατί είσαι ότι πιο ωραίο μου ’χει συμβεί | γιατί είσαι ότι πιο ωραίο μου ’χει συμβεί. | Όσα δεν ήθελα να δω μου άνοιξαν τα μάτια | μ’ ένα φιλί σου δυνατό φωνάζουν οι ουρανοί | και κάναν καθετί παλιό θρύψαλα και κομμάτια | τώρα απλά για να σωθώ πεθαίνω η τρελή. | Και σου τ’ ορκίζομαι, σου τ’ ορκίζομαι | πως θα σε αγαπάω μια ζωή | Και σου τ’ ορκίζομαι, σου τ’ ορκίζομαι | γιατί είσαι ότι πιο ωραίο μου ’χει συμβεί | γιατί είσαι ότι πιο ωραίο μου ’χει συμβεί.

07. Κρίμα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Τι μας ενώνει | τι μας χωρίζει | δεν ξέρω πια τι να σου πω | κάτι τελειώνει | κάτι αρχίζει | το μόνο σίγουρο είναι αυτό | Τι να σώσει ένα φιλί | γι’ αυτό μην το κουράζουμε πολύ | Κρίμα σου λέω κρίμα | εγώ στην άμμο έχτιζα | κι εσύ γινόσουν κύμα | Κρίμα σου λέω κρίμα | εγώ στην άμμο έχτιζα | κι εσύ γινόσουν κύμα | Τι μας τρομάζει | τι μας αγριεύει | που ήδη δεν το ‘χαμε γευτεί | Τι μας αδειάζει | τι περισσεύει | όλη η ζωή μας μια στιγμή | Τι να σώσει ένα φιλί | γι’ αυτό μην το κουράζουμε πολύ | Κρίμα σου λέω κρίμα | εγώ στην άμμο έχτιζα | κι εσύ γινόσουν κύμα | Κρίμα σου λέω κρίμα | εγώ στην άμμο έχτιζα | κι εσύ γινόσουν κύμα

08. Σβήσε τη φωτιά Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Αν δεν είσαι εσύ η φωνή μου | τι να κάνω τη ζωή μου | αν δεν είμαι στα όνειρά σου | και καημός και γιατρειά σου | Απ’ την τελευταία σου λέξη πιάνομαι | κι αν το αντίο σου αντέξει χάνομαι | Σβήσε τη φωτιά που σιγοκαίει | μέσα μου βαθιά | η καρδιά μου πες μου τι σου φταίει | όλα να τα περνά | κι από τη φωτιά μου που θα σβήσει | κράτα ένα φιλί | αφού άλλη δε θα σ’ αγαπήσει | από μένα πιο πολύ | Αν δεν νιώθω το κορμί σου | τη ζεστή αναπνοή σου | αν δεν έχει σημασία που έγινα | εγώ θυσία | Απ’ την τελευταία σου λέξη πιάνομαι | κι αν το αντίο σου αντέξει χάνομαι | Σβήσε τη φωτιά που σιγοκαίει | μέσα μου βαθιά | η καρδιά μου πες μου τι σου φταίει | όλα να τα περνά | κι από τη φωτιά μου που θα σβήσει | κράτα ένα φιλί | αφού άλλη δε θα σ’ αγαπήσει | από μένα πιο πολύ

09. Μετανιώνω Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Μ’ αντίποινα απειλείς μετά απ’ το χωρισμό μας | και θες να εκδικηθείς δήθεν για το καλό μας | Αντίποινα ζητάς για όσα σού ‘χω κάνει | και λες πώς μ’ αγαπάς μα εμένα δε μου φτάνει | Μετανιώνω που χαράμισα τόσο χρόνο | που σ’ αγάπησα και πήρα πόνο | μα έχω φύγει μακριά α, α, α | Κι ούτε λεπτό πια δεν το μετανιώνω | Αντίποινα λοιπόν με φλόγα την αγάπη | μα απ’ το παρελθόν έμεινε μόνο στάχτη | Μ’ αντίποινα θαρρείς πώς θα με φέρεις πίσω | γι’ αυτό μην απορείς και χώρια σου θα ζήσω | Μετανιώνω που χαράμισα τόσο χρόνο | που σ’ αγάπησα και πήρα πόνο | μα έχω φύγει μακριά α, α, α | Κι ούτε λεπτό πια δεν το μετανιώνω | Μετανιώνω που χαράμισα τόσο χρόνο | που σ’ αγάπησα και πήρα πόνο | μα έχω φύγει τώρα | Κι ούτε λεπτό πια δεν το μετανιώνω | Μετανιώνω που χαράμισα τόσο χρόνο | που σ’ αγάπησα και πήρα πόνο | μα έχω φύγει μακριά α, α, α | Κι ούτε λεπτό πια δεν το μετανιώνω

10. Για δυο μάτια Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Για δυο μάτια, για δυο χείλη τρελάθηκα | Κι αν δεν τα δω θα πεθάνω | στον κόσμο αυτό τι να κάνω | Πάει χάθηκα | Για δυο μάτια, για δυο χείλη παιδεύτηκα | Έχασα τα λογικά μου | Σα να ‘ναι η πρώτη φορά μου | που ερωτεύτηκα | Ψηλά τα χέρια μου λες | με τις γλυκές σου ματιές | Κι όλες της γης οι χαρές | στην αγκαλιά σου | Ένα δικό σου φιλί | Και της καρδιάς το κελί | ραγίζει σαν το γυαλί | και σπάει μπροστά σου | Για δυο μάτια για δυο χείλη τρελάθηκα | Με δυο μάτια, με δυο χείλη σώθηκα | και τώρα εσύ θα διαλέξεις | αν θα ‘ρθεις να με κουρσέψεις | παραδόθηκα

11. Μείνε ακόμα λίγο Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Μείνε ακόμα λίγο, ακόμα λίγο | δεν πρόλαβα να σε χορτάσω | Μείνε ακόμα λίγο, ακόμα λίγο | αυτό που θα ’ρθει να ξεχάσω | Θα φύγεις τώρα με την αυγή κι εγώ σκοτάδι | άδεια αγκαλιά, στυφό φιλί και κρύο χάδι | Θα φύγεις ξέρω στο πρώτο φως σ’ αγάπη άλλη | κι αν είναι ο όρκος δυνατός αύριο πάλι | Μείνε ακόμα λίγο, μείνε ακόμα λίγο | Μείνε ακόμα λίγο, ακόμα λίγο | όσο προλάβω να σε ζήσω | Μείνε ακόμα τόσο, ακόμα τόσο | όλους τους φόβους να ξορκίσω | Θα φύγεις τώρα με την αυγή κι εγώ σκοτάδι | άδεια αγκαλιά, στυφό φιλί και κρύο χάδι | Θα φύγεις ξέρω στο πρώτο φως σ’ αγάπη άλλη | κι αν είναι ο όρκος δυνατός αύριο πάλι | Μείνε ακόμα λίγο, μείνε ακόμα λίγο

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης