Δευτέρα, 3 Ιουλίου 2017

Χαμένη




















Χαμένη
Μαρινέλλα
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά

Τίτλος Δίσκου: Άλλη μια φορά
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Μαρινέλλα
Συνθέτες: Νινή Ζαχά | Στέλιος Ζαφειρίου | Τέρης Ιερεμίας | Τόλης Βοσκόπουλος
Στιχουργοί: Μίμης Θειόπουλος | Νινή Ζαχά | Σώτια Τσώτου | Φίλιππος Νικολάου

Οι στίχοι: Χωρίς εσένα τώρα | πηγαίνει κάθε ώρα χαμένη | και μες στη μοναξιά μου | σε ψάχνει η ματιά μου σβησμένη. | Και το φιλί σου ακόμα | με το δικό σου στόμα με δένει, | σε χέρια είσαι ξένα | κι’ είμαι χωρίς εσένα χαμένη, χαμένη. | Μου λεν’ πως μ’ αγαπούνε | και με παρηγορούνε με ζήλο, | μα φεύγω από όλους | που παίζουνε τους ρόλους των φίλων. | Για πάντα είμαι δικιά σου | κι’ είμαι από τη φωτιά σου καμένη, | δεν πίστεψες σε ‘μένα | κι’ είμαι χωρίς εσένα χαμένη, χαμένη. | Το ξέρω πως μακριά σου | στη σκέψη τη δικιά σου θα σβήνω, | σε μια ζωή μαρτύριο | που σκέτο δηλητήριο θα πίνω.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης