Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2017

Είσαι ποτάμι




















Είσαι ποτάμι
Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης

Τίτλος Δίσκου: Για σένα τον άγνωστο
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Μαρινέλλα
Συνθέτης: Γιώργος Χατζηνάσιος
Στιχουργός: Μιχάλης Μπουρμπούλης

Οι στίχοι: Είσαι ποτάμι, μια θάλασσα είμαι | και πάντα κυλάμε μαζί | κι αν με ρωτήσουν, θα πω πως κοντά σου | αξίζει κανένας να ζει. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | παράπονο τ' αγέρα στα νησιά | τη νύχτα σαν ανοίγει η αγκαλιά σου | στην έρημο ανοίγει εκκλησιά. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | παράπονο τ' αγέρα στα νησιά... | Είσαι ποτάμι, μια θάλασσα είμαι | και πάντα κυλάμε μαζί | κι αν με ρωτήσουν, θα πω πως κοντά σου | αξίζει κανένας να ζει. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | ο κόσμος κι αν μου βάζει τα καρφιά | στο κρύο με ζεσταίνεις σαν τη μέρα | μου διώχνεις κάθε μαύρη συννεφιά. | Αγάπη της καρδιάς μου δακρυσμένη | μου διώχνεις κάθε μαύρη συννεφιά... | Είσαι ποτάμι, μια θάλασσα είμαι | και πάντα κυλάμε μαζί | κι αν με ρωτήσουν, θα πω πως κοντά σου | αξίζει κανένας να ζει.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης