Δευτέρα, 3 Ιουλίου 2017

Γυάλινη καρδιά













Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Αντύπας 
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου

Οι στίχοι: 
Τα σκούπισα | τα μάζεψα | τα θρύψαλα | της γυάλινης καρδιάς μου | Με τόσο πόνο χάζεψα | πώς γλίστρησε απ' τα χέρια | ο έρωτάς μου | Τα σκούπισα | τα μάζεψα | τα θρύψαλα | της γυάλινης καρδιάς μου | Τ' απίστευτο σημάδεψα | πώς μου 'φυγε απ' τα χέρια | ο έρωτάς μου | 'Άμμος ήτανε | προτού γυαλί να γίνει | γάμος ήταν | που δεν ήτανε να γίνει | Ό,τι ήτανε χρειάστηκε | χρειάστηκε καμίνι | για να λιώσει | τόσο διάφανο να γίνει | Μα τα 'χει αυτά | το γυάλινο | το μέσα | το κρυστάλλινο | να σπάει | Κοιτάς τα λαμπυρίσματα | που πάει πια | τα παίρνει το φαράσι | Μα τα 'χει αυτά | ο έρωτας | σαν έρωτας | να 'ρθει | και να περάσει | Μια πρόσθεση | μια αφαίρεση | ας έκανε | μια εξαίρεση | μια στάση..