Τρίτη, 6 Ιουνίου 2017

Εγώ είμαι αϊτός





















Εγώ είμαι αϊτός
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Λούλα Παπαγιαννοπούλου

Τίτλος Δίσκου: Ο δρόμος της επιστροφής
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Βασίλης Βασιλειάδης | Γιάννης Παλαιολόγου | Γιάννης Πάριος | Θεόδωρος Καμπουρίδης | Λευτέρης Τσαγκάρης
Στιχουργοί: Γιάννης Πάριος | Λευτέρης Τσαγκάρης | Λευτέρης Χαψιάδης | Λούλα Παπαγιαννοπούλου

Οι στίχοι: Απ’ την αγάπη σου παίρνω τη δύναμη | όλο τον κόσμο να κατακτήσω. | Απ’ την αγάπη σου παίρνω τη δύναμη | ως και το χάρο να τον νικήσω. | Εγώ είμ’ αϊτός κι εσύ ’σαι τα φτερά μου | κι όταν μου φεύγεις μακριά, | αχ, χάνω το πέταγμά μου. | Απ’ την αγάπη σου παίρνω τη δύναμη | όλους τους πόνους να τους αντέξω. | Απ’ την αγάπη σου παίρνω τη δύναμη | πληγές που μ' άνοιξαν να τις γιατρέψω. | Εγώ είμ’ αϊτός κι εσύ ’σαι τα φτερά μου | κι όταν μου φεύγεις μακριά, | αχ, χάνω το πέταγμά μου.



Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης