Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

Ένα





















Ένα
Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Τάκης Μπουγάς  | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου

Τίτλος Δίσκου: Ένα
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνευτής: Πέγκυ Ζήνα
Συνθέτες: Γιώργος Μουκίδης | Δημήτρης Κοντόπουλος | Κυριάκος Παπαδόπουλος | Τάκης Μπουγάς
Στιχουργοί: Βασίλης Γιαννόπουλος | Βίκυ Γεροθόδωρου | Γιώργος Μουκίδης | Ελεάνα Βραχάλη | Κώστας Λιάπης | Πάνος Φαλάρας

Οι στίχοι: Ήρθες στη ζωή μου εσύ | κι ο δρόμος μου αλλού μ’ οδηγεί | να κάνω μια καινούρια αρχή δε φοβάμαι | Πίσω αφήνω ότι πονά | και πάω όπου θέλει η καρδιά | με χέρια ενωμένα σφιχτά περπατάμε | Ένα θα ‘μαστε για πάντα εμείς | δε θα μας χωρίσει κανείς καρδιά μου | ένα και μαζί θα πάμε μακριά | σ’ όλα τα ταξίδια εσύ κοντά μου | Αν τολμάς όλα δικά σου θα γίνουν | εκείνα που τόσο αγαπάς | Αν τολμάς όπου θελήσεις και όπου ζητήσεις | στο τέλος θα πας | ένα θα ’μαστε για πάντα εμείς | δε θα μας χωρίσει κανείς καρδιά μου | Ήρθες στη ζωή μου εσύ | του έρωτα φινάλε κι αρχή | σου δίνω και ψυχή και κορμί σ’ αγκαλιάζω | Κράτα με για πάντα εδώ | στα χέρια σου λιμάνι να βρω | στα μάτια σου τον κόσμο εγώ να κοιτάζω | Ένα θα ’μαστε για πάντα εμείς | δε θα μας χωρίσει κανείς καρδιά μου | ένα και μαζί θα πάμε μακριά | σ’όλα τα ταξίδια εσύ κοντά μου


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης