Σάββατο, 3 Ιουνίου 2017

Γιε μου, γιε μου





















Γιε μου, γιε μου  
Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Τίτλος Δίσκου: 50 χρόνια τραγούδι
Αριθμός δίσκων: 2
Ερμηνεία: Σταμάτης Κόκοτας
Συνθέτες: Απόστολος Καλδάρας | Απόστολος Χατζηχρήστος | Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Γιάννης Σπανός | Γιώργος Λαύκας | Γιώργος Χατζηνάσιος | Δήμος Μούτσης | Ηλίας Ανδριόπουλος
Στιχουργοί: Απόστολος Καλδάρας | Απόστολος Χατζηχρήστος | Βασίλης Ανδρεόπουλος | Γιάννης Κιούρκας | Γιάννης Λογοθέτης | Γιώργος Βρούβας | Γιώργος Κανελλόπουλος | Γιώργος Παπαστεφάνου | Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου | Λευτέρης Παπαδόπουλος | Μιχάλης Μπουρμπούλης | Νίκος Βρεττός | Σέβη Τηλιακού | Τάκης Καρνάτσος | Χαράλαμπος Βασιλειάδης | Χρήστος Αργυρόπουλος

Οι στίχοι: Γιε μου, είν’ ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου | που σε βλέπω σαν ξερόφυλλο του ανέμου | στη ζωή κυνηγημένος να γυρνάς | Γιε μου, δεν τον άκουσες τον δόλιο σου πατέρα | παρασύρθηκες και μέρα με τη μέρα | είσαι είκοσι χρονών κι όμως γερνάς | Γιε μου, τι περιμένεις, πε μου | σ’ έναν δρόμο λασπωμένο | θα ’σαι πάντα σα δεντρί ξεριζωμένο | δίχως μοίρα, δίχως ήλιο κι ουρανό | Γιε μου, τον καημό μου συλλογίσου | γύρνα σπίτι να γλυκάνω την πληγή σου | γιε μου, γιε μου, πώς πονώ | Γιε μου, είν’ οι άνθρωποι απάνθρωποι καλέ μου | οι αρχόντοι είν’ εμπόροι του πολέμου | και γελούν όταν το δάκρυ μας κυλά | Γιε μου, μην πιστεύεις σε κανέναν ακριβέ μου | ως κι οι φίλοι σου χαρήκανε, Θεέ μου | που ’χεις πέσει τώρα τόσο χαμηλά.



Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης