Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

Ένα



















01. Ένα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Ήρθες στη ζωή μου εσύ | κι ο δρόμος μου αλλού μ’ οδηγεί | να κάνω μια καινούρια αρχή δε φοβάμαι | Πίσω αφήνω ότι πονά | και πάω όπου θέλει η καρδιά | με χέρια ενωμένα σφιχτά περπατάμε | Ένα θα ‘μαστε για πάντα εμείς | δε θα μας χωρίσει κανείς καρδιά μου | ένα και μαζί θα πάμε μακριά | σ’ όλα τα ταξίδια εσύ κοντά μου | Αν τολμάς όλα δικά σου θα γίνουν | εκείνα που τόσο αγαπάς | Αν τολμάς όπου θελήσεις και όπου ζητήσεις | στο τέλος θα πας | ένα θα ’μαστε για πάντα εμείς | δε θα μας χωρίσει κανείς καρδιά μου | Ήρθες στη ζωή μου εσύ | του έρωτα φινάλε κι αρχή | σου δίνω και ψυχή και κορμί σ’ αγκαλιάζω | Κράτα με για πάντα εδώ | στα χέρια σου λιμάνι να βρω | στα μάτια σου τον κόσμο εγώ να κοιτάζω | Ένα θα ’μαστε για πάντα εμείς | δε θα μας χωρίσει κανείς καρδιά μου | ένα και μαζί θα πάμε μακριά | σ’όλα τα ταξίδια εσύ κοντά μου

02. Ζήσαμε Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος | Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Μαθαίνω κι εγώ να επιζώ | και τρέχω γλιστρώ σαν νερό | περνάω καιρό χωρίς λάθος σκέψεις | Χωρίς να ρωτώ πού είσαι εσύ | χωρίς να ρωτώ το γιατί | διαγράφω πολλές στιγμές κι υποσχέσεις μας | Κανονικά η ζωή κυλά κι εμείς | οι ίδιοι εμείς οι δυο δειλοί | Ζήσαμε αυτά που εμείς ζητήσαμε | κι αν λίγο αστοχήσαμε | τον εαυτό μας πείσαμε | φωνάζουμε πως ζήσαμε κι ας έχουμε | κενό μεσ’ τη ψυχή μας | κι ας ζούμε εμείς χωριστά | Σε λάθος τροχιά μπαίνεις ζεις | κι εγώ προσπαθώ αφού μπορείς | μα απέχει αυτό απ’ την ευτυχία μας | Κανονικά η ζωή κυλά κι εμείς | οι ίδιοι εμείς οι δυο δειλοί | Ζήσαμε αυτά που εμείς ζητήσαμε | κι αν λίγο αστοχήσαμε | τον εαυτό μας πείσαμε | φωνάζουμε πως ζήσαμε κι ας έχουμε | κενό μεσ’ τη ψυχή μας | κι ας ζούμε εμείς χωριστά

03. Το `ξερα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ανάμεσά μας η απόσταση μεγάλωσε | κι όμως στα χέρια μου σε κράταγα πριν λίγο | πάνω στα χείλη το χαμόγελό μου πάγωσε | την ώρα εκείνη που ψιθύρισες | θα φύγω | Το `ξερα | πως δε μ’ αγάπησες όσο εγώ | μέσα μου το `ξερα | όμως δεν ήθελα να το δεχτώ | μέσα μου το `ξερα | πως θα τελειώσουνε όλα εδώ | Το `ξερα | πως θα γινόσουν μια μέρα πληγή | μέσα μου το `ξερα | πως θα με άφηνες δίχως ζωή | μέσα μου το `ξερα | πως θα το πλήρωνα που σ’ αγαπώ | Σαν μια ταινία στο μυαλό μου όσα ζήσαμε | που δεν κατάφερε ο χρόνος να τη σβήσει | Όνειρα μείνανε τα όνειρα που αφήσαμε | γιατί δεν πρόλαβε κανείς μας να τα ζήσει | Το `ξερα | πως δε μ’ αγάπησες όσο εγώ | μέσα μου το `ξερα | όμως δεν ήθελα να το δεχτώ | μέσα μου το `ξερα | πως θα τελειώσουνε όλα εδώ | Το `ξερα | πως θα γινόσουν μια μέρα πληγή | μέσα μου το `ξερα | πως θα με άφηνες δίχως ζωή | μέσα μου το `ξερα | πως θα το πλήρωνα που σ’ αγαπώ | Το `ξερα | μέσα μου το `ξερα | το `ξερα | Το `ξερα | πως δε μ’ αγάπησες όσο εγώ | μέσα μου το `ξερα | όμως δεν ήθελα να το δεχτώ | μέσα μου το `ξερα | πως θα τελειώσουνε όλα εδώ | Το `ξερα | μέσα μου το `ξερα | Το `ξερα | μέσα μου το `ξερα

04. Γη και ουρανός Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Έφτασε λοιπόν η ώρα για να πεις αντίο | και το δρόμο να τραβήξεις για το χωρισμό | μοναξιά και ανηφόρα έχουμε κι οι δύο | μια αγκαλιά το όνειρό μας που έμεινε μισό | Δεν ξέρω πως γη κι ουρανός | το κανονίσανε μαζί | και μοιάζει τώρα το φιλί | συννεφιασμένη Κυριακή | Κράτα με για λίγο ακόμα πριν χαθείς απόψε | δωσ’ μου το γλυκό σου σώμα τελευταία φορά | μη μου λες ότι λυπάσαι και το φόβο διώξε | τι θα γίνω δε σε νοιάζει και δε σ’ αφορά | Δεν ξέρω πως γη κι ουρανός | το κανονίσανε μαζί | και μοιάζει τώρα το φιλί | συννεφιασμένη Κυριακή

05. Πες του Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Κώστας Λιάπης
Αυτό που μισώ θα μου κάνει | θα έρθει να μου πει σ’ αγαπώ | στο βλέμμα του θα με ζεστάνει | και δε θα ’χω πια τι να πω | Αυτό που μισώ θα μου δείξει | θα κλάψει χωρίς να πονά | θα έρθει κοντά θα μ’ αγγίξει | θα με καταστρέψει ξανά | Πες του αν στ’ αλήθεια μ’ αγαπάει | να μη ξανάρθει | Πες του με τα λάθη δε διορθώνονται | τα λάθη | Πες του μη σκαλίζει τις πληγές | και τις ανοίγει | Πες του πως για μένα και να έρθει | θα ‘χει φύγει | Αυτό που μισώ θα σκορπίσει | το ψέμα το αληθινό | θα μου ορκιστεί θα με πείσει | θα πω ναι θα ζω στο κενό | Πες του αν στ’ αλήθεια μ’ αγαπάει | να μη ξανάρθει | Πες του με τα λάθη δε διορθώνονται | τα λάθη | Πες του μη σκαλίζει τις πληγές | και τις ανοίγει | Πες του πως για μένα και να έρθει | θα ’χει φύγει

06. Στο καλό Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ξέρω πως είναι όλα τελειωμένα | για σένα και για μένα | δεν υπάρχει λόγος πίστεψέ με | λόγια πολλά να λέμε | Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω | πώς να στο εξηγήσω | πριν να τρελαθώ πάρε τα πράγματά σου | και φύγε από δω | Στο καλό καρδιά μου και να μη σε ξαναδώ | μου ’χεις κάνει τόσα όμως τέρμα ως εδώ | στο καλό καρδιά μου θα μου λείψεις θα το δεις | μα δε θα πεθάνω που χωρίσαμε εμείς | Ξέρω και πάλι θα ζητάς συγγνώμη | μα δεν υπάρχουν δρόμοι | πώς την προδοσία να ξεχάσω | φύγε να ησυχάσω | Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω | πώς να στο εξηγήσω | πριν να τρελαθώ πάρε τα πράγματά σου | και φύγε από δω | Στο καλό καρδιά μου και να μη σε ξαναδώ | μου ’χεις κάνει τόσα όμως τέρμα ως εδώ | στο καλό καρδιά μου θα μου λείψεις θα το δεις | μα δε θα πεθάνω που χωρίσαμε εμείς

07. Τώρα τι κάνω Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Το δωμάτιο κρύο η ανάσα μου καίει | ένα γκρίζο τοπίο η καρδιά μου που κλαίει | νιώθω γύρω πως βρέχει δε σε βλέπω πού είσαι | η ψυχή μας ελέγχει άλλο μη προσποιείσαι | ένα στίγμα δικό σου κάπου νιώθω πως πιάνω | έλα και φανερώσου άλλο πια τι να κάνω | Τώρα τι κάνω τι να την κάνω τη ζωή | αφού δεν είμαστε μαζί τι να την κάνω | Τώρα τι κάνω τι να την κάνω τη ζωή | αφού δεν είμαστε μαζί τι να την κάνω | Κάτι κρύβεις το νιώθω την αλήθεια φοβάσαι | σκέψου πέρα απ’ τον πόθο όταν μόνος σου θα ’σαι | βλέπεις πόσο πονάω στις δικές σου τις σκέψεις | δυνατά σ’ αγαπάω πρέπει να το πιστέψεις | Τώρα τι κάνω τι να την κάνω τη ζωή | αφού δεν είμαστε μαζί τι να την κάνω | Τώρα τι κάνω τι να την κάνω τη ζωή | αφού δεν είμαστε μαζί τι να την κάνω

08. Εγώ τα σπάω Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Το ποτό και το τσιγάρο | λένε πως σκοτώνει | και πως άμα δεν το κόψω | θα καταστραφώ | Μα ο πόνος ο δικός σου | δυο φορές σκοτώνει | και δεν έχω άλλο τρόπο | για να ξεχαστώ | Εγώ τα σπάω, εγώ πληρώνω | δε δίνω λόγο σε κανένα | για τη ζωή μου λυπάμαι μόνο | που τη χαράμισα για σένα | Εγώ τα σπάω, εγώ πληρώνω | δε δίνω λόγο σε κανένα | για τη ζωή μου λυπάμαι μόνο | που τη χαράμισα για σένα | Το ποτό και το τσιγάρο | θα με κόψει λένε | μα εμένα δε με νοιάζει | να κοπώ στα δυο | Τώρα που τα δυο σου χείλη | άλλα χείλη καίνε | θα τα πιω και θα τα κάνω | όλα ρημαδιό | Εγώ τα σπάω, εγώ πληρώνω | δε δίνω λόγο σε κανένα | για τη ζωή μου λυπάμαι μόνο | που τη χαράμισα για σένα | Εγώ τα σπάω, εγώ πληρώνω | δε δίνω λόγο σε κανένα | για τη ζωή μου λυπάμαι μόνο | που τη χαράμισα για σένα

09. Ζήλεια Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Χάθηκα στην τελευταία σου ματιά | και για να βρω παρηγοριά μέθυσα | Ρώτησα άλλα απάντηση καμιά | δεν έρχεται από πουθενά κι αρρώστησα | Και θα πεθάνω από τη ζήλεια | ποιά φιλάν τα δυο σου χείλια | και θα πεθάνω απ’ τον καημό μου | που δε σ’ έχω πια δικό μου | Ένοιωσα ότι σε χάνω και πονώ | και σ’ ένα ατέλειωτο χορό ξέσπασα | μάζεψα αυτά που θέλω να σου πω | κι ότι ακόμα σ’ αγαπώ φώναξα | Και θα πεθάνω από τη ζήλεια | ποιά φιλάν τα δυο σου χείλια | και θα πεθάνω απ’ τον καημό μου | που δε σ’ έχω πια δικό μου

10. Δε σε συγχωρώ Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Με ρωτάς αν θα μπορέσω πάλι να σε συγχωρέσω | κι όσα γίναν να τα ρίξω όλα στη φωτιά | ήσουνα μεγάλο πάθος κι έγινες μεγάλο λάθος | κι από σένα δε θ’ ακούσω ψέματα ξανά | Κι αν θυμάμαι πράγματα και με πιάνουν κλάματα | θα βρω τρόπο και θα ξεχαστώ | Δε σε συγχωρώ δε σε συγχωρώ | κι όπως πριν να σ’ αγκαλιάσω πάλι δεν μπορώ | Δε σε συγχωρώ δε σε συγχωρώ | δεν με νοιάζει τι θα γίνεις αδιαφορώ | Να μη μου ζητάς συγγνώμη τώρα δεν αλλάζω γνώμη | γύρω μας όλοι οι δρόμοι κλείσαν ξαφνικά | σ’ αδιέξοδα δεν μπαίνω κι ούτε τα καταλαβαίνω | κι από σένα που με πνίγεις φεύγω μακριά | Κι αν θυμάμαι πράγματα και με πιάνουν κλάματα | θα βρω τρόπο και θα ξεχαστώ | Δε σε συγχωρώ δε σε συγχωρώ | κι όπως πριν να σ’ αγκαλιάσω πάλι δεν μπορώ | Δε σε συγχωρώ δε σε συγχωρώ | δεν με νοιάζει τι θα γίνεις αδιαφορώ

11. Φαντασία μου Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Κατηγορώ τον εαυτό μου που αγάπησε πολύ | και τραγουδάει όλο αχ κι όλο γιατί | κατηγορώ που δεν λογάριασα ποτέ μου τι περνώ | κατηγορώ που δεν λογάριασα ποτέ μου τι περνώ | Φταις εσύ που κάνω λάθη φαντασία μου μεγάλη | που τα βράδια με πηγαίνεις μακριά | κι όταν πίνω και θυμώνω και γυρίζω πίσω πάλι | φαντασία μου με παίρνεις αγκαλιά | Ομολογώ ότι θυμάμαι όλο λόγια και φιλιά | που άλλα ήτανε πικρά κι άλλα γλυκά | ομολογώ ότι δεν ξέχασα κι ακόμα αγαπώ | ομολογώ ότι δεν ξέχασα κι ακόμα αγαπώ | Φταις εσύ που κάνω λάθη φαντασία μου μεγάλη | που τα βράδια με πηγαίνεις μακριά | κι όταν πίνω και θυμώνω και γυρίζω πίσω πάλι | φαντασία μου με παίρνεις αγκαλιά

12. Στη Σαλονίκη Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Ήρθες και έφυγες σαν άνεμος και τώρα δεν καταλαβαίνω πώς | μου είπες «σ’ αγαπάω» μα πρέπει αλλού να πάω, να σωθώ. | Προσωπικός μου ήσουν άγγελος και τώρα σκοτεινιάζει ο ουρανός. | Όταν μου λες αντίο γινόμαστε κι οι δύο ένας καημός. | Κι αν δεν ανέχεσαι τα βουρκωμένα μάτια, | κι αν δεν μπορείς τις μακρινές διαδρομές. | στη Σαλονίκη να μην έρχεσαι ποτέ τις Κυριακές | Να σε κοιτάζω άλλο δεν μπορώ γιατί μπερδεύομαι και απορώ, | που λες πως δεν αντέχεις στο πλάι σου να μ’ έχεις, απορώ. | Είπες να σε αγγίζω πως δεν θες κι ότι θυμάσαι πάντα αυτά που λες. | Από ένα «κατά λάθος» κάνεις μεγάλο λάθος και θα κλαις. | Κι αν δεν ανέχεσαι τα βουρκωμένα μάτια, | κι αν δεν μπορείς τις μακρινές διαδρομές. | στη Σαλονίκη να μην έρχεσαι ποτέ τις Κυριακές

13. Δε γουστάρω να σε βλέπω Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Στην αγάπη τη δική σου | Μέρα νύχτα δόθηκα | Άνευ όρων στο κορμί σου | Φως μου παραδόθηκα | Ό,τι είχα και δεν είχα | Να σου δώσω βιάστηκα | Σου ‘δειξα εμπιστοσύνη | Και κορόιδο πιάστηκα | Δε γουστάρω να σε βλέπω | Ούτε να σε σκέφτομαι | Που σε είχα στο πλευρό μου | Κατά βάθος ντρέπομαι | Ψέμα ήταν τα φιλιά σου | Και την ψεύτρα την καρδιά σου | Δεν ανέχομαι, δεν ανέχομαι | Μες στα μάτια με κοιτούσες | Και γλυκά με τέλειωνες | Μα εμένανε κρατούσες | Και για άλλη έλιωνες | Το διπλό σου το παιχνίδι | Όμως δε φαντάστηκα | Σου ‘δειξα εμπιστοσύνη | Και κορόιδο πιάστηκα

14. Πώς να το παλέψω Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Αν μου φύγεις κι εσύ θα ’ναι σαν φυλακή | η ζωή μου κι όλα γύρω θα ’ναι ξένα | Θα ’ναι καταστροφή τελευταία στροφή | θα χορέψει η ζωή χωρίς εσένα | Πώς να το παλέψω τώρα στη χειρότερή μου ώρα | που φοβάμαι κι αρρωσταίνω που αγαπάω και πεθαίνω | Πώς να το αντέξω πες μου πώς να κλείσω τις πληγές μου | κι όλα αυτά που με πονάνε πώς να πάψω να θυμάμαι | Τι τραγούδι να πω τόσο που σ’ αγαπώ | είναι άδεια η ζωή χωρίς εσένα | Δωσ’ μου ένα φιλί μια γλυκιά συμβουλή | τί να κάνω για να βρω ξανά εμένα | Πώς να το παλέψω τώρα στη χειρότερή μου ώρα | που φοβάμαι κι αρρωσταίνω που αγαπάω και πεθαίνω | Πώς να το αντέξω πες μου πώς να κλείσω τις πληγές μου | κι όλα αυτά που με πονάνε πώς να πάψω να θυμάμαι

15. Είμαι εδώ Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος | Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Μου λες δεν είμαι αυτό | που πάντα αναζητούσες | κι αν μ’ είχες λες | πως δε θα με κρατούσες | Μπορεί να μη μοιάζω | μ’ όλα αυτά που ονειρεύεσαι | μα θα σε ξάφνιαζε
το πόσο σ’ αγαπώ | Εσύ με βλέπεις σαν να είμαι κάτι πια περαστικό | ένα ασήμαντο ταξίδι και μικρό | μα φως μου εγώ δεν ικετεύω ούτε και παρακαλώ | αν το θες να μ’ αγαπήσεις είμαι εδώ | μονάχα αν θες να μ’ αγαπήσεις είμαι εδώ | Είμαι το βήμα | που δεν έκανες ακόμα | που μια διστάζει η καρδιά | και μια το σώμα | Κι αν νίκησε ο φόβος | την αγάπη που δεν ένιωσες | εγώ σ’ αφήνω | να προσέχεις, σ’ αγαπώ | Κι εσύ με βλέπεις σαν να είμαι κάτι πια περαστικό | ένα ασήμαντο ταξίδι και μικρό | μα φως μου εγώ δεν ικετεύω ούτε και παρακαλώ | αν το θες να μ’ αγαπήσεις είμαι εδώ | μονάχα αν θες να μ’ αγαπήσεις είμαι εδώ | είμαι εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης