Πέμπτη, 1 Ιουνίου 2017

Μια γυναίκα έφυγε




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Λυπάμαι που σε χάνω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ποια είσαι εσύ δεν σε ρωτάω | Κι ας μ'αγαπάς κι ας σε φιλάω | Στοίχημα την ζωή μου πάω | Πως θα μου φύγεις την αυγή | Δεν φταις εσύ όμως γι'αυτό | Είναι της μοίρας μου γραφτό | Την νύχτα να γελάω | Την μέρα να πονώ | Λυπάμαι που σε χάνω | Αλλά και τι να κάνω | Με δίκασε η μοίρα | Να χάνω ότι πήρα | Ποια είσαι εσύ δεν μ' ενδιαφέρει | Ούτε ποιος δρόμος σ' έχει φέρει | Αφού μου έσφιξες το χέρι | Είσαι για μένανε καλή | Κι αν είσαι για το βράδυ αυτό | Θε να σου πω κι ευχαριστώ | Αφού καθένας ξέρει | Την τύχη πού ΄χω εγώ

02. Θα με θυμηθείς Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Δημήτρης Γκούτης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Θα με θυμηθείς όπου και να 'σαι, | θα με θυμηθείς, να το θυμάσαι | και στα χρυσάφια να κολυμπήσεις | και χίλια πλούτη να αποκτήσεις, | οπωσδήποτε θα με ζητήσεις. | Πίστεψα στην αγάπη σου | κι ό,τι κι αν είχα σ' το ΄δωσα, | και τώρα μ' αφήνεις και σ' άλλονε δίνεις | όλη τη γλύκα της ζωής, | θα με θυμηθείς. | Όπου και να πας θα με ζητήσεις, | θα σε τυραννούν χιλιάδες τύψεις, | θα δυστυχήσεις χωρίς εμένα | και θα πληρώσεις με μαύρο αίμα, | τα δυο χείλη μου τα προδομένα. | Πίστεψα στην αγάπη σου | κι ό,τι κι αν είχα σ' το ΄δωσα, | και τώρα μ' αφήνεις και σ' άλλονε δίνεις | όλη τη γλύκα της ζωής, | θα με θυμηθείς.

03. Γέρασα πριν την ώρα μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Κλαίει απόψε η καρδιά μου | κι είν' ο πόνος μου βουνό | πάν' τα νιάτα μου χαράμι | πριν ακόμα τα χαρώ | Γέρασα πριν την ώρα μου | άσπρισαν τα μαλλιά μου | πίκρες καημοί και βάσανα | γεράσαν την καρδιά μου | Πριν προλάβω να γλεντήσω | της ζωής το πρωινό | Κουρασμένος πονεμένος | βρέθηκα στο δειλινό | Γέρασα πριν την ώρα μου | άσπρισαν τα μαλλιά μου | πίκρες καημοί και βάσανα | γεράσαν την καρδιά μου | Σαν λουλούδι που μαραίνει | είν' ο άνθρωπος στη γη | Και κανένας δεν προφταίνει | να γλεντήσει τη ζωή

04. Προδομένες καρδιές Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Γυμνό κορμί στην παγωνιά μ' αφήνεις | σαν καλαμιά που τηνε δέρνει ο βοριάς, | φεύγεις χαρά μου μ' άλλον να ζήσεις. | Μα εγώ ποτέ κακό για σένα δεν θα πω, | αφού το θέλεις, να φύγεις, να φύγεις. | Προδομένες καρδιές που πονέσαν πολύ για μι' αγάπη, | είναι πάρα πολλές κι έχουν χύσει ποτάμι το δάκρυ. | Βαθειά πληγή μες στην καρδιά μου ανοίγεις, | σαν το πουλί με παρατάς χωρίς φτερά | και τα φιλιά σου σ' άλλον τα δίνεις. | Μα εγώ ποτέ κακό για σένα δεν θα πω, | αφού το θέλεις, να φύγεις, να φύγεις. | Προδομένες καρδιές που πονέσαν πολύ για μι' αγάπη, | είναι πάρα πολλές κι έχουν χύσει ποτάμι το δάκρυ.

05. Να φύγω, να φύγω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αν είμαι βάρος σου, να μου το πεις | και την αγάπη μου εγώ την πνίγω, | για όσα ζήσαμε μην λυπηθείς, | και αν σε κούρασα, πες μου να φύγω, | πες μου να φύγω. | Να φύγω, να φύγω γιατί σ' αγαπώ, | αγάπη με οίκτο εγώ δεν ζητώ. | Είναι καλύτερα να πληγωθώ | κι από συνήθεια να κλάψεις λίγο, | δε θέλω ψεύτικα ν' αγαπηθώ | κι αν με βαρέθηκες, πες μου να φύγω, | πες μου να φύγω. | Να φύγω, να φύγω γιατί σ' αγαπώ, | αγάπη με οίκτο εγώ δεν ζητώ.

06. Να 'χα μια πέτρα για καρδιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Όσο κι αν μ' έχεις ταπεινώσει | Όσο κι αν μ' έχεις φαρμακώσει | Να σε ξεχάσω δεν μπορώ | Και σε ζητώ απελπισμένα | Μα εσύ στις φλέβες σου δεν έχεις αίμα | Μα βούρκο και θολό νερό | Να 'χα μια πέτρα για καρδιά | Να μην πονώ για σένα πια | Μα είμαι άνθρωπος μ' αισθήματα πλασμένος | Γι' αυτό θα πάω για σένανε χαμένος | Κι όμως μπορούσες να γυρίσεις | Νέα ζωή να ξαναρχίσεις | Αφού εγώ σε συγχωρώ | Μα εσύ γεννήθηκες μέσα στο ψέμα | Γι' αυτό στις φλέβες σου δεν έχεις αίμα | Μα βούρκο και θολό νερό

07. Μια γυναίκα έφυγε Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μια γυναίκα έφυγε | Από την αγκαλιά μου | Μα έρχεται στην σκέψη μου | Υπάρχει στην καρδιά μου | Τα μάτια μου βουρκώνουν | Τα χείλη μου στεγνώνουν | Κι οι αναμνήσεις μου φουντώνουν | Μια ζωή, μια ζωή | Μ΄ένα χωρισμό δεν σβήνει | Πόρτα ανοίγει πόρτα κλείνει | Κι όλο περιμένω εκείνη | Μια γυναίκα έφυγε | Και μια γυναίκα πάει | Μα η ζωή που ζήσαμε | Κοντά της με τραβάει | Ο άνεμος σφυρίζει | το παραθύρι τρίζει | Κι εγώ νομίζω πως γυρίζει

08. Τα τελευταία τα σκαλιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Είμαι φτωχός κι όταν σου λέω σ' αγαπώ, | εσύ γελάς και με κοιτάς με ειρωνεία, | μα εγώ καλή μου σε φτωχόσπιτο κι αν ζω, | έχω το μέτωπο ψηλά στην κοινωνία. | Τα τελευταία τα σκαλιά ποτέ μην τα περιφρονείς | γιατί σ' αυτά πρωτοπατάς όσο ψηλά κι αν ανεβείς, | και γρήγορα θα νιώσεις πως στη ζωή ετούτη | δεν κάνουν τους ανθρώπους, αγάπη μου, τα πλούτη. | Είμαι φτωχός μα έχω πλούσια καρδιά | και την αγάπη μου μην την περιφρονήσεις, | είμαι φτωχός μα στη δική μου αγκαλιά, | πίκρες και δάκρυα ποτέ δεν θα γνωρίσεις. | Τα τελευταία τα σκαλιά ποτέ μην τα περιφρονείς | γιατί σ' αυτά πρωτοπατάς όσο ψηλά κι αν ανεβείς, | και γρήγορα θα νιώσεις πως στη ζωή ετούτη | δεν κάνουν τους ανθρώπους, αγάπη μου, τα πλούτη.

09. Το πείσμα κι ο εγωισμός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Κώστας Βίρβος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Αφού κλαις κρυφά για μένα, | αφού ξέρω πως πονάς, | γιατί θέλεις την καρδιά μου | πάντα να την τυραννάς | και μου λες δεν μ' αγαπάς. | Το πείσμα κι ο εγωισμός | θα γίνει αγάπη μου καημός | γιατί είναι πάντα χωρισμός. | Αφού ξέρω, η ψυχή σου | άλλη αγάπη δεν χωρά, | γιατί πάντα με παιδεύεις | και μου διώχνεις τη χαρά | αχ! μη με βασανίζεις πια. | Το πείσμα κι ο εγωισμός | θα γίνει αγάπη μου καημός | γιατί είναι πάντα χωρισμός.

10. Τώρα που σ' έχω ανάγκη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Βίρβος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Τώρα που σ' έχω ανάγκη | σαν το παιδί τη μάνα | γιατί μ' εγκαταλείπεις | στον πόνο και στο κλάμα. | Όλα τα δηλητήρια να τα 'πινα χαρμάνι, | δεν θα 'κανε την πίκρα που μου 'δωσες εσύ, | όταν μου είπες "φύγε, ο έρωτάς μας φτάνει" | γιατί η καρδιά σου τώρα με διώχνει, με μισεί. | Τώρα που σ' έχω ανάγκη | σαν το παιδί τη μάνα | γιατί μ' εγκαταλείπεις | στον πόνο και στο κλάμα. | Το πιο μεγάλο έγκλημα είναι η αχαριστία, | αυτά τα λόγια μόνο, πριν φύγω, θα σου πω, | κι αν μια καρδιά ματώνεις χωρίς καμιά αιτία, | εγώ και να πεθαίνω, εσένα θ' αγαπώ. | Τώρα που σ' έχω ανάγκη | σαν το παιδί τη μάνα | γιατί μ' εγκαταλείπεις | στον πόνο και στο κλάμα.

11. Ο βράχος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Αθανάσιος Παπουτσής
Σαν βράχο μέσ' στα κύματα, αχ | μ' άφησες να χτυπιέμαι. | Στου χωρισμού την κόλαση | να κλαίω να τυραννιέμαι. | Ως πότε πια αγάπη μου | μεσ' την ζωή μονάχος. | Στα οργισμένα κύματα | λησμονημένος βράχος. | Στον κόσμο τον απέραντο, αχ | με βήμα κλονισμένο. | Εσένα ψάχνω για να βρω | εσένα περιμένω. | Ως πότε πια αγάπη μου | μεσ' την ζωή μονάχος. | Στα οργισμένα κύματα | λησμονημένος βράχος.

12. Ποτέ σου δε μ' αγάπησες Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέφανος Βαρτάνης
Ένα σκύλο αν είχες τόσα χρόνια | Θα τον πονούσες αν τον έχανες τρελή | Μα ούτε τόση δεν μου έδωσες αξία | Γιατί στ' αλήθεια δε μ' αγάπησες στιγμή | Ποτέ σου δε μ' αγάπησες | άστατη καρδιά | Ποτέ σου δεν προσπάθησες | Δικό σου να με κάνεις | Φρόντιζες πάντα την ζήλια να μου προκαλείς | Κι όχι την αγάπη μου και την καρδιά μου να ζεστάνεις | Έναν σκύλο ποτέ αν είχες χάσει | Θα είχες κλάψει πικρά για να τον βρεις | Αλλά για μένα ούτε πόνος ούτε δάκρυ | Λες κι ήμουν ξένος και για μένα μη νοιαστείς.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης