Σάββατο, 3 Ιουνίου 2017

50 χρόνια τραγούδι





















Ο πρώτος δίσκος

01. Ο τρελός Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με κυνηγούν, με κυνηγούν κάθε βραδυά | της γειτονιάς, της γειτονιάς σου τα παιδιά | με κοροϊδεύουν τα παιδιά | σαν τρέχω στην ανηφοριά | να σου χαρίσω μια φτωχή καρδιά | κι όταν στην πόρτα σου μιλώ | τα σκαλοπάτια σου φιλώ | εσύ φωνάζεις "διώξτε τον τρελό" | Θα την αντέξω του τρελού τη ρετσινιά | μα πώς ν' αντέξω την δική σου απονιά | πες μου δυο λόγια να σωθώ | προτού στ' αλήθεια τρελαθώ | δωσ' μου το χέρι για να κρατηθώ | Κι όταν στην πόρτα σου μιλώ | τα σκαλοπάτια σου φιλώ | μη μου φωνάζεις "διώξτε τον τρελό"!

02. Στου Προφήτη Ηλία Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια, τα σοκάκια | γέμιζα φιλιά τα μαλλιά σου | μ' άστρα την ποδιά σου. | Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια τα βραδάκια | περπατούσαμε, μου γελούσες | πόσο μ' αγαπούσες. | Τώρα στην καρδιά μου το μαράζι | κι ο καημός φωλιάζει. | Πότε θα φανείς σαν και πρώτα | στην παλιά τη γειτονιά; | Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια, τα σοκάκια | γέμιζα φιλιά τα μαλλιά σου | μ' άστρα την ποδιά σου. | Στου Προφήτη Ηλία τα σοκάκια τα βραδάκια | περπατούσαμε, μου γελούσες | πόσο μ' αγαπούσες. | Τώρα στην καρδιά μου το μαράζι | κι ο καημός φωλιάζει. | Πότε θα φανείς σαν και πρώτα | στην παλιά τη γειτονιά; | Είμαι μόνος μου δίχως ταίρι | και ζητώ παρηγοριά.

03. Δεν το μπορείς Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άρχιζε για μένα ο κόσμος μπρος στα σκαλοπάτια σου | μέσα στα μάτια σου | η ζωή μου ξαγρυπνούσε μπρος στο παραθύρι σου το σκοτεινό | Ώσπου άρπαξε μια νύχτα η φωτιά το στόμα σου | και τ' άγιο σώμα σου | κάποιος άλλος το φιλούσε και σεργιάνι το 'βγαζε | στον ουρανό | Δεν το μπορείς όσο κι αν θες να με | ξεχάσεις | Δεν το μπορώ ό,τι κι αν πω να σ' αρνηθώ | Δεν το μπορείς να γίνεις χτες και να περάσεις | Δεν το μπορώ με τον καημό να μετρηθώ | Είχα το μικρό σου χέρι άστρο και φεγγάρι μου | προσκυνητάρι μου | μάζευα τα δάκρυά σου και φιλιά σου τα 'στελνα το δειλινό | Ώσπου ήρθε κάποια νύχτα κι όλα αυτά τελειώσανε | κεριά που λιώσανε | κάποιος άλλος σε φιλούσε και σεργιάνι σ' έβγαζε στον ουρανό

04. Πες πως μ' αντάμωσες Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Διώξε με, λοιπόν, μην κάνεις πίσω | Σε παρακαλώ μη λυπηθείς | Ήτανε γραφτό να σ' αγαπήσω | Ήτανε γραφτό να μ' αρνηθείς | Πες πως μ' αντάμωσες μια νύχτα σ' ένα όνειρο | Πες πως με ξέχασες σαν ήρθε το πρωί | Και μη σκεφτείς ότι για με δεν ήσουν όνειρο | Και μη νοιαστείς τι θ' απογίνω στη ζωή | Άσε με λοιπόν να σε σκεπάσω | Κάνει απόψε τόση παγωνιά | Και τα μάτια κλείσε να περάσω | σαν σκιά στη μαύρη λησμονιά.

05. Μια παρένθεση και μόνο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Ένας ενθουσιασμός, έρωτας προσωρινός | ήμουν στην καρδιά σου. | Τώρα μονοκοντυλιά σβήνεις όρκους και φιλιά | στο προσπέρασμά σου. | Μια παρένθεση και μόνο | μέσα στο δικό σου δρόμο | πως θα ήμουνα για σένα δεν φαντάστηκα. | Όλα ήτανε μια πλάνη | κι η καρδιά μου θα πεθάνει. | Για καρδιά που δεν αξίζει θυσιάστηκα. | Η καρδιά μου τώρα πια πληγωμένη απ’ την ψευτιά | κόπηκε στη μέση. | Τι σου έφταιξε, γιατί έτσι να σημαδευτεί, | τόσο να πονέσει; | Μια παρένθεση και μόνο | μέσα στο δικό σου δρόμο | πως θα ήμουνα για σένα δεν φαντάστηκα. | Όλα ήτανε μια πλάνη | κι η καρδιά μου θα πεθάνει. | Για καρδιά που δεν αξίζει θυσιάστηκα.

06. Σ΄ αγάπησα για μια φορά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Μην ψάχνεις την παλιά πληγή στο στήθος μου, | την έκλεισε ο χρόνος. | Και τα σημάδια μη ζητάς | που χάραξε ο πόνος. | Σ’ αγάπησα για μια φορά, | σ’ αγάπησα, πιο πάνω απ’ ό,τι άξιζες φοβάμαι. | Για σένα έκλαψα πικρά, | μα τώρα σε λυπάμαι, μα τώρα σε λυπάμαι. | Δεν φέρνεις πίσω τα παλιά με δάκρυα, | χωρίσαμε στ’ αλήθεια. | Πληγή βαθιά ο χωρισμός | που μου ’γινε συνήθεια. | Σ’ αγάπησα για μια φορά, | σ’ αγάπησα, πιο πάνω απ’ ό,τι άξιζες φοβάμαι. | Για σένα έκλαψα πικρά, | μα τώρα σε λυπάμαι, μα τώρα σε λυπάμαι.

07. Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χρήστος Αργυρόπουλος
Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ | μέτρο δεν έχει η αγάπη | είναι απ' τον ήλιο πιο ψηλά | και δεν τη φτάνει μάτι | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα | Η αγάπη που μας έδεσε | πόνο δε θα γνωρίσει | είμαστε δυο σταλαγματιές | από την ίδια βρύση | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα.

08. Όνειρο απατηλό Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' ένα όνειρο τρελό | όνειρο απατηλό | ξεκινήσαμε κι οι δυο μας | και στου δρόμου τα μισά | σβήσαν τ' άστρα τα χρυσά | ξαφνικά από τον ουρανό μας | Ποια μοίρα με ζηλεύει | ποιο μάτι φθονερό | και χάθηκε μια αγάπη | προτού να τη χαρώ | σαν πλοίο που ναυάγησε | σαν νούφαρο που μάδησε | στης λίμνης μέσα το θολό νερό | Με ελπίδες λιγοστές | έστω και απατηλές | να γυρίσεις περιμένω | ίσως βγει αληθινό | τ' όνειρό μου το τρελό | τ' όνειρό μου το ναυαγισμένο.

09. Ένα φύλλο μαραμένο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Ένα φύλλο μαραμένο στην αυλή μου έπεσε, | κάτι μισοξεχασμένο στην καρδιά μου ξύπνησε, | ένα φύλλο μαραμένο μ' έκανε και δάκρυσα | για μι' αγάπη που δεν κράτησε καιρό | κι όμως την αναπολώ. | Κι όπου δω στενό δρομάκι | καταπίνω το φαρμάκι | που μου δίνει η ανάμνηση να πιω. | Ένα φύλλο μαραμένο τι δεν μου 'πε σήμερα, | οι μεγάλες οι αγάπες πόσο φεύγουν γρήγορα, | ένα φύλλο μαραμένο δάκρυα μού 'φερε πολλά | για μι' αγάπη που δεν κράτησε καιρό | κι όμως την αναπολώ.

10. Όταν θυμάμαι εκείνη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χρήστος Αργυρόπουλος
Όταν στον ουρανό τ' άστρο το πρωινό | βλέπω να τρεμοσβήνει, θυμάμαι εκείνη π' αγαπώ | όταν βλέπω μακριά, καράβια στο Νοτιά | πάλι θυμάμαι εσένα, που 'πες θλιμμένα έχε γεια | Μέσ' στη ζωή με στάθηκες για μια στιγμή και χάθηκες | κι απλώθηκε στο νου μου η συννεφιά | γεράκι ο πόνος π' άραξε, το στήθος μου και χάραξε | καημούς στην πονεμένη μου καρδιά | Όταν στον ουρανό τ' άστρο το πρωινό | βλέπω να τρεμοσβήνει, θυμάμαι εκείνη π' αγαπώ | Μέσ' στη ζωή με στάθηκες για μια στιγμή και χάθηκες | κι απλώθηκε στο νου μου η συννεφιά | γεράκι ο πόνος π' άραξε, το στήθος μου και χάραξε | καημούς στην πονεμένη μου καρδιά | Όταν στον ουρανό τ' άστρο το πρωινό | βλέπω να τρεμοσβήνει, θυμάμαι εκείνη π' αγαπώ.

11. Καλογεράκι Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Για τα σε καλογεράκι θα γενώ | σε μοναστήρι θα κλειστώ, | για τα σε που δε σε μέλει που πονώ | και σαν κεράκι θα σβηστώ. | Μαύρη καρδιά, από το φέρσιμό σου | η μάνα μου δε θα με ξαναδεί | κι όλοι θα πουν πως πήρες στο λαιμό σου | το πιο καλό παιδί. | Για τα σε καλογεράκι θα γενώ | σε μοναστήρι θα κλειστώ. | Μπρός λοιπόν, την προσταγή σου καρτερώ | για να σηκώσω το σταυρό, | μπρος λοιπόν, αφού η καρδιά σου δεν πονά | πες μου να πάρω τα βουνά. | Για τα σε καλογεράκι θα γενώ | σε μοναστήρι θα κλειστώ, | για τα σε που δε σε μέλει που πονώ | και σαν κεράκι θα σβηστώ.

12. Στην Ελευσίνα μια φορά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Βασίλης Ανδρεόπουλος
Πήρα τους δρόμους μια βραδιά | και τους γνωστούς ρωτούσα | για το κορίτσι μου που αγαπούσα | στην Ελευσίνα μια φορά. | Έριξα πέτρα στο γιαλό | στο πέλαγο λιθάρι | για το κορίτσι μου που ήταν καμάρι | στην Ελευσίνα μια φορά.

13. Μη καλέ μου, μη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το μαλώνεις | μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το σκοτώνεις. | Μ' αγαπάει, σου το λέει | σου το λέει και κλαίει | και αν τις νύχτες ξαγρυπνάει | η αγάπη φταίει. | Μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το κλειδώνεις | μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη με βαλαντώνεις. | Τ' αγαπάω, σου το λέω | μητριά μοβόρα | και άμα θέλεις θα το κάνω | ταίρι μου και τώρα.

14. Μην κλαις Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Ηλίας Ανδριόπουλος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Μην κλαις και μη λυπάσαι που βραδιάζει | εμείς που ζήσαμε φτωχοί | του κόσμου η βροχή δε μας πειράζει | εμείς που ζούμε μοναχοί | Τα σπίτια είναι χαμηλά | σαν έρημοι στρατώνες | τα καλοκαίρια μας μικρά | κι ατέλειωτοι οι χειμώνες | Μην κλαις και μη φοβάσαι το σκοτάδι | εμείς που ζήσαμε φτωχοί | του κόσμου η απονιά δε μας τρομάζει | θα έρθει και για μας μια Κυριακή | Τα σπίτια είναι χαμηλά | σαν έρημοι στρατώνες | τα καλοκαίρια μας μικρά | κι ατέλειωτοι οι χειμώνες.

15. Η ιστορία του μπεκρή Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Είχα ακούσει ενός μπεκρή την ιστορία | σ' ένα λιμάνι, σε μια χώρα μακρινή | όμως την ξέχασα στην πρώτη ευκαιρία | γιατί δεν πίστεψα πως είναι αληθινή | Μου είχε πει γιατί οι άντρες κλαίνε | γιατί μεθάνε κάθε βράδυ μοναχοί | γιατί με θάνατο τα σωθικά τους καίνε | γιατί τα δάκρυα κυλάνε σαν βροχή | Πόσο μεγάλη ήταν για μένα η τιμωρία | όταν αγάπησα και εγώ κάποια μικρή | τότε θυμήθηκα αυτή την ιστορία | τότε κατάλαβα τα λόγια του μπεκρή | Μου είχε πει γιατί οι άντρες κλαίνε | γιατί μεθάνε κάθε βράδυ μοναχοί | γιατί με θάνατο τα σωθικά τους καίνε | γιατί τα δάκρυα κυλάνε σαν βροχή.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Γιε μου, γιε μου  Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Γιε μου, είν’ ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου | που σε βλέπω σαν ξερόφυλλο του ανέμου | στη ζωή κυνηγημένος να γυρνάς | Γιε μου, δεν τον άκουσες τον δόλιο σου πατέρα | παρασύρθηκες και μέρα με τη μέρα | είσαι είκοσι χρονών κι όμως γερνάς | Γιε μου, τι περιμένεις, πε μου | σ’ έναν δρόμο λασπωμένο | θα ’σαι πάντα σα δεντρί ξεριζωμένο | δίχως μοίρα, δίχως ήλιο κι ουρανό | Γιε μου, τον καημό μου συλλογίσου | γύρνα σπίτι να γλυκάνω την πληγή σου | γιε μου, γιε μου, πώς πονώ | Γιε μου, είν’ οι άνθρωποι απάνθρωποι καλέ μου | οι αρχόντοι είν’ εμπόροι του πολέμου | και γελούν όταν το δάκρυ μας κυλά | Γιε μου, μην πιστεύεις σε κανέναν ακριβέ μου | ως κι οι φίλοι σου χαρήκανε, Θεέ μου | που ’χεις πέσει τώρα τόσο χαμηλά.

02. Σ' ευχαριστώ Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Εσύ που ζεις μ' εκείνη που αγάπησα | εσύ που ζεις μ' εκείνη που αγαπώ | να μη της πεις πως σαν κλαράκι τσάκισα | κι αυτή τη νύχτα θα κοπώ | Να την κρατάς σαν άγιο δισκοπότηρο | να την κοιτάς στα μάτια σαν Χριστό | Σ' ευχαριστώ, σ ' ευχαριστώ | Εσύ που ζεις μ' εκείνη που με κέρασε | πικρό κρασί μαζί σου για να 'ρθει | να μην της πεις πως ο καημός με γέρασε | Μην της το πεις και πικραθεί | Να την πονάς σαν άγγελο που αμάρτησε | και βρήκε τον παράδεισο κλειστό | Να προσκυνάς το χέρι που με κράτησε | Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ.

03. Ο τρόπος που σ’ αγάπησα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Μεσ’ στου καημού την ερημιά μερόνυχτα πλανιέμαι | με τ΄ όνομά σου | δίνω ολόκληρη ζωή για να περάσω μια στιγμή | αγάπη μου κοντά σου | αγάπη μου κοντά σου | Ο τρόπος που σ΄ αγάπησα μεγάλος | μεγάλος και ο πόνος της καρδιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | Έχω την πόρτα ανοιχτή, τα χέρια απλωμένα | και σε προσμένω | απ΄ την καρδιά μου δε θα βγεις είπες πως δε θα ξαναρθείς | μα θα σε περιμένω | μα θα σε περιμένω | Ο τρόπος που σ΄ αγάπησα μεγάλος | μεγάλος και ο πόνος της καρδιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | Λα, λα, λα, λα, λα | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς | καλύτερα μαζί σου και ζητιάνος | παρά με κάποιαν άλλη βασιλιάς.

04. Αν μ' αγαπάς φίλα σταυρό Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Δυο πουλιά, δυο πετροπούλια | δώρο κάνανε στην πούλια | την αγάπη μας. | Ήρθαν και δυο χελιδόνια | ήρθαν κι έστρωσαν σεντόνια | στο κρεβάτι μας. | Αν μ' αγαπάς φίλα σταυρό | κι εγώ θα ψάξω και θα βρω | κι εγώ θα ψάξω και θα βρω | αν λες αλήθεια. | Κάθε νύχτα που περνάει | η καρδούλα σου πονάει | κι απελπίζεσαι. | Στα ψηλά τα κυπαρίσσια | που 'χουν το κορμί τους ίσια | μην ορκίζεσαι.

05. Πάρ' το τρένο, πάρ' το πλοίο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Εγώ εδώ, εσύ εκεί, | πώς θες λοιπόν να ξημερώσει Κυριακή; | Εσύ εκεί, εγώ εδώ, | το στόμα πέτρωσε και πια δεν τραγουδώ. | Πάρ’ το τρένο, πάρ’ το πλοίο, | πάρε τ’ άστρο του νοτιά. | Κάνει απόψε τόσο κρύο | κι είν’ η αγάπη σου φωτιά. | Πάρ’ το πλοίο, πάρ’ το τρένο, | πάρε την κυρά βροχή. | Είναι χώμα διψασμένο | η θλιμμένη μου ψυχή. | Εγώ εδώ, εσύ αλλού, | κι όλο και χάνομαι σαν κύμα του γιαλού. | Εσύ αλλού, εγώ εδώ, | δίνω τα μάτια μου για να σε ξαναδώ. | Πάρ’ το τρένο, πάρ’ το πλοίο, | πάρε τ’ άστρο του νοτιά. | Κάνει απόψε τόσο κρύο | κι είν’ η αγάπη σου φωτιά. | Πάρ’ το πλοίο, πάρ’ το τρένο, | πάρε την κυρά βροχή. | Είναι χώμα διψασμένο | η θλιμμένη μου ψυχή.

06. Να 'χα τα χρόνια σου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Είκοσι χρονών και κλαις | για μια αγάπη σου χαμένη | είκοσι χρονών τι θες | ποιος σου είπε ότι φταις | η ζωή σε περιμένει | Νά 'χα τα χρόνια σου | αχ και να τά 'χα | Νά 'χα τα χρόνια σου | αυτά μονάχα | Τα σγουρά σου τα μαλλιά | άσε με να τα χτενίσω | κι αν σου πήραν την καρδιά | θα κινήσω μια βραδιά | να σου τηνε φέρω πίσω.

07. Άσ' τους να λένε Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Λένε για μένα πως γυρνάω τις βραδιές | ακόμα λένε πως δεν είμαι καθωσπρέπει | πως έχω κάψει όσες γνώρισα καρδιές | και άσπρη μέρα δίπλα μου καμιά δεν βλέπει | Ασ' τους να λένε άσ' τους να πουν | αυτοί δεν ξέρουν ν' αγαπούν | τρέχουν να φτάσουν μα δεν μπορούν | άσ' τους να λένε ασ' τους να πουν | Λένε για μένα πως ποτέ δεν αγαπώ | ακόμα λένε η καρδιά μου είναι από πέτρα | όμως το ξέρω κι αν στο τέλος θα χαθώ | εγώ δεν κλείνω την ζωή σε λίγα μέτρα.

08. Γειτονάκι μου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου | σαν ήλιος έμπα στο κονάκι μου | για να σε δει μέσα απ' το κάδρο η μανούλα μου | να σου ταΐζω ψίχα, ψίχα την καρδούλα μου | Φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου | ανεμισμένο φουστανάκι μου | αμυγδαλίτσας κλωναράκι μου | φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου | Όλα τ' αστέρια πού' χω σκέπη μου | τα κουβαλάω μεσ' την τσέπη μου | να τα κρεμάσω στο μπαλκόνι σου | ο ουρανός να είσαι μόνη σου.

09. Μάρω Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Θέλεις να με βρεις | έλα στο λιμάνι | Μάρω μου γλυκιά | στο Πασαλιμάνι | Μαρίτσα μου γλυκιά | στο Πασαλιμάνι | Θα σε καρτερώ | μεσ' στη βάρκα πάλι | Μάρω μου γλυκιά | προς το ακρογιάλι | Μαρίτσα μου γλυκιά | προς το ακρογιάλι | Κι άμα δεν με βρεις | πάρε βάρκα κι έλα | Μάρω μου γλυκιά | θα 'μαι στην Καστέλα | Μαρίτσα μου γλυκιά | θα 'μαι στην Καστέλα | Κι άμα δεν με βρεις | πάρε μια βαρκούλα | Μάρω μου γλυκιά | θα με βρεις στη Βούλα | Μαρίτσα μου γλυκιά | θα με βρεις στη Βούλα.

10. Στις δεκάξι Μάη μήνα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Τώρα που σε ζητώ τώρα σε χάνω, | τώρα κι αν σ΄ αγαπώ πια δε σε φτάνω, | ήταν η αγάπη σου ένα παιχνίδι | μα τώρα ο πόνος την καρδιά μου πνίγει. | Στις δεκάξι Μάη μήνα μ΄ ένα αμάξι η Μαρίνα | πέρασε από μπροστά μου ειρωνικά, | ξέχασε τα βάσανά μου, πλήγωσε και την καρδιά μου | κι έσβησαν τα όνειρά μου πια τα γλυκά. | Πες μου καρδιά μου εσύ πως να ξεχάσω, | το δρόμο της ζωής πως να περάσω, | αυτή η αγάπη μου ήτανε λάθος, | γιατί να σ΄ αγαπώ με τόσο πάθος. | Στις δεκάξι Μάη μήνα μ΄ ένα αμάξι η Μαρίνα | πέρασε από μπροστά μου ειρωνικά, | ξέχασε τα βάσανά μου, | πλήγωσε και την καρδιά μου | κι έσβησαν τα όνειρά μου πια τα γλυκά.

11. Μια περιπέτεια Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας

12. Μέτρα τα λάθη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μέτρα τα λάθη που' χεις κάνει μέτρα | και κάνε άλλο ένα έλα σε μένα | κάνε μια δεύτερη αρχή | πέτρα στα πρωτινά σου ρίξε πέτρα | κι εγώ τη Γη θα σκίσω ώσπου να λύσω | τον πόνο που' χεις στην ψυχή | Κοντά μου δε θα βρεις κάστρα του Μοριά | θα βρεις μονάχα μια καρδιά | απλή σαν τα μικρά παιδιά | κοντά μου θα' ναι φτωχή η Πρωτομαγιά | μα θα' χεις μέσα στην καρδιά | τη θέση που' χει η Παναγιά | Μέτρα τα λάθη που' χεις κάνει μέτρα | και καν' το τελευταίο το πιο ωραίο | έλα σε μένανε κοντά | Ξέρω πολύ σε πίκρανα το ξέρω | κι είπες να μείνεις μόνη σαν το αηδόνι | που του' χουν κλέψει τη φωνή | κι όμως υπάρχει πάντα ένας δρόμος | που τόνε λένε αγάπη γλυκιά μου αγάπη | που τον διαβαίνουν ταπεινοί | Κοντά μου δε θα βρεις κάστρα του Μοριά | θα βρεις μονάχα μια καρδιά | απλή σαν τα μικρά παιδιά | κοντά μου θα' ναι φτωχή η Πρωτομαγιά | μα θα' χεις μέσα στην καρδιά | τη θέση που' χει η Παναγιά | Μέτρα τα λάθη που' χεις κάνει μέτρα | και καν' το τελευταίο το πιο ωραίο | έλα σε μένανε κοντά

13. Μάθαμε τον έρωτα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάκης Καρνάτσος
Μάθαμε τον έρωτα στα σκαλιά της εισόδου | παίζοντας κρυφτό, βώλους και κουτσό. | Μάθαμε το φίλημα στη γωνιά της βεράντας | παίζοντας στριφτό, αγάλματα, γιατρό. | Και τραγουδούσανε τ’ άλλα παιδιά | "Δεν περνάς, κυρά Μαρία", | κι εγώ σε φίλησα στην πρώτη ευκαιρία. | Και τραγουδούσανε τ’ άλλα παιδιά | "Δεν περνάς, κυρά Μαρία, | δεν περνάς". | Μάθαμε τα γράμματα με φωνές στις αλάνες | φτιάχνοντας σπαθιά με ξύλα από γιαπιά. | Μάθαμε το θάνατο στις αυλές με σφεντόνες, | ρίχναμε πετριές σ’ άλλες γειτονιές.

14. Μια βραδιά του Μαγιού Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μια βραδυά του Μαγιού που θα γεννηθώ | Μια βραδυά του Μαγιού πλάι σου θα 'ρθώ | Μια καινούρια ζωή, για να σου χαρίσω | κι ούτε μία στιγμή, να σ' απαρνηθώ | Μέσ' αυτή τη ζωή σμίξαμε αργά | ό,τι ζήσαμε πριν θα μας κυνηγά | σου χρωστώ τα φιλιά πού 'δωσα και πήρα | μου χρωστάς τα φιλιά πού 'δωσες αλλού | Μια βραδυά του Μαγιού που θα γεννηθώ | Μια βραδυά του Μαγιού πλάι σου θα 'ρθώ | για να σου ξαναπώ πόσο σ' αγαπούσα | για να μου πρωτοπείς "πόσο σ’ αγαπώ".

15. Το στοιχειωμένο σπίτι Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Βάζω το κλειδί στην πόρτα | κι όλα γύρω μου κλειστά | ποιος το στοίχειωσε το σπίτι | και κανείς δεν μ' απαντά. | Μήτε δάκρυα μήτε γέλια | μήτε μάτια να θρηνούν | μοναχά στις κάμαρές του | νυχτερίδες τριγυρνούν. | Μόνο νυχτοπούλια κλαίνε | και μου λένε θλιβερά | εδώ πέθανε μια αγάπη | που προδόθηκε σκληρά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης