Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

Καζαντζίδης-Μαρινέλλα




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Θα κλάψεις μια μέρα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης & Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Στερνή μου χαρά, αντίο, αντίο, έχε γεια | κι αν τώρα πονάω, τα λάθη σου ξεχνάω | κι ας με πλήγωσες τόσο βαθειά, | κι ας με πλήγωσες τόσο βαθειά. | Θα κλάψεις μια μέρα κι εσύ πικρά, | θα με ζητήσεις μα θα 'ναι αργά, | το τέλος σου θα 'ναι πολύ κακό | μα δε θα φταίω εγώ γι' αυτό. | Γλυκειά μου πληγή αντίο, αντίο, στο καλό | και όπου να ζήσεις, μια μέρα θα ζητήσεις | την αγάπη που σου 'χα εγώ, | την αγάπη που σου 'χα εγώ. | Θα κλάψεις μια μέρα κι εσύ πικρά, | θα με ζητήσεις μα θα 'ναι αργά, | το τέλος σου θα 'ναι πολύ κακό | μα δε θα φταίω εγώ γι' αυτό.

02. Στα βράχια της Πειραϊκής Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Στα βράχια της Πειραϊκής | κοιμάται ο Στέλιος ο μπεκρής | Κοιμάται κι ονειρεύεται | πως την αυγή παντρεύεται | Παντρεύεται με την μικρή | που τον κατάντησε μπεκρή | Στα βράχια της Πειραϊκής | ξυπνάει ο Στέλιος ο μπεκρής | Ξυπνάει κι είναι μόνος του | κι είναι βαρύς ο πόνος του | Κι όπως θυμάται τη μικρή | η μοναξιά του είναι πικρή | Στα βράχια της Πειραϊκής | κλαίει ο Στέλιος ο μπεκρής | Πονάει για την μοίρα του | και για τον χαρακτήρα του | Και για την άπιστη μικρή | που τον κατάντησε μπεκρή.

03. Απόψε σ' έχω στην αγκαλιά μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Απόψε σ' έχω στην αγκαλιά μου | μα σε χάνω το πρωί, | απόψε σβήνει στην κάμαρά μου | μια αγάπη, μια ζωή. | Φίλα με γλυκιά μου, | σβήσε τη φωτιά | για να σε χορτάσω | όταν φύγεις πια. | Θα κλάψει η μάνα μου πικρά | όταν μου πεις το έχε γεια | και θα ραγίζουν τα βουνά | όταν σου πω αντίο. | Θα πέσουν μαύροι κεραυνοί | στο τελευταίο μας φιλί | κι ο κόσμος όλος θα πνιγεί | αν κλάψουμε κι οι δύο. | Σε αγκαλιάζω με αγωνία | και με πνίγουνε οι λυγμοί | είσαι για μένανε μια ιστορία | που θα σβήσει την αυγή. | Φίλα με γλυκιά μου, | σβήσε τη φωτιά | για να σε χορτάσω | όταν φύγεις πια. | Θα κλάψει η μάνα μου πικρά | όταν μου πεις το έχε γεια | και θα ραγίζουν τα βουνά | όταν σου πω αντίο. | Θα πέσουν μαύροι κεραυνοί | στο τελευταίο μας φιλί | κι ο κόσμος όλος θα πνιγεί | αν κλάψουμε κι οι δύο.

04. Μη μου λέτε γι' αυτή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης & Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη μου λέτε γι' αυτή, | πού γυρνάει και πού ζει, | θέλω να ξεχαστεί. | Η πληγή μου δε κλείνει | όσο ακούω για εκείνη. | Τα πικρά δάκρυά μου | στάζουν μεσ' στη καρδιά μου. | Δεν αξίζει γι αυτήν πια να κλαίω, | τι κι αν ζήσαμε χρόνια μαζί. | Τ' όνομά της ξανά δε το λέω | γιατί νιώθω καημό και ντροπή. | Μη μου λέτε γι' αυτή, | πού γυρνάει και πού ζει, | θέλω να ξεχαστεί. | Με τα λόγια που λέτε, | τη καρδιά μου τη καίτε. | Στις πληγές τις μεγάλες | μη μου ανοίγετε κι άλλες.

05. Απάνω που σε ξέχασα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Απάνω που σε ξέχασα | γιατί να ξαναρθείς | στο σπίτι αυτό που γκρέμισες | με τι καρδιά θα μπεις; | Για ποια καρδιά μιλάς εσύ, | για ποια αγάπη κλαις; | Ειν' αμαρτία και ντροπή | πως μ' αγαπάς να λες. | Απάνω που το δάκρυ μου | δε στέγνωσε καλά | εσύ που με κατάστρεψες | ζητάς παρηγοριά. | Για ποια καρδιά μιλάς εσύ, | για ποια αγάπη κλαις; | Ειν' αμαρτία και ντροπή | πως μ' αγαπάς να λες. | Απάνω που σε ξέχασα | γιατί να ξαναρθείς | να με πονέσεις έπρεπε | και να με λυπηθείς.

06. Η πιο μεγάλη αμαρτία Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πήρα τις θάλασσες για να σε ζήσω | και σαν κυρία να σε κρατήσω | κι ενώ πνιγόμουν στα βάσανά μου, | μ' άλλους γλεντούσες τον ιδρώτα μου. | Η πιο μεγάλη αμαρτία, αχ! | είναι στον κόσμο η απιστία. | Αν είχα δύναμη και αν μπορούσα, | όλα τα λάθη θα συγχωρούσα, | μα τέτοια πράξη σαν τη δική σου | να τιμωρούσα με τη ζωή σου. | Η πιο μεγάλη αμαρτία, αχ! | είναι στον κόσμο η απιστία.

07. Η καρδιά της μάνας Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Θόδωρος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Θόδωρος Κολοκοτρώνης
Για μένανε γέρασες, μανούλα μου, | Μπουκιά, μπουκιά μ' ανάθρεψες | κι όλα τα λησμόνησα, αχ! και σε περιφρόνησα, | κι όλα τα λησμόνησα, αχ! και σε περιφρόνησα. | Για μια γυναίκα σου 'κλεισα την πόρτα | σου είπα λόγια, μάνα μου, πικρά | κι όταν μ' άφησε κι εκείνη, ήρθες όπως πρώτα | και μου έδωσες αγάπη και παρηγοριά. | Αχάριστα σου φέρθηκα, μανούλα μου | για μια καρδιά π' αγάπησα, | μάνα μου πώς μπόρεσες αχ! και μου το συγχώρεσες, | μάνα μου πώς μπόρεσες αχ! και μου το συγχώρεσες. | Για μια γυναίκα σου 'κλεισα την πόρτα | σου είπα λόγια, μάνα μου, πικρά | κι όταν μ' άφησε κι εκείνη, ήρθες όπως πρώτα | και μου έδωσες αγάπη και παρηγοριά.

08. Τα γλυκά που ψώνισα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης & Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Σαββατόβραδο γυρνούσα, | βράδυ χειμωνιάτικο | και γλυκά σου κουβαλούσα | με το βδομαδιάτικο. | Έφυγες και δε γυρίζεις, | μου 'πε μια γειτόνισσα | και φαρμάκια έχουν γίνει | τα γλυκά που ψώνισα, | και φαρμάκια έχουν γίνει | τα γλυκά που ψώνισα. | Εβιαζόμουνα να φτάσω | στο φτωχό σπιτάκι μου, | δυο γλυκά να σε κεράσω | μ' όλη την αγάπη μου. | Έφυγες και δε γυρίζεις, | μου 'πε μια γειτόνισσα | και φαρμάκια έχουν γίνει | τα γλυκά που ψώνισα, | και φαρμάκια έχουν γίνει | τα γλυκά που ψώνισα. | Μοναχός, ώσπου να φέξει, | στα σκαλιά μας κάθισα | και να βρω τι σου 'χω φταίξει, | άδικα προσπάθησα. | Έφυγες και δε γυρίζεις, | μου 'πε μια γειτόνισσα | και φαρμάκια έχουν γίνει | τα γλυκά που ψώνισα, | και φαρμάκια έχουν γίνει | τα γλυκά που ψώνισα.

09. Είμαι και γω αμαρτωλός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Είμαι και γω αμαρτωλός | κι αμαρτωλούς δεν κρίνω | κι αφού μ' αδίκησες χωρίζουμε | κι ας γίνω ότι γίνω | Μη προσπαθείς με κλάματα | να κρύψεις την ντροπή σου | αν είσαι ένοχη θα δικαστείς | απ' την συνείδηση σου | Είμαι και γω αμαρτωλός | και δεν θα σε δικάσω | όμως τις πράξεις σου και σενανε | θέλω να τα ξεχάσω | Μη προσπαθείς με κλάματα | να κρύψεις την ντροπή σου | αν είσαι ένοχη θα δικαστείς | απ' την συνείδηση σου.

10. Τα ροζιασμένα χέρια μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης & Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Όταν θα μάθεις πως είμ' εργάτης, | τότε θα πάψεις να μ' αγαπάς | κι αυτά τα χέρια μου, τα ροζιασμένα | με ειρωνεία θα τα κοιτάς. | Απόψε ζούμε στα παραμύθια | που τελειώνουνε ως το πρωί, | είναι φαρμάκι πικρό η αλήθεια, | άλλο αγάπη κι άλλο ζωή. | Όταν σου πούνε το όνομά μου | ίσως ξεχάσουνε για να σου πουν | αυτά τα χέρια μου, τα ροζιασμένα, | μάνα, πατέρα κι αδέρφια ζουν. | Απόψε ζούμε στα παραμύθια | που τελειώνουνε ως το πρωί, | είναι φαρμάκι πικρό η αλήθεια, | άλλο αγάπη κι άλλο ζωή.

11. Ένα ρεμάλι του Πειραιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης & Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Στο λιμάνι αραγμένος | απ' του κόσμου την οργή, | ντροπιασμένος, ξεπεσμένος, | που ζητιανεύω και το κρασί. | Η κοινωνία γιατί ξεχνάει | ποιος ήμουν πρώτα που 'χα λεφτά | κι όταν πεθάνω θα πούνε "πάει | ένα ρεμάλι του Πειραιά." | Μιας αγάπης η φουρτούνα | μ' έχει κάνει δυστυχώς, | σπίτι να 'χω μια μαούνα | και να φοβάμαι να βγω στο φως. | Η κοινωνία γιατί ξεχνάει | ποιος ήμουν πρώτα που 'χα λεφτά | κι όταν πεθάνω θα πούνε "πάει | ένα ρεμάλι του Πειραιά."

12. Αύριο σε χάνω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αύριο σε χάνω, σήμερα πονώ, | τελευταίο βράδυ είν' τ' αποψινό, | άμοιρη καρδιά πώς θα ζήσεις πια. | Στο στερνό χαιρέτημα, στο στερνό φιλί, | πάρε μου αγάπη μου κι αυτή μου τη ζωή, | κι αυτή μου τη ζωή. | Σβήνουνε τ' αστέρια απ' τον ουρανό, | σβήνει κι η ζωή μου με το χωρισμό, | άμοιρη καρδιά πώς θ' αντέξεις πια. | Στο στερνό χαιρέτημα, στο στερνό φιλί, | πάρε μου αγάπη μου κι αυτή μου τη ζωή, | κι αυτή μου τη ζωή.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης