Σάββατο, 27 Μαΐου 2017

Νιώθω μια κούραση βαριά





















Νιώθω μια κούραση βαριά
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Βασιλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Βασιλόπουλος

Τίτλος Δίσκου: Το δρομολόϊ της ζωής
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Βασίλης Βασιλειάδης | Γιάννης Βασιλόπουλος | Θόδωρος Δερβενιώτης | Στέλιος Καζαντζίδης | Τάκης Παναγόπουλος | Χρήστος Νικολόπουλος
Στιχουργοί: Γιάννης Βασιλόπουλος | Ευάγγελος Ατραΐδης | Κώστας Βίρβος | Πυθαγόρας | Τάκης Παναγόπουλος

Οι στίχοι: Νιώθω μια κούραση βαριά | στο σώμα μου και στην καρδιά | και δε μου κάνει όρεξη | ούτε να κουβεντιάσω, | όλα τα έχω βαρεθεί, | θέλω να ξαποστάσω. | Κουράστηκα, τσακίστηκα | δε θέλω πια να ζήσω, | ας κοιμηθώ παντοτινά | να μην ξαναξυπνήσω. | Με κατατρέξανε πολλοί | και με ποτίσανε χολή, | τα πιο μεγάλα βάσανα | μου φόρτωσαν στον ώμο, | απελπισμένος σέρνομαι | μέσα στον ψεύτη κόσμο. | Είναι τα ντέρτια μου πολλά, | πικρό το δάκρυ μου κυλά, | έτσι που με κατάντησαν | τι άλλο πια να πάθω, | για πάντα θα ξεκουραστώ | μες στον υγρό μου τάφο.



Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης