Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

Νυχτερίδες κι αράχνες





















01. Νυχτερίδες κι αράχνες Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Νυχτερίδες κι αράχνες, γλυκιά μου, | έχουν χτίσει φωλιά | μέσα στο έρημο κι άδειο μας σπίτι | όσο λείπεις μακριά. | Νυχτερίδες κι αράχνες, γλυκιά μου, | μου κρατούν συντροφιά. | Γύρισε, γλυκιά μου, στην αγκαλιά μου, στα βάσανά μου, | μη μ’ απαρνηθείς. | Εσένα, στερνή μου αγάπη, | με πόνο ζητώ για να ’ρθεις. | Μια καρδιά που πονά | να γιατρέψεις ξανά | μην αργείς, μην αργείς. | Τη σκιά μου ρωτώ κάθε βράδυ | αν ποτέ θα σε δω | για να δώσεις χαρά στη ζωή μου, | στην καρδιά μου παλμό. | Μα πονάμε και κλαίμε μονάχοι | η σκιά μου κι εγώ.

02. Αλλοτινές μου εποχές Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αλλοτινές μου εποχές | αλλοτινοί μου χρόνοι | Ερωτικές μου συντροφιές | ερωτικοί μου πόνοι | Αχ και να ‘ρχόσαστε ξανά | αυτά τα κρύα δειλινά | που είν' η καρδιά μου μόνη | τώρα που σουρουπώνει | Αλλοτινές μου εποχές | Αλλοτινοί μου χρόνοι | Αγαπημένες μου φωνές | αγαπημένα χείλη | Ονειρεμένες μου στιγμές | σ' ονειρεμένο δείλι | Αχ και να φέρνατε ξανά | στην ορφανή μου την καρδιά | μηνύματα τ' Απρίλη | της μοναξιάς μου φίλοι | Αγαπημένες μου φωνές | Αγαπημένα χείλη.

03. Πού ήσουν αδερφέ μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Τάκης Παναγόπουλος | Στίχοι: Τάκης Παναγόπουλος
Πού ήσουν αδερφέ μου | Που έλειπες τόσο καιρό | Που ήσουνα για πες μου | Και δεν μπορούσα να σε βρω | Τις λύπες να μοιράσουμε | Να σιγοκουβεντιάσουμε | Να με χαρείς να σε χαρώ | Στα βάσανα του κόσμου | Ο σύντροφός μου ήσουνα εσύ | Και φίλος κι αδερφός μου | Καημός κρυφός | Κι ελπίδα μου χρυσή | Να κάτσουμε μια μέρα | Να θυμηθούμε στη γωνιά | Τον γέρο τον πατέρα | Και την παλιά μας γειτονιά | Για την χαμένη μας ζωή | Να κλάψουμε κι οι δυο μαζί | Μέσα στη βαρυχειμωνιά | Στα βάσανα του κόσμου | Ο σύντροφός μου ήσουνα εσύ | Και φίλος κι αδερφός μου | Καημός κρυφός | Κι ελπίδα μου χρυσή

04. Ντροπή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Β. Κανουσοπούλου
Ντροπή έτσι κρυφά να μου φύγεις | και θλίψη ν' αφήσεις στο σπίτι μου εσύ, | γιατί, γιατί, γιατί, | ντροπή να με γεμίσεις με πόνους | να πάρεις τους δρόμους χωρίς αφορμή | γιατί, γιατί, | είναι ντροπή και καταστροφή. | Κι εγώ που 'λεγα τ' όνομά σου, | το πίστευα, το 'χα τιμή, γιατί, γιατί, | να σ' έχω αγαπήσει και να 'χω κερδίσει | μονάχα ντροπή και καταστροφή. | Ντροπή να με γεμίσεις με πόνους | να πάρεις τους δρόμους χωρίς αφορμή | γιατί, γιατί, | είναι ντροπή και καταστροφή. | Κι εγώ που 'λεγα τ' όνομά σου, | το πίστευα, το 'χα τιμή, γιατί, γιατί, | να σ' έχω αγαπήσει και να 'χω κερδίσει | μονάχα ντροπή, μονάχα ντροπή, | μονάχα ντροπή, μονάχα ντροπή.

05. Ο επισκέπτης Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Ανάργυρος Αντιβάχης
Επισκέπτη μου τι θέλεις τέτοια ώρα | και την πόρτα μου χτυπάς στα σκοτεινά; | Αν σ' έχει στείλει εκείνη που 'χει φύγει | δεν μπορώ να τη δω ποτέ ξανά. | Με τι πρόσωπο ζητάει να μ' αντικρίσει; | Με τι πρόσωπο συγνώμη θα μου πει; | Αχ, τώρα πια δικάστηκε να ζήσει | μοναχή βουτηγμένη στη ντροπή. | Και να το 'θελα να γύριζε σε μένα | το φιλότιμο θα μου το αρνηθεί. | Πώς να φιλήσω δυο χείλη προδομένα, | που να βρω την καρδιά και την ψυχή; | Με τι πρόσωπο ζητάει να μ' αντικρίσει; | Με τι πρόσωπο συγνώμη θα μου πει; | Αχ, τώρα πια δικάστηκε να ζήσει | μοναχή βουτηγμένη στη ντροπή.

06. Δε σου έλειπε τίποτα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Θα τα σκίσω τα ρούχα μου, | θα λυγίσω τα σίδερα, | γιατί την αγάπη μας | την πρόδωσες σήμερα. | Θα τα σκίσω τα ρούχα μου | για να δεις την πληγή μου | που μου άνοιξες άπονη | βαθιά στην ψυχή μου. | Όσες μέρες ζω στον κόσμο | τόσες πίκρες έχω πιει | μα την πιο μεγάλη πίκρα | μου την έδωσες εσύ. | Εσύ, εσύ, εσύ... | Δε σου έλειπε τίποτα | και δεν είχες παράπονα, | όμως αγαπούλα μου | μου φέρθηκες άπονα | Θα τα σκίσω τα ρούχα μου | για να δεις την πληγή μου | που μου άνοιξες άπονη | βαθιά στην ψυχή μου. | Όσες μέρες ζω στον κόσμο | τόσες πίκρες έχω πιει | μα την πιο μεγάλη πίκρα | μου την έδωσες εσύ. | Εσύ, εσύ, εσύ...

07. Υπάρχει και Θεός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Ανήφορο θα πάρω ν' ανέβω στο βουνό, | στην πλάτη μου θα σύρω για σένα το σταυρό, | τις θάλασσες θα σκίσω, τον κόσμο θα ρωτώ, | θλιμμένο θα με βρίσκει το μαύρο δειλινό. | Να ρωτήσω τώρα ποιόν | που να βρίσκεσαι αν ξέρει | που έφυγες μια χαραυγή | και δεν σ' είδε ούτ' ένα αστέρι. | Σβήνει η βροχή τα βήματά μου | κι ο δρόμος πού θα βγει για μένα πια, | πίνει το χώμα τα δάκρυά μου | και τα όνειρά μου για σένα τα πήρε ο βοριάς. | Έριξες μες στη φωτιά | τις γλυκές μας αναμνήσεις, | μα υπάρχει και Θεός | και ίσως να σε τιμωρήσει, | κι ίσως να σε τιμωρήσει, | και ίσως να σε τιμωρήσει. | Ανήφορο θα πάρω ν' ανέβω στο βουνό, | στην πλάτη μου θα σύρω για σένα το σταυρό, | για σένα το σταυρό, για σένα το σταυρό.

08. Ανεμώνα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Στης καρδιάς μου τον χειμώνα | φύτρωσε μια ανεμώνα | η δική σου η αγάπη η χρυσή | Μα δεν πρόλαβε ν' ανθίσει | και μαράθηκε πριν ζήσει | γιατί κρίμα δεν την πότισες και εσύ | Ποια αγάπη να πιστέψω | και σε ποια να εμπιστευτώ | που φοβάμαι μήπως πάλι προδοθώ | Ποιο λουλούδι να ποτίσω | δίχως φόβο στην ψυχή | πως δε θα 'ρθει η στιγμή να μαραθεί | Στης καρδιάς μου το χειμώνα | φύτρωσε μια ανεμώνα | μα τι κρίμα δεν την πότισες και εσύ | Έναν έρωτα χαμένο | έναν κόσμο γκρεμισμένο | από τώρα να θυμάμαι στη ζωή | Σαν χαρτί τα όνειρά μου | φτερουγίζουν μακριά μου | και μ' αφήνουν μια πικρία στην ψυχή | Ποια αγάπη να πιστέψω...

09. Μη με ρωτήσετε Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Βασιλόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Μη μου μιλήσετε, μη με ρωτήσετε, | για την αγάπη μου την προδομένη, | τι θα κερδίσετε αν τραυματίσετε | καρδιά που έμεινε σακατεμένη. | Πρέπει τον πόνο μου κι εσείς να σεβαστείτε, | γιατί στη θέση μου μια μέρα αν βρεθείτε | τότε θα δείτε μια αγάπη τι στοιχίζει | και πως πονάει μια καρδιά όταν χωρίζει. | Μη μου μιλήσετε, μη με ρωτήσετε, | γι' αυτήν που έφυγε και δεν γυρίζει. | Μη μου μιλήσετε, μη με ρωτήσετε, | αυτό που έπαθα δεν εννοείται, | δεν περιγράφεται και θα το μάθετε | αν αγαπήσετε και προδοθείτε. | Πρέπει τον πόνο μου κι εσείς να σεβαστείτε, | γιατί στη θέση μου μια μέρα αν βρεθείτε | τότε θα δείτε μια αγάπη τι στοιχίζει | και πως πονάει μια καρδιά όταν χωρίζει. | Μη μου μιλήσετε, μη με ρωτήσετε, | γι' αυτήν που έφυγε και δεν γυρίζει.

10. Έπαιξα έχασα και θα πληρώσω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Αφού στη μαύρη σου καρδιά ποντάρισα, | αφού μια αχάριστη πήγα να σώσω, | αφού το είναι μου όλο στο χάρισα, | έπαιξα, έχασα και θα πληρώσω. | Θα πληρώσω με δάκρυ την αγάπη σου, | θα πληρώσω με αίμα που σε πήρα, | στάλα, στάλα θα πίνω το φαρμάκι σου | και στον ήλιο εγώ δεν θα 'χω μοίρα. | Και ενώ μου το 'λεγαν όσοι σε ξέρανε, | την καλοσύνη μου να μη στη δώσω, | εγώ ενόμιζα πως με ζηλεύανε, | έπαιξα, έχασα και θα πληρώσω. | Θα πληρώσω με δάκρυ την αγάπη σου, | θα πληρώσω με αίμα που σε πήρα, | στάλα, στάλα θα πίνω το φαρμάκι σου | και στον ήλιο εγώ δεν θα 'χω μοίρα.

11. Δε μου 'δειξαν λίγη στοργή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης & Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αστροπελέκια, κεραυνοί, | χτυπούν το δόλιο μου κορμί | βράδυ πρωί. | Σαν ναυαγός τσακίζομαι, | πονώ και βασανίζομαι, | κανένας όμως μέσα στη ζωή | δεν μου 'δειξε λίγη στοργή, | γιατί, γιατί, γιατί. | Και μια καρδιά που αγαπώ, | φαρμάκι μου 'δωσε πικρό | κι αυτή να πιω. | Σαν ναυαγός τσακίζομαι, | πονώ και βασανίζομαι, | κανένας όμως μέσα στη ζωή | δεν μου 'δειξε λίγη στοργή, | γιατί, γιατί, γιατί.

12. Ας παν στην ευχή τα παλιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Κι αν αλλάξαμε λόγια βαριά | γύρνα πίσω και ξέχνα τα πια | θα σου κλείσω το στόμα με χίλια φιλιά | και ας παν στην ευχή τα παλιά | Είναι αλήθεια μια φορά πως με πίκρανες αλλά, | η καρδιά μου χωράει πολλά | έχει μάθει στη ζωή | όλα να τα συγχωρεί | και το τέλος να κάνει αρχή | Κι αν αλλάξαμε λόγια βαριά | ρίχ' τα όπως και ‘γω στη φωτιά | οι κακές αναμνήσεις να γίνουν φιλιά | και ας παν στην ευχή τα παλιά.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου:
Νυχτερίδες κι αράχνες