Τετάρτη, 3 Μαΐου 2017

Με σημάδεψες





















Με σημάδεψες
Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα

Τίτλος Δίσκου: Και πάλι χαίρετε
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Αρλέτα
Συνθέτες: Johann Paul Martini | Αρλέτα | Βαγγέλης Γεωργίου | Βασίλης Ρακόπουλος | Λάκης Παπαδόπουλος | Λεό Ραπίτης
Στιχουργοί: Jean Pierre Claris de Florian | Sunny Μπαλτζή | Αλέξανδρος Δήμας | Αρλέτα | Κώστας Κοφινιώτης | Μαριανίνα Κριεζή | Σωτηρία Μπαβέλου

Οι στίχοι: Όλα τ' άλλα ήταν κομμάτια από εσένανε, | Αυγουστιάτικο μπουρίνι με ναυάγησες, | ό,τι πιο όμορφο έχω ζήσει ήσουνα εσύ | κράτησε όσο μια δύση, μια ανατολή, | ό,τι πιο όμορφο έχω ζήσει ήσουνα εσύ | κράτησε όσο μια δύση, μια ανατολή, | μια ανατολή. | Όλα τ' άλλα ήταν κομμάτια από εσένανε, | είσαι στο κορμί σαράκι, είσαι η τρέλα μου, | ό,τι ζω μετά από σένα μου το κυνηγάς, | μου το διώχνεις, το ορίζεις και μου το σκορπάς, | ό,τι ζω μετά από σένα μου το κυνηγάς, | μου το διώχνεις, το ορίζεις και μου το σκορπάς, | και μου το σκορπάς. | Όλα τ' άλλα ήταν κομμάτια από εσένανε, | ό,τι εσύ ξύπνησες, φως μου και δεν κράτησες, | ένα-ένα, δύο-δύο, αριθμοί απλώς | άλλη αλήθεια δεν ξανα 'βρα, με σημάδεψες, | ένα-ένα, δύο-δύο, αριθμοί απλώς | άλλη αλήθεια δεν ξανα 'βρα, με σημάδεψες, | με σημάδεψες.



Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης