Κυριακή, 14 Μαΐου 2017

Η ζωή μου όλη




















Η ζωή μου όλη
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου

Τίτλος Δίσκου: Η ζωή μου όλη
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Άκης Πάνου | Στέλιος Καζαντζίδης | Χρήστος Νικολόπουλος
Στιχουργοί: Άκης Πάνου | Γιάννης Βασιλόπουλος | Κώστας Βίρβος | Πυθαγόρας | Στέφανος Βαρτάνης

Οι στίχοι: Η ζωή μου όλη είναι μια ευθύνη | όλα μου τα παίρνει τίποτα δε δίνει | η ζωή μου όλη είναι ένα καμίνι | που ‘χω πέσει μέσα και με σιγοψήνει | Η ζωή μου όλη μια ανοησία | κι η μοναδική μου η περιουσία | η ζωή μου όλη είναι μια θυσία | που σκοπό δεν έχει ούτε σημασία | Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο | που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω | κι όταν γίνει η γόπα κέρασμα στο χάρο | όταν έρθει η ώρα και τόνε τρακάρω.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης