Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017

Άσε με να ζήσω μοναχός





















Άσε με να ζήσω μοναχός
Στέλιος Καζαντζίδης και Μαρινέλλα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας

Τίτλος Δίσκου: Μοναξιά μου
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Βασίλης Καραπατάκης | Νάκης Πετρίδης | Στέλιος Καζαντζίδης | Χρήστος Νικολόπουλος
Στιχουργοί: Κώστας Δελαγραμάτης | Μάριος Ροδίτης | Πυθαγόρας | Χρήστος Κολοκοτρώνης

Οι στίχοι: Το χαρτί θα γίνει στάχτη, | το μολύβι θα καεί, | αν καθίσω για να γράψω | όσα μου 'κανες εσύ. | Κι αν μετάνιωσες κι αν εγύρισες | η καρδιά μου σε μισεί.  | Άσε με να ζήσω μοναχός, | έγινα στον πόνο μου γιατρός, | έρχεσαι ν' ανάψεις τη φωτιά, | άσε με να σε ξεχάσω πια. | Δεν πιστεύω στα φιλιά σου | και στα λόγια που μου λες, | δυστυχώς είσαι πλασμένη | να γκρεμίζεις και να καις. | Κι αν μετάνιωσες, δε γιατρεύτηκαν | της καρδιάς μου οι πληγές.  | Άσε με να ζήσω μοναχός, | έγινα στον πόνο μου γιατρός, | έρχεσαι ν' ανάψεις τη φωτιά, | άσε με να σε ξεχάσω πια.



Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης