Τρίτη, 16 Μαΐου 2017

Υπάρχω













Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Στίχοι: Πυθαγόρας

Οι στίχοι: 
Υπάρχω | κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω, | σκλάβα τη ζωή σου θά' χω | κι ας βαδίζουμε σε δρόμους χωριστούς. | Υπάρχω | μέσ' στα μάτια σου που κλαίνε, | μέσ' στα χείλη σου που καίνε | και θα υπάρχω στα τραγούδια που θ' ακούς. | Είμαι της ζωής σου ο ένας, | δε με σβήνει κανένας | κι αν με άλλους μιλάς | κι ώρες, ώρες γελάς | κατά βάθος πονάς, | γιατί σκέφτεσ' εμένα. | Είμαι και αρχή και φινάλε | και στη σκέψη σου βάλε | πως αν κάνεις δεσμό | μέσ' σε λίγο καιρό | θα χωρίσεις γιατί | θα υπάρχω εγώ. | Υπάρχω, | στη χαρά σου και στη λύπη | η μορφή μου δε θα σου λείπει | κι ούτε πρόκειται ποτέ να ξεχαστώ. | Υπάρχω | μέσ' στην τύχη σου που βρίζεις, | στο μυαλό σου που ζαλίζεις | με τσιγάρο μ' αναμνήσεις και πιοτό. | Είμαι...

Αναλυτικά ο δίσκος:
Κλικ εδώ