Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

Δε θα ξαναγαπήσω













Δε θα ξαναγαπήσω
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Τίτλος Δίσκου: Η στεναχώρια μου
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Γιάννης Βασιλόπουλος | Θόδωρος Δερβενιώτης | Μάνος Λοΐζος | Στέλιος Καζαντζίδης | Στέφανος Βαρτάνης | Τάκης Παναγόπουλος | Χρήστος Νικολόπουλος
Στιχουργοί: Ευάγγελος Ατραΐδης | Κώστας Βίρβος | Λευτέρης Παπαδόπουλος | Παύλος Ζεμανίδης | Πυθαγόρας | Στέλιος Καζαντζίδης | Στέφανος Βαρτάνης | Τάκης Παναγόπουλος

Οι στίχοι: Το μερτικό μου απ' τη χαρά | μου το 'χουν πάρει άλλοι | γιατί είχα χέρια καθαρά | και μια καρδιά μεγάλη | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαν' αγαπήσω | Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί | σαν βράχος ρημαγμένος | ήρθα σαν ξένος στη ζωή | και ξαναφεύγω ξένος | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαν' αγαπήσω.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης