Δευτέρα, 1 Μαΐου 2017

Ας ερχόσουν για λίγο













Αρλέτα
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ
Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος

Οι στίχοι: 
Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό | που είμαι μόνος, μα τόσο μόνος | και που μαζί μου παίζουν κρυφτό | πότε η θλίψη και πότε ο πόνος | Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό | που με χτυπάει τ' άγριο τ' αγέρι | να 'ρθεις και μ' ένα φιλί καυτό | να με γεμίσεις με καλοκαίρι | Ας ερχόσουν για λίγο | μοναχά για ένα βράδυ | να γεμίσεις με φως | το φριχτό μου σκοτάδι | και στα δυο σου τα χέρια | να με σφίξεις ζεστά | ας ερχόσουν για λίγο | κι ας χανόσουν μετά | Πού να 'σαι, να 'ρθεις το βράδυ αυτό | σ' αυτούς τους δρόμους που σ' αγαπούνε | το ντουετάκι τους το γνωστό | τα βήματά μας να ξαναπούνε | Πού να 'σαι να 'ρθεις το βράδυ αυτό | που 'γινε φύλλο ξερό η ελπίδα | να 'ρθεις κοντά μου να φυλαχτώ | από του πόνου την καταιγίδα | Ας ερχόσουν για λίγο | μοναχά για ένα βράδυ | να γεμίσεις με φως | το φριχτό μου σκοτάδι | και στα δυο σου τα χέρια | να με σφίξεις ζεστά | ας ερχόσουν για λίγο | κι ας χανόσουν μετά.