Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017

Τ' ορκίζομαι στην Παναγιά














Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης
Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης

Οι στίχοι: 
Το σκέρτσο σου, το νάζι σου | μου κάψαν την καρδιά μου, πώς να στο πω, | μου πήραν το μυαλό μου, θα τρελαθώ, | αν δε γίνεις δική μου, κούκλα μου γλυκιά, | θα σε πάρω και θα φύγω, μα την Παναγιά, | αν δε γίνεις δική μου, κούκλα μου γλυκιά, | θα σε πάρω και θα φύγω, μα την Παναγιά. | Μες στο ντουνιά άλλη καμιά | δεν έχω αγαπήσει αληθινά, | δεν έχω αγαπήσει άλλη καμιά, | σου τ' ορκίζομαι στην Παναγιά | δική μου να σε κάνω κάποια βραδιά, | στ' ορκίζομαι στην Παναγιά, | δική μου να σε κάνω κάποια βραδιά. | Στ' ορκίζομαι στην Παναγιά | μαζί σου πια να ζήσω παντοτινά, | κοντά σου πια να ζήσω παντοτινά, | αν δε γίνεις δική μου, κούκλα μου γλυκιά, | θα σε πάρω και θα φύγω, μα την Παναγιά, | αν δε γίνεις δική μου, κούκλα μου γλυκιά, | θα σε πάρω και θα φύγω, μα την Παναγιά.

Αναλυτικά ο δίσκος:
Κλικ εδώ