Σάββατο, 27 Μαΐου 2017

Το δρομολόϊ της ζωής





















01. Πολύ ψηλά σε πήγα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πιάσε τα βαριά τσιγάρα μου | Μάνα μου | Για να διώξω την λαχτάρα μου | Μάνα μου | Με κυνηγάει η κατάρα μου | Εγώ κυρά κι αρχόντισσα | Πολύ ψηλά σε πήγα | Μα τα πολλά τα ξέχασες | Και μου χτυπάς τα λίγα | Πιάσε τα βαριά τσιγάρα μου | Μάνα μου | Ούτε μια στιγμή δεν χάρηκα | Βλάμισσα | Κι ας σου φέρθηκα κιμπάρικα | Και άριστα | Εσύ ξηγιέσαι αχάριστα

02. Κάψε, κάψε Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη, | εγώ ξόφλησα για σένα | όλα είναι πια χαμένα, | τώρα τίποτα δε μένει, | Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη. | Μου 'κανες τη νύχτα δάκρυ | και τη μέρα συμφορά, | ακατάλληλη αγάπη, | ακατάλληλη καρδιά. | Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη. | Κάψε, κάψε τ' όνειρό μου | και τις μαύρες μου αναμνήσεις, | κι όταν θα χαθεί η σκιά μου | ξέχνα και το όνομά μου, | και μη με ξαναζητήσεις, | κάψε, κάψε τ' όνειρό μου | και τις μαύρες μου αναμνήσεις. | Μου 'κανες τη νύχτα δάκρυ | και τη μέρα συμφορά, | ακατάλληλη αγάπη, | ακατάλληλη καρδιά. | Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη

03. Το δρομολόι της ζωής Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Γιάννης Βασιλόπουλος
Το δρομολόι καθενός το ξέρει μόνο ο Θεός, | στα μονοπάτια της ζωής όλοι περιπλανιόμαστε | άλλος εδώ κι άλλος εκεί πονάμε ή χαιρόμαστε. | Άλλος πατάει άσφαλτο κι άλλος πατάει χώμα | ώσπου μια μέρα η ψυχή χωρίζει απ' το σώμα. | Άλλος πατάει στα χαλιά και άλλος στα σανίδια | μόνο στο θάνατο μπροστά τα πάντα είναι ίδια. | Είναι λουλούδι η ψυχή και να μαδήσει δεν αργεί | στο περιβόλι της ζωής ένα σεργιάνι κάνουμε | κι άλλος αργά κι άλλος νωρίς στο ίδιο τέρμα φτάνουμε. | Άλλος πατάει άσφαλτο κι άλλος πατάει χώμα | ώσπου μια μέρα η ψυχή χωρίζει απ' το σώμα. | Άλλος πατάει στα χαλιά και άλλος στα σανίδια | μόνο στο θάνατο μπροστά τα πάντα είναι ίδια.

04. Δυστυχώς Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δυστυχώς | Κάποιος άλλος έχει μπει | Στη σκληρή σου την καρδιά | Και την ζωή σου | Δυστυχώς | Μού ’χεις φέρει την ντροπή | Κι ας ήμουνα καλός εγώ μαζί σου | Όσο κι αν ήμουνα καλός | Με άλλον φεύγεις δυστυχώς | Στη σκοτεινή σου την ματιά το ’χω διαβάσει | Μα σαν περάσει ο καιρός | Θα ξαναέρθεις δυστυχώς | Μα δυστυχώς κι εγώ θα σ’ έχω πια ξεχάσει | Δυστυχώς | Σ’ αγαπώ πάρα πολύ | Και πολύ πάρα πολύ θα υποφέρω | Μα θα ’ρθει | Κάποια μέρα, δεν μπορεί | Που θα λέω πού σε είδα πού σε ξέρω

05. Νιώθω μια κούραση βαριά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Βασιλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Βασιλόπουλος
Νιώθω μια κούραση βαριά | στο σώμα μου και στην καρδιά | και δε μου κάνει όρεξη | ούτε να κουβεντιάσω, | όλα τα έχω βαρεθεί, | θέλω να ξαποστάσω. | Κουράστηκα, τσακίστηκα | δε θέλω πια να ζήσω, | ας κοιμηθώ παντοτινά | να μην ξαναξυπνήσω. | Με κατατρέξανε πολλοί | και με ποτίσανε χολή, | τα πιο μεγάλα βάσανα | μου φόρτωσαν στον ώμο, | απελπισμένος σέρνομαι | μέσα στον ψεύτη κόσμο. | Είναι τα ντέρτια μου πολλά, | πικρό το δάκρυ μου κυλά, | έτσι που με κατάντησαν | τι άλλο πια να πάθω, | για πάντα θα ξεκουραστώ | μες στον υγρό μου τάφο.

06. Πάψε να ρωτάς Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Πάψε να ρωτάς, πάψε να ρωτάς | Ό,τι υπήρχε μεταξύ μας | Μην το συζητάς | Άγνωστος για σένα | Πες πως είμαι πια | Και τα περασμένα | Ρίξ’ τα στη φωτιά | Πείσε την καρδιά σου | Να μ’ απαρνηθείς | Κι αν βρεθώ μπροστά σου | Να μην συγκινηθείς | Πάψε να ρωτάς | Η πορεία της αγάπης | Άλλαξε για μας | Πάψε να ρωτάς, πάψε να ρωτάς | Απ’ την ξεχασμένη στάχτη | Φλόγα μη ζητάς | Ποιος από τους δυο μας | Φταίει πιο πολύ | Κι αν το ομολογούμε | Δεν μας ωφελεί | Όσο κι αν σου φταίω | Όσο κι αν μου φταις | Θέλημα της μοίρας | Γκρέμισε το χτες

07. Ο παρεξηγημένος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δεν έχω άσχημη καρδιά | Βρε παιδιά | Πέφτω για φίλους μου συχνά | Στη φωτιά | Κι όλοι την πλάτη μου γυρνούν | Σαν να ’μαι ξένος | Ποτέ δεν έκανα κακό | Όμως απλούστατα εγώ | Είμαι ένας άτυχος | Και παρεξηγημένος | Δίνω αγάπη ο καημένος | Βγαίνω στο τέλος χρεωμένος | Είμαι ένας άτυχος | Και παρεξηγημένος | Δεν είμαι άνθρωπος κακός | Ευτυχώς | Τρώει απ’ τα χέρια μου ψωμί | Κι ο εχθρός | Μα στο φινάλε είμαι φταίχτης | Και ριγμένος | Γιατί μες στη ζωή αυτή | Το ριζικό μου έχει γραφτεί | Να ’μαι ένας άτυχος | Και παρεξηγημένος

08. Η αγάπη κι ο παράς Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μέσα στα σοκάκια | Που λες τα Πειραιώτικα | Πού ’ζησα ωραία | Ωραία κι αλλιώτικα | Μια νύχτα που ήμουν πικραμένος | Μού ’πε ένας φίλος γερασμένος | Μού ’πε ένας γέρος ασπρομάλλης | και σοφός | Πως η αγάπη κι ο παράς | Αδέρφια, φίλε θα ’ναι | Και όσα φράγκα οικονομάς | Τόσο θα σ΄ αγαπάνε | Κι εγώ τον άκουγα τον γέρο | Χωρίς το νόημα να ξέρω | Γιατί ήμουν άμυαλος ακόμα | Και μικρός | Πέρασαν τα χρόνια | Μικρή μου και μ’ αγάπησες | Και για λίγο χρήμα | Απόψε με παράτησες | Κι αυτή τη νύχτα που υποφέρω | Ξαναθυμήθηκα τον γέρο | Που μου είχε πει μεγάλα λόγια | Και σοφά

09. Απ' τα ψηλά πατώματα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Απ' τα ψηλά πατώματα | και απ' τα μεγάλα σπίτια | κατρακύλησα στ' αλήθεια | και έκλαψες από συνήθεια | κι όταν μ' είδες πεταμένο | με παράτησες σαν ξένο. | Καλά μου τα 'λεγαν | όσοι μ' αγάπαγαν | μα εγώ σε σένα πίστεψα | και τη ζωή μου αχρήστεψα | κι απ' τα ψηλά πατώματα | βρέθηκα μες στα χώματα. | Για τις αδυναμίες μου | τον εαυτό μου βρίζω | και τον κόσμο που γνωρίζω | αποφεύγω ν' αντικρίζω | κι ο φτωχότερος του κόσμου | είμαι τώρα και δακρύζω. | Καλά μου τα 'λεγαν | όσοι μ' αγάπαγαν | μα εγώ σε σένα πίστεψα | και τη ζωή μου αχρήστεψα | κι απ' τα ψηλά πατώματα | βρέθηκα μες στα χώματα.

10. Θα σε κρίνει ο Θεός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Από σένα έχω γίνει | Ένας άσωτο υιός | Μα στο λέω, κάποια μέρα | Θα σε κρίνει ο Θεός | Μαύρη κατάρα σου δίνω | Μέρα καλή να μη δεις | Και το φαρμάκι που πίνω | Διπλό εσύ να το πιεις | Με κατάστρεψες και τώρα | Σαν σκουπίδι με πετάς | Σημασία δεν μου δίνεις | Με τον πόνο μου γελάς | Την κατάρα μου σου δίνω | Άσπρη μέρα να μη δεις | Και να σέρνεσαι κουρέλι | Στα σοκάκια τη ντροπής

11. Πού ήσουν αδερφέ μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Τάκης Παναγόπουλος | Στίχοι: Τάκης Παναγόπουλος
Πού ήσουν αδερφέ μου | Που έλειπες τόσο καιρό | Που ήσουνα για πες μου | Και δεν μπορούσα να σε βρω | Τις λύπες να μοιράσουμε | Να σιγοκουβεντιάσουμε | Να με χαρείς να σε χαρώ | Στα βάσανα του κόσμου | Ο σύντροφός μου ήσουνα εσύ | Και φίλος κι αδερφός μου | Καημός κρυφός | Κι ελπίδα μου χρυσή | Να κάτσουμε μια μέρα | Να θυμηθούμε στη γωνιά | Τον γέρο τον πατέρα | Και την παλιά μας γειτονιά | Για την χαμένη μας ζωή | Να κλάψουμε κι οι δυο μαζί | Μέσα στη βαρυχειμωνιά | Στα βάσανα του κόσμου | Ο σύντροφός μου ήσουνα εσύ | Και φίλος κι αδερφός μου | Καημός κρυφός | Κι ελπίδα μου χρυσή

12. Τώρα μην κλαις Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος & Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πάλι μου παραπονιέσαι | που τα πίνω και αργώ | μα αν φωνάζεις κι αν χτυπιέσαι | δεν αλλάζω μάρκα εγώ. | Κάνω τη ζωή μου με παρέες ωραίες | και όμορφα γλεντώ | κι όταν ξημερώνει και νυστάζω | αράζω σε σένα π' αγαπώ. | Τώρα μην κλαις, τώρα μην κλαις, | σου το 'παν τόσα στόματα | πως έχω χίλια ελαττώματα. | Κάτσε δίπλα μου, γλυκιά μου | και σταμάτα πια να κλαις | γιατί τα γλυκά φιλιά μου | τα γυρεύουνε πολλές. | Στο κλουβί, στο δήλωσα, | δεν μπαίνω, πηγαίνω | εκεί που θα τη βρω | κι όταν ξημερώνει και νυστάζω | αράζω σε σένα π' αγαπώ.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: