Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

Έφυγε, έφυγε




















Έφυγε, έφυγε
Στέλιος Καζαντζίδης και Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας

Τίτλος Δίσκου: Στέλιος Καζαντζίδης
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Απόστολος Καλδάρας | Βασίλης Βασιλειάδης | Βασίλης Τσιτσάνης | Θόδωρος Δερβενιώτης | Μπάμπης Μπακάλης | Στέλιος Καζαντζίδης
Στιχουργοί: Απόστολος Καλδάρας | Βασίλης Τσιτσάνης | Γιώργος Μητσάκης | Ευάγγελος Ατραΐδης | Ηρακλής Παπασιδέρης | Κώστας Βίρβος | Πυθαγόρας | Στέφανος Βαρτάνης | Χρήστος Κολοκοτρώνης

Οι στίχοι: Ένα σίδερο αναμμένο έχω στην καρδιά | είναι η δική σου αγάπη, που με τυραννά. | Θα 'χω σ' όλη τη ζωή μου | βάρος στη συνείδησή μου | για τα τόσα σφάλματά μου | που σε διώξαν μακριά μου. | Έφυγε, έφυγε, | έφυγε, την έχω χάσει | και γυρνώ, και ρωτώ | και τους δρόμους έχω πιάσει. | Απ' τον ύπνο μου ξυπνάω κι όλο σε ζητώ | τώρα έχω καταλάβει πόσο σ' αγαπώ. | Θα 'χω σ' όλη τη ζωή μου | βάρος στη συνείδησή μου | για τα τόσα σφάλματά μου | που σε διώξαν μακριά μου.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης