Τρίτη, 23 Μαΐου 2017

Το 'ξερα πως θα μου φύγεις




















Το 'ξερα πως θα μου φύγεις
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης

Τίτλος Δίσκου: Στέλιος Καζαντζίδης No. 8
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Βασίλης Τσιτσάνης | Θόδωρος Δερβενιώτης | Στέλιος Καζαντζίδης | Μπάμπης Μπακάλης | Χρήστος Κολοκοτρώνης
Στιχουργοί: Βασίλης Τσιτσάνης | Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου | Μπάμπης Μπακάλης | Στέλιος Καζαντζίδης | Χρήστος Κολοκοτρώνης

Οι στίχοι: Το 'ξερα, το 'ξερα πως θα μου φύγεις | και βαριά θα πληγωθώ | το δικό μου πάθος κι η μεγάλη ζήλια | σ' έκαναν να φύγεις | να βρεις ξένα χείλια | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγετ' η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Πίστευα, πίστευα πως όταν φύγεις | γρήγορα θα γιατρευτώ | τώρα ένα θαύμα μόνο θα με σώσει | να γυρίσεις πίσω και να με γλιτώσεις | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγεται η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Αν πονάς, αν πονάς για μένα λίγο | μη μ' αφήνεις να χαθώ | σε έχω αδικήσει και πολύ πληγώσει | το έχω καταλάβει το έχω μετανιώσει.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης