Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017

Ποιος θα με πληροφορήσει





















Ποιος θα με πληροφορήσει
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

Τίτλος Δίσκου: Στέλιος Καζαντζίδης No. 7
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Απόστολος Καλδάρας | Βαγγέλης Σκουρτανιώτης | Βασίλης Ταμβάκης | Βασίλης Τσιτσάνης | Γιώργος Κόρος | Γιώργος Μητσάκης | Θόδωρος Δερβενιώτης | Σπύρος Ζαγοραίος | Στέλιος Καζαντζίδης
Στιχουργοί: Απόστολος Καλδάρας | Βαγγέλης Σκουρτανιώτης | Βασίλης Τσιτσάνης | Γιώργος Μητσάκης | Δημήτρης Γκούτης | Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου | Ηλίας Κυριακόπουλος | Θόδωρος Δερβενιώτης | Στέλιος Καζαντζίδης | Χαράλαμπος Βασιλειάδης | Χρήστος Κολοκοτρώνης

Οι στίχοι: Ποιος θα με πληροφορήσει | ποιος μπορεί να μου το πει | όταν ένας άντρας κλαίει | από αγάπη αν είν’ ντροπή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Για να κλαίει ένας άντρας | θα ’χει αιτία σοβαρή | μια χαμένη αγάπη κλαίει | κλαίει μια καταστροφή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Όποιος με κατηγορήσει | για τα δάκρυα μου αυτά | δεν θα έχει αγαπήσει | ούτε θα ’χει και καρδιά | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης