Τρίτη, 2 Μαΐου 2017

Άσε τα κρυφά κρυμμένα





















01. Αχ μπέμπα Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα
Χόρευε πάντα μοναχή | κορμί λιγνό σαν το σπαθί | Μαύρη η ματιά της | Μαύρα μαλλιά, μαύρα φτερά | μαύρη στα χείλη της φωτιά | Μαύρη η καρδιά της | Κι όταν σιγά-σιγά ο ρυθμός | γινόταν’ άγριος σκοτεινός | Χαμογελούσε | Κι ο μπάρμαν μέσα στα πιοτά | μ’ εν’ άδειο σέικερ στην καρδιά | Παραμιλούσε | Μπέμπα | Αχ αγκοστούρα μου πικρή | Γιατί χορεύεις μοναχή | Αχ, μπέμπα | Κάνε παιχνίδι μπέμπα | Χόρευε πάντα μοναχή | Αλλοπαρμένη σκοτεινή | Μαύρη η σιωπή της | Μαύρο κρασί μαύρη αστραπή | Μαύρη σελήνη παγερή | Μαύρη η ψυχή της | Κι όταν σιγά-σιγά ο ρυθμός | γινόταν’ άγριος σκοτεινός | Χαμογελούσε | Κι ο μπάρμαν μέσα στα πιοτά | μ’ εν’ άδειο σέικερ στην καρδιά | Παραμιλούσε | Μπέμπα | Αχ αγκοστούρα μου πικρή | Γιατί χορεύεις μοναχή | Αχ, μπέμπα | Κάνε παιχνίδι μπέμπα | Αγκοστούρα μου πικρή | Μπακάρτι κόλα, Καλούα, Γκραν Μαρνιέ | Μαύρο ρούμι και κρασί…

02. Κρύβεσαι Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα
Είσαι ταξίδι που περνά | από παράξενα τοπία | που αλλάζουνε σε μια στιγμή | από εφιάλτη σε μαγεία | κρύβεσαι | Μέσα στη νύχτα σου γλιστράς | χέρι σε γάντι βελουδένιο | πίσω απ’ τη μάσκα σου κοιτάς | είδωλο σε νερό ασημένιο | κρύβεσαι | Πίσω από αγγίγματα απαλά | νύχια από πάγο και χρυσάφι | πίσω από σκοτεινά φιλιά | γεύση από μέντα κι από θειάφι | κρύβεσαι μωρό μου, κρύβεσαι | κρύβεσαι | Μα σε προδίδει το σημάδι | αυτό που λάμπει στο σκοτάδι | σκόρπια διαμάντια στη ψυχή σου | ξυράφι στο γυμνό κορμί σου

03. Άσε τα κρυφά κρυμμένα Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα
Άσε τα κρυφά κρυμμένα | δεν πειράζει | δεν με νοιάζει πια για σένα | δεν με νοιάζει | Ποιος δεν έχει ιστορίες | περασμένες αμαρτίες | στη ζωή του | Μυστικά καλά κρυμμένα | ψέματα σημαδεμένα | στη ψυχή του | Άσε τα κρυφά κρυμμένα | δεν με νοιάζει πια για σένα | Τη βιτρίνα δε σου σπάω | μην φοβάσαι | τη ζωή δεν σου χαλάω | μην φοβάσαι | Κι αν σε πίστεψα μωρό μου | λάθος ήτανε δικό μου | μη φοβάσαι | Είσαι πια και συ για μένα | περασμένα ξεχασμένα | πληρωμένα τελειωμένα | Άσε τα κρυφά κρυμμένα | δεν με νοιάζει πια για σένα.

04. Σαλώμη Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Sunny Μπαλτζή
Μάνα της η Ηρωδιάδα | Πόρνη και των σαράντα | Η Σαλώμη της σιωπής | Στο παλάτι της βροχής | Μες στα μακριά μαλλιά της | Είχε κρύψει τα όνειρά της | Τα χρυσά της μάτια κλείνει | Και απ' τον αμφορέα πίνει | Ούτε νιώθει μες στη ζάλη | Αν τον έλεγαν Ιωάννη | Τα εφτά της πέπλα αφήνει | Και δεκάρα πια δε δίνει | Μία μάγισσα αρτίστα | Της το είχε πει στα ίσα | Στου παππού της στις εικόνες | Ήτανε πριν από αιώνες | Όμως είναι η Σαλώμη | Ξέρει δεν υπάρχουν νόμοι | Και χορεύει μες στο τσίρκο | Σε έναν αναμμένο κρίκο | Ούτε νιώθει μες στη ζάλη | Αν τον έλεγαν Ιωάννη | Τα εφτά της πέπλα αφήνει | Και δεκάρα πια δε δίνει | Και την είδα κάποιο βράδυ | Μες στις φλόγες να ανάβει | Η Σαλώμη της σιωπής | Στο παλάτι της βροχής.

05. Ασπρόμαυρα τραγούδια Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα
Ψυχές και σπίτια ακόμα | μ’ ανοικτές πληγές | Κι έμενε ο κοσμάκης | σε κλειστές αυλές | Τα βράδια σινεμά, | δυο έργα τρεις δραχμές | Και τα τραγούδια παίζανε | ρομβίες και γραμμόφωνα | Ασπρόμαυρα τραγούδια | που ματώνανε | Ασπρόμαυρες ταινίες | που λυτρώνανε | Κι είχανε τα μπαλκόνια | θέα στο σινεμά | Τσούρμο η γαλαρία | στο ακατάλληλο | Όνειρα σ’ άσπρο μαύρο | τρεις δραχμές τα δυο | Τραγούδι ερωτευμένο | σε μια τσάντα κλεισμένο | Τέσσερις το βαρύ | πέντε το απτάλικο | Σαν ασπρόμαυρη ταινία ζει και ξαναζεί | Το δικό σου το τραγούδι το ρεμπέτικο | Να γελάει και να κλαίει σαν μικρό παιδί | Μια ασπρόμαυρη αλήθεια σ’ ένα κόσμο ψεύτικο.

06. Γαλάτσι Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Sunny Μπαλτζή
Ένα βράδυ στο Γαλάτσι | μια γυναίκα από μετάξι | μου ‘χε τάξει κάποια νύχτα | να μου πει μια καληνύχτα | Μια καληνύχτα που την λένε | τα μικρά παιδιά και κλαίνε | όταν μένουν στο σκοτάδι | μόνα τους | μόνα τους και δίχως χάδι | Ένα βράδυ στο Γαλάτσι | μια γυναίκα από μετάξι | γκρίζο χρώμα μες τη νύχτα | παραμύθι που δεν είπα | Σαν παραμύθι που το λένε | τα μικρά παιδιά και κλαίνε | όταν μένουν στο σκοτάδι | μόνα τους | μόνα τους και δίχως χάδι.

07. Νησί μέσα στην πόλη Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα
Παίζω με τη ζωή χορεύω το χορό μου | Κοιμάμαι αγκαλιά μαζί με τ’ όνειρό μου | κι η μέρα μου γελάει και με χαϊδεύει η νύχτα | κι ο έρωτας μου λέει παραμύθια | Γιατί είμαι ένα νησί μέσα στην πόλη | Κανείς δε με γνωρίζει κι ας με ξέρουν όλοι | Παίζω με τη ζωή στα δίχτυα της αράχνης | Γελάω με τον καιρό πίνω νερό της πάχνης | Κι εσένα π’ αγαπάω πάντα θα σε παιδεύω | Σαν ψάρι θα γλιστράω θα δραπετεύω | Γιατί είμαι ένα νησί μέσα στην πόλη | Κανείς δε με γνωρίζει κι ας με ξέρουν όλοι | Παίζω με τη ζωή παίζει κι αυτή με μένα | Κρατάω μυστικά στον άνεμο κρυμμένα | Κι η άγρια μοναξιά άνοιξε σαν λουλούδι | Και τ’ άρωμα της το ‘κανα τραγούδι | Γιατί είμαι ένα νησί μέσα στην πόλη | Κανείς δε με γνωρίζει κι ας με ξέρουν όλοι.

08. Το μπαρ το ναυάγιο Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα
Προχθές αργά στο μπαρ το ναυάγιο | βρέθηκα να τα πίνω μ' έναν άγιο | καθότανε στο διπλανό σκαμπό | και κοινωνούσε με ουίσκι και νερό | Του είπα παππούλη τι ζητάς εδώ | δεν είναι μέρος για έναν άγιο αυτό | μου είπε, τέκνον κάνεις μέγα λάθος | εδώ είναι ο φόβος των ανθρώπων και το πάθος | Κοίταξε γύρω του στεγνούς και μεθυσμένους | και μου είπε εγώ τους αγαπάω τους κολασμένους | αν θες ν' αγιάσεις πρέπει ν' αμαρτήσεις | ε κι αν προλάβεις, ας μετανοήσεις | Προχθές αργά στο μπαρ το ναυάγιο | βρέθηκα να τα πίνω μ΄ έναν άγιο | καθότανε στο διπλανό σκαμπό | και κοινωνούσε με ουίσκι και νερό | καθότανε στο διπλανό σκαμπό | στο τέλος πλήρωσε και το λογαριασμό.

09. Εγώ κι εσύ Τραγούδι: Αρλέτα & Λάκης Παπαδόπουλος
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα
Δεν έκανα παρέα αυτούς που πρέπει | Κι αγάπησα ανθρώπους | που δεν γνώριζε κανείς | Στην ίδια γειτονιά τριάντα χρόνια | Στο κέντρο μιας Αθήνας τραγικής | Και μαγικής | Οι φίλοι σου γελάν με το ρυθμό σου | Σου λεν πως είν’ αργός, | πολύ αργός | Πως έτσι σπαταλάς τον καιρό σου | Μα πάντα έτσι ήσουν | Ευτυχώς | Δυστυχώς | Εγώ κι εσύ, εγώ κι εσύ | Θα ‘μαστε πάντα οι καλύτεροι εχθροί | Εγώ θα ‘μαι του μύθου η χελώνα | Κι εσύ μωρό μου θα ‘σαι ο λαγός | Ο λαγός | Τρέχα εσύ κι εγώ σε καμαρώνω | Κι όταν φτάσεις στο τέρμα | θα ‘μαι εκεί | Να πίνω τα ρυζάκια μου στον ήλιο | Κράτα ψηλά, μπορεί και να ‘μαι και ταπί | ταπί | Εγώ κι εσύ, εγώ κι εσύ | Θα ‘μαστε πάντα οι καλύτεροι εχθροί | Εγώ κι εσύ | Εγώ θα ‘μαι του μύθου η χελώνα | Κι εσύ μωρό μου θα ‘σαι ο λαγός | Ο λαγός | Εγώ κι εσύ, εγώ κι εσύ | Θα ‘μαστε πάντα οι καλύτεροι εχθροί | Εγώ κι εσύ.

10. Εκδρομή Τραγούδι: Αρλέτα & Πάνος Κατσιμίχας
Μουσική: Βαγγέλης Γεωργίου | Στίχοι: Αρλέτα
Δε θέλω εγώ από σένα | παραμυθάκια να μου πεις | λόγια μεγάλα και ψέματα | δε θέλω εγώ από σένα | παραμυθάκια να μου πεις | πράγματα της νύχτας | και μπερδέματα | Εγώ από σένα θέλω | μόνο μια εκδρομή | μια αναπνοή | στο φως μια διαδρομή | εγώ από σένα θέλω | μόνο τ΄ όνειρο | σημερινό | κι άσε τ΄ αύριο γι΄ αύριο | Δε θέλω εγώ από σένα | τίποτα να ΄ναι πιο βαρύ | απ΄ το φτεράκι μιας μέλισσας | δε θέλω εγώ από σένα | τίποτα να ΄ναι πιο βαρύ | απ΄ τον αφρό | της άγριας θάλασσας.

11. Γαλάτσι-Νεάπολη Οργανικό
Μουσική: Αρλέτα

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης