Πέμπτη, 18 Μαΐου 2017

Αυτή η νύχτα μένει





















Αυτή η νύχτα μένει
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης

Τίτλος Δίσκου: Στέλιος Καζαντζίδης No. 3
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στέλιος Καζαντζίδης | Χρήστος Κολοκοτρώνης
Στιχουργοί: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου | Κώστας Βίρβος | Κώστας Ζήτης | Νίκος Μουρκάκος | Στέλιος Καζαντζίδης | Χρήστος Κολοκοτρώνης

Οι στίχοι: Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει.



Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης