Τρίτη, 16 Μαΐου 2017

Άπονες εξουσίες





















Άπονες εξουσίες
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Μιχάλης Κακογιάννης

Τίτλος Δίσκου: Στην Ανατολή
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης | Μίκης Θεοδωράκης
Συνθέτης: Μίκης Θεοδωράκης
Στιχουργοί: Γιάννης Καλαμίτσης | Κώστας Στυλιάτης | Μίκης Θεοδωράκης | Μιχάλης Κακογιάννης

Οι στίχοι: Μια νύχτα που βουλιάζανε | τα σπίτια μες στο χιόνι | καρδούλα μου | στον κάτω δρόμο του χωριού | καρδούλα μου | σκοτώσαν τον Αντώνη | Αντώνη μου | Μάνα σε ξεκληρίσανε | άπονες εξουσίες | ψυχή δε σου αφήσανε | μόνο φωτογραφίες | Ο ένας γιος της μπάρκαρε | κρυφά από τη Μεθώνη | καρδούλα μου | τον άλλο τον συλλάβανε | καρδούλα μου | γιατί ήταν γιος του Αντώνη | Αντώνη μου | Μάνα σε ξεκληρίσανε | άπονες εξουσίες | ψυχή δε σου αφήσανε | μόνο φωτογραφίες.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης