Δευτέρα, 15 Μαΐου 2017

Όποια και να 'σαι




















Όποια και να 'σαι
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς

Τίτλος Δίσκου: Στέλιος Καζαντζίδης No. 4
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Απόστολος Καλδάρας | Γιάννης Παπαϊωάννου | Μανώλης Χιώτης | Μίκης Θεοδωράκης | Μπάμπης Μπακάλης | Στέλιος Καζαντζίδης
Στιχουργοί: Απόστολος Καλδάρας | Γιώργος Σαμολαδάς | Δημήτρης Χριστοδούλου | Ευστάθιος Τσαγκλής | Μπάμπης Μπακάλης | Χρήστος Κολοκοτρώνης

Οι στίχοι: Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης