Κυριακή, 14 Μαΐου 2017

Η ζωή μου όλη





















01. Η ζωή μου όλη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Η ζωή μου όλη είναι μια ευθύνη | όλα μου τα παίρνει τίποτα δε δίνει | η ζωή μου όλη είναι ένα καμίνι | που ‘χω πέσει μέσα και με σιγοψήνει | Η ζωή μου όλη μια ανοησία | κι η μοναδική μου η περιουσία | η ζωή μου όλη είναι μια θυσία | που σκοπό δεν έχει ούτε σημασία | Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο | που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω | κι όταν γίνει η γόπα κέρασμα στο χάρο | όταν έρθει η ώρα και τόνε τρακάρω.

02. Μίσος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Θα λυπηθώ που σ' έχασα γιατί σε αγαπούσα | Και θα χαρώ που γλίτωσα αφού δεν μ' αγαπάς | Θα λυπηθώ που γέλασες ενώ παραμιλούσα | Και θα χαρώ που γύρισες και με παρακαλάς | Ίσως, έγινε η αγάπη μίσος | Ίσως, έτσι είναι φυσικό | Ίσως, αλλά δεν υπάρχει ίσως | Μίσος, και είναι κάτι τραγικό | Θα λυπηθώ που σ' έχασα γιατί ήσουν ο Θεός μου | Και θα χαρώ που διάλεξες το δρόμο της ντροπής | Θα λυπηθώ που γέλασες και μ' έπνιγε ο καημός μου | Και θα χαρώ που γύρισες συγγνώμη να μου πεις | Ίσως, έγινε η αγάπη μίσος | Ίσως, έτσι είναι φυσικό | Ίσως, αλλά δεν υπάρχει ίσως | Μίσος, και είναι κάτι τραγικό

03. Οι μισοί καλοί Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Μη ζητάς να βρεις καλό | μπέσα μη ζητάς | στων ανθρώπων τις καρδιές | μέσα μην κοιτάς. | Οι μισοί καλοί | σε μοναστηριού κελί | κι οι άλλοι στο τρελάδικο | από κακό κι απ' άδικο | Μη ζητάς να βρεις καλό | μη βαρυγκωμάς | και τα πάθη η ζωή | τα 'φτιαξε για μας

04. Άντε να περάσει η μέρα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Άντε να περάσει η μέρα | και να 'ρθεί το δειλινό | Άντε να περάσει η νύχτα | και να ρθεί το πρωινό | Δεν την θέλω τούτη την παλιοζωή | πότε θ' αφήσει το ταλαίπωρο κορμί μου | δεν μελετάω τη δική σας τη ζωή | μοιριολογάω την αχάριστη δική μου | την παλιοζωή μου | Άντε περάσει η ώρα | άντε να περάσει η μέρα | άντε να περάσει η νύχτα | και να φτάσει το πρωί | Κράτα να περάσουν μέρες | κράτα να περάσουν μήνες | κράτα να περάσουν χρόνια | να περάσει και η ζωή

05. Τα όνειρα χτίζονται Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Τα όνειρα που μένουνε | μονάχα μες στη σκέψη | κανείς μην τα πιστέψει | τα σβήνει η ζωή. | Τα όνειρα που χτίζονται | κι αντέχουνε στο χρόνο | υφαίνονται με πόνο | χωρίς αναπνοή. | Είναι τόσο σκληρός ο αγώνας | μα τόσο γλυκός, | είναι τόσο μεγάλη η ζωή | όταν ζεις διαρκώς, | κι έτσι φτάνεις στο τέρμα | χωρίς να ‘χεις νιώσει μικρός | και παλεύεις, πεθαίνεις, περνάς | μα δεν είσαι νεκρός. | Τα όνειρα που παίρνουνε | για λίγο το μυαλό μου | μερώνουν τον καημό μου | μια τόση δα στιγμή. | Στα όνειρα που χτίζονται | το είναι μου κι αν δώσω | αξίζει να ΄ναι τόσο | βαριά η πληρωμή. | Είναι τόσο σκληρός ο αγώνας | μα τόσο γλυκός, | είναι τόσο μεγάλη η ζωή | όταν ζεις διαρκώς, | κι έτσι φτάνεις στο τέρμα | χωρίς να ‘χεις νιώσει μικρός | και παλεύεις, πεθαίνεις, περνάς | μα δεν είσαι νεκρός.

06. Το θολωμένο μου μυαλό Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στο θολωμένο μου μυαλό | ο κόσμος είναι μια σταλιά, | κάτι σκιές απ' τα παλιά | και κάποιο πάθος μου τρελό. | Και κάποιο πάθος μου τρελό, | στο θολωμένο μου μυαλό. | Το θολωμένο μου μυαλό | μ' έχει προδώσει προ πολλού, | του λέω αλλού και τρέχει αλλού, | με κάνει και παραμιλώ. | Με κάνει και παραμιλώ, | το θολωμένο μου μυαλό. | Του θολωμένου μου μυαλού | τους εφιάλτες τραγουδώ, | κι αν σας επίκρανα ως εδώ, | φταίει το πάθος του τρελού. | Φταίει το πάθος του τρελού, | του θολωμένου μου μυαλού.

07. Ποια δασκάλα έχεις Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Γιάννης Βασιλόπουλος
Πες μου ποια δασκάλα έχεις | Και μαθαίνεις πονηριές | Και σε έχει δασκαλέψει | Πως να κλέβεις τις καρδιές | Ήμουνα κι εγώ ξεφτέρι | Στης αγάπης το σχολειό | Κι όμως τα ’χεις καταφέρει | Να μου πάρεις το μυαλό | Δηλώνω επισήμως | Και θα το πω εντίμως | Πως είσαι πρώτη μες στις γόησσες εσύ | Και όποιον θέλεις | Τον τυλίγεις πι και φι | Πες μου ποια δασκάλα έχεις | Για να πάω να την βρω | Να μπορέσω για να μάθω | Της καρδιάς σου τον σφυγμό | Όσα και να μου γυρέψει | Θα της δώσω τα διπλά | Αν μου πει τα μυστικά σου | Και σου κάψω την καρδιά

08. Πάει κι αυτός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Έπεσε σαν κεραυνός στη γειτονιά μας το μαντάτο | κι έκλεισαν τα μαγαζιά και τα σπιτάκια πάνω ως κάτω. | Ο καλύτερος ο φίλος | εβασίλεψε σαν ήλιος. | Της παρέας το στολίδι | πάει στ' αγύριστο ταξίδι. | Πάει κι αυτός, πάει κι αυτός, | ο αητός και το λιοντάρι. | Τους ωραίους, μαύρη μοίρα, | μας τους παίρνεις άπονα. | Πάει κι αυτός, πάει κι αυτός, | κι απ’ τον κόσμο αυτόν θα πάρει | δυο λουλούδια, λίγα δάκρυα | και πολλά παράπονα. | Δάκρυα για τον λεβέντη μας τον φίλο δεν εγκρίνω. | Πέστε του τ’ αγαπημένο το τραγούδι του εκείνο | που ’λεγε και τραγουδούσε | στη γυναίκα π’ αγαπούσε | στο μεθύσι, στο κρασί του, | και ξαλάφρωνε η ψυχή του.

09. Ο ανεπιθύμητος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος & Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Τα φόρτωσα τα πράματα | Μια Κυριακή χαράματα | Τα φόρτωσα στο φορτηγό | Και σ’ άλλο σπίτι πάω εγώ | Που τόσα ζήσαμε εδώ | Και έλεγα στον οδηγό | Εγώ που άκουγα βραδιές | Τον πόνο της ακοίμητος | Τώρα κατάντησα για δες | Ένας ανεπιθύμητος | Με βλέμμα ασυγκίνητο | Έβλεπες τ΄ αυτοκίνητο | Και όπως έφευγα χλωμός | Σαν ζωντανός και σαν νεκρός | Ο τρόπος σου ήτανε σκληρός | Που δάκρυσε κι ο οδηγός | Εγώ που άκουγα βραδιές | Τον πόνο της ακοίμητος | Τώρα κατάντησα για δες | Ένας ανεπιθύμητος

10. Κι αν δεν είσαι από τζάκι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Κι αν δεν είσαι από τζάκι, | λατρευτή μου αγάπη, | δεν είναι ντροπή, | η εργατική ποδιά σου, | σαν και την καρδιά σου, | είναι ακριβή. | Μες στη μουτζούρα και μες στην καπνιά | μοιάζεις με κρίνα και με γιασεμιά | κι αν είσαι αγαπούλα μου φτωχή | τα πλούτη τα 'χεις μέσα στην ψυχή. | Γερά να είναι τα χρυσά μου χέρια | και θα σ' τα χαρίσω όλα στη ζωή. | Στα σαλόνια τα μεγάλα, | μη νομίζεις πάντα, | πως θα βρεις χαρά, | μα η φτωχοκάμαρά μας, | από τη χαρά μας, | λάμπει και γελά. | Η ευτυχία, μάτια μου γλυκά, | δεν εξαρτάται από τα λεφτά, | κι αν είσαι αγαπούλα μου φτωχή | τα πλούτη τα 'χεις μέσα στην ψυχή. | Γερά να είναι τα χρυσά μου χέρια | και θα σ' τα χαρίσω όλα στη ζωή.

11. Το 'χω καμάρι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Γιάννης Βασιλόπουλος
Κλαίω, κλαίω | Κλαίω χωρίς να ντρέπομαι | και φανερά πονάω | Για μια αγάπη | Για μια αγάπη καίγομαι | και οίκτο δεν ζητάω | Το 'χω καμάρι που πονώ, | που πονώ για μια αγάπη | και δεν γυρεύω δυστυχώς | τη συμπόνια κανενός | Το 'χω καμάρι | που πονώ για μια αγάπη | Δικαίωμά μου | να με τρώει ο καημός | Κι όσοι, κι όσοι | εις βάρος μου γελούν | αυτό τους λέω μόνο | Να τους φυλάει | Να τους φυλάει ο Θεός | από αγάπης πόνο

12. Να 'σαι καλά αγάπη μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέφανος Βαρτάνης
Σε δυο κομμάτια την αγάπη μας | Τη χώρισες | Πικρό φαρμάκι απ’ τα χείλη σου | Με πότισες | Μου άφησες για συντροφιά | Τα δάκρυά μου τα καυτά | Σαν πυρωμένο σίδερο | Να καίνε την καρδιά μου | Αγαπημένη μου γλυκιά | Σου εύχομαι απ’ την καρδιά | Να βρεις αγάπη και στοργή | Να μην πονέσεις στην ζωή | Να σαι καλά αγάπη μου | Και μην πονάς για μένα | Θα μείνω μόνος τώρα στη ζωή | Χωρίς χαρά | Συντρίμμια γίνανε μέσα στην καρδιά | Τα όνειρα | Τα χείλη μου μια προσευχή | Για σένα λένε μια ευχή | Όπου κι αν πας αγάπη μου.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου:
Η ζωή μου όλη