Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

Αλλοτινές μου εποχές





















Αλλοτινές μου εποχές
Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

Τίτλος Δίσκου: Νυχτερίδες κι’ αράχνες
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης
Συνθέτες: Απόστολος Καλδάρας | Βασίλης Βασιλειάδης | Γιάννης Βασιλόπουλος | Γιώργος Λαύκας | Θόδωρος Δερβενιώτης | Στέλιος Καζαντζίδης | Τάκης Παναγόπουλος | Χρήστος Νικολόπουλος
Στιχουργοί: Ανάργυρος Αντιβάχης | Απόστολος Καλδάρας | Β. Κανουσοπούλου | Γιάννης Κιούρκας | Ευάγγελος. Ατραΐδης | Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου | Κώστας Βίρβος | Πυθαγόρας | Τάκης Παναγόπουλος

Οι στίχοι: Αλλοτινές μου εποχές | αλλοτινοί μου χρόνοι | Ερωτικές μου συντροφιές | ερωτικοί μου πόνοι | Αχ και να ‘ρχόσαστε ξανά | αυτά τα κρύα δειλινά | που είν' η καρδιά μου μόνη | τώρα που σουρουπώνει | Αλλοτινές μου εποχές | Αλλοτινοί μου χρόνοι | Αγαπημένες μου φωνές | αγαπημένα χείλη | Ονειρεμένες μου στιγμές | σ' ονειρεμένο δείλι | Αχ και να φέρνατε ξανά | στην ορφανή μου την καρδιά | μηνύματα τ' Απρίλη | της μοναξιάς μου φίλοι | Αγαπημένες μου φωνές | Αγαπημένα χείλη.


Ανάλυση δίσκου:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης