Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

Η στεναχώρια μου





















01. Η στεναχώρια μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέφανος Βαρτάνης
Η στεναχώρια μου δεν είναι φωτιά | η στεναχώρια μου δεν είναι φωτιά | να πιω νερό να σβήσει | να πιω νερό να σβήσει. | Είναι μαράζι ο χωρισμός | είναι ένας πόνος και σπαραγμός. | Ότι εγώ αγάπησα | η μοίρα μου το παίρνει | να μη γελούν τα χείλη μου | κι ο πόνος να με δέρνει. | Η στεναχώρια μου με πλήγωσε | η στεναχώρια μου με πλήγωσε | άσπρισαν τα μαλλιά μου | άσπρισαν τα μαλλιά μου | Απ' τη δική σου την απονιά | πληγές γεμάτη είν' η καρδιά. | Ότι εγώ αγάπησα | η μοίρα μου το παίρνει | να μη γελούν τα χείλη μου | κι ο πόνος να με δέρνει.

02. Όταν βλέπετε να κλαίω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Όταν βλέπετε να κλαίω | κάπου μέσα μου πονεί | πληγωμένο αηδονάκι | που του πήραν τη φωνή | Όταν βλέπετε να πίνω | στης ταβέρνας τη γωνιά | θέλω λίγο να ζεστάνω | της καρδιάς την παγωνιά | Κι όταν δείτε να γελάω | σαν το ξένοιαστο παιδί | σαν παλιά πως μ' αγαπούσες | στ' όνειρό μου θα 'χω δει

03. Αγριολούλουδο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη με λυπάσαι διώξε με απόψε | σαν να 'μαι αγριολούλουδο | και τη ζωή μου κόψε | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει | Μη με κρατήσεις μονάχα από συμπόνια | το κρύο το συνήθισα θ' αντέξω και τα χιόνια | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει

04. Έψαξα άδικα να βρω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Έψαξα άδικα να βρω ανθρώπους να με νιώσουνε | μα δυστυχώς δεν βρήκα | Πάνω στις τόσες μου πληγές αχ, αχ | κι άλλες πληγές μ' ανοίξανε και γελασμένος βγήκα | Κανείς δεν ένιωσε τον πόνο μου | μα δεν πειράζει έτσι είναι τι να γίνει | κι αν τους βοήθησα χαλάλι τους | θα τους αφήσω στο θεό για να τους κρίνει | Έδωσα χρήμα και καρδιά και πίστεψα στον έρωτα | και στην αγνή φιλία | Μα ήταν όλα μια ψευτιά αχ, αχ | και μου ’δωσαν για αντάλλαγμα μίσος κι αχαριστία | Κανείς δεν ένιωσε τον πόνο μου | μα δεν πειράζει έτσι είναι τι να γίνει | κι αν τους βοήθησα χαλάλι τους | θα τους αφήσω στο θεό για να τους κρίνει

05. Η θεατρίνα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Όσο φόραγες τη μάσκα | μου 'ταζες και τ' άστρα | για να σ' αγαπώ | πιο μεγάλη θεατρίνα | ούτε ξαναείδα | ούτε και θα δω. | Μα τώρα έχεις πια ξεσκεπαστεί | γι αυτό μην κλαις, μην κάνεις την πιστή | μια θεατρίνα είσαι της αγάπης | κι ο διπλός σου ρόλος δεν περνά | και τα δάκρυά σου τα φτηνά. | Τώρα όπως θέλεις ζήσε | κι απ' το νου σου σβήσε | πως υπάρχω εγώ | κι αν σ' αγάπησα με πάθος | έπεσα σε λάθος | και τ' ομολογώ. | Τα δάκρυά σου μην τα σπαταλάς | μα κράτησέ τα, άλλους να γελάς | μια θεατρίνα είσαι της αγάπης | κι ο διπλός σου ρόλος δεν περνά | και τα δάκρυά σου τα φτηνά.

06. Τα παλάτια της αγάπης Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Βασιλόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης & Παύλος Ζεμανίδης
Θέλω κάπου να μιλήσω, να με νιώσουν | Μα φοβάμαι πιο πολύ μη με πληγώσουν | Ποιος έχει δυνατή καρδιά | Που δεν την πιάνει πόνος | Να μοιραστεί τις πίκρες μου | Να μην τις έχω μόνος. | Όσοι είναι οι καημοί μου | Είναι τ' άστρα τ' ουρανού | Μα δεν νοιάζεται κανένας | Για τον πόνο τ' αλλουνού. | Τα παλάτια της αγάπης που 'χα χτίσει | Απ' της μοίρας τον βοριά έχουν γκρεμίσει | Καράβι είμαι χάρτινο | Στου πόνου την πλημμύρα | Κι αναρωτιέμαι, άραγε | Πού θα με βγάλει η μοίρα. | Όσοι είναι οι καημοί μου | Είναι τ' άστρα τ' ουρανού | Μα δεν νοιάζεται κανένας | Για τον πόνο τ' αλλουνού.

07. Δε θα ξαναγαπήσω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το μερτικό μου απ' τη χαρά | μου το 'χουν πάρει άλλοι | γιατί είχα χέρια καθαρά | και μια καρδιά μεγάλη | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαν' αγαπήσω | Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί | σαν βράχος ρημαγμένος | ήρθα σαν ξένος στη ζωή | και ξαναφεύγω ξένος | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαν' αγαπήσω

08. Φίλε μου καλέ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Φίλε μου, αν έχεις γερή καρδιά | κάτσε ν' ακούσεις μια συμφορά | δίχως αφορμή, με εγκατέλειψε αυτή | αυτή που θαύμαζες, τόσο και συ | Φίλε μου καλέ, αν τη δεις ποτέ | ρώτα να σου πει, γιατί με πλήγωσε | γιατί, γιατί, γιατί, γιατί | Έμαθα πως θέλει, να ξανάρθει | όμως διστάζει από ντροπή | πες της πως εγώ, τη θέλω και την αγαπώ | και αν μετάνιωσε, τη συγχωρώ

09. Στο σταυροδρόμι του χωρισμού Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέφανος Βαρτάνης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Στο σταυροδρόμι που θάψαμε | Την μεγάλη αγάπη μας | Και μια ιστορία | Πέρασα χτες και δάκρυσα | Χαμένη μου λατρεία. | Μια προσευχή τα χείλη μου θα πουν | Αγαπημένη μου με πόνο σε ζητούν | Πού να 'σαι, πού να 'σαι, πού να 'σαι | Γλυκιά μου χαρά, γύρνα ξανά | Σε φωνάζει η καρδιά. | Στο σταυροδρόμι του χωρισμού | Θα φυτέψω μια μυρτιά | Να θυμάμαι εσένα | Κι όταν περνώ να τη φιλώ | Σαν να φιλώ εσένα. | Μια προσευχή τα χείλη μου θα πουν | Αγαπημένη μου με πόνο σε ζητούν | Πού να 'σαι, πού να 'σαι, πού να 'σαι | Γλυκιά μου χαρά, γύρνα ξανά | Σε φωνάζει η καρδιά.

10. Έκανα το δάκρυ μου μελάνι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Έκανα το δάκρυ μου μελάνι | Και χαρτί τη δόλια μου καρδιά | Να σου γράψω αγάπη μου πως φτάνει | Φτάνει πια να ζούμε μακριά. | Κι αν είχες κάνει κάποιο σφάλμα | Σε συγχωρώ μ' αυτό το γράμμα. | Σε συγχώρεσα, γύρισε | Την καρδιά μου τη λύγισε | Κάποιος φίλος που σε είδε να κλαις | Σε συγχώρεσα, γύρισε | Πέτρα ήταν και κύλησε | Ένα λάθος που έκανες χθες. | Κι αν πονώ αγάπη μου ακόμη | Να σε τιμωρήσω δεν μπορώ | Τώρα που σου δίνω όμως συγγνώμη | Με τον τρόπο μου σε τιμωρώ. | Πόνους και τύψεις όταν νιώσεις | Θα κλάψεις και θα μετανιώσεις. | Σε συγχώρεσα, γύρισε | Την καρδιά μου τη λύγισε | Κάποιος φίλος που σε είδε να κλαις | Σε συγχώρεσα, γύρισε | Πέτρα ήταν και κύλησε | Ένα λάθος που έκανες χθες.

11. Η νοσταλγία Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Σαν ηφαίστειο που βγάζει | Λάβα και φωτιά | Η καρδιά μου αναστενάζει | Μες στην ξενιτειά. | Όταν σκέπτομαι με πόνο | Τους καλούς γονείς | Την αγάπη μου, τους φίλους | Και τους συγγενείς. | Σαν ηφαίστειο που βγάζει | Λάβα και φωτιά | Η καρδιά μου αναστενάζει | Από σας μακριά. | Στείλτε όλοι την ευχή σας | Γρήγορα να 'ρθώ | Πριν με λιώσει η νοσταλγία | Πριν να μαραθώ. | Κάθε μέρα, κάθε ώρα | Κάθε μου στιγμή | Είναι πόνος, είναι δάκρυ | Μες στην ξένη γη. | Σαν ηφαίστειο που βγάζει | Λάβα και φωτιά | Η καρδιά μου αναστενάζει | Από σας μακριά.

12. Να περπατήσουμε μαζί Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Τάκης Παναγόπουλος | Στίχοι: Τάκης Παναγόπουλος
Χρόνια και χρόνια μοναχός | Στην ερημιά του δρόμου | Σέρνω τα βήματα βαριά | Σέρνω τα βήματα βαριά. | Χρόνια και χρόνια πλάι μου | Σε βλέπω στ' όνειρό μου | Ελπίδα και παρηγοριά | Ελπίδα και παρηγοριά. | Στον δρόμο τον μεγάλο | Ο ένας πλάι στον άλλο | Ο ένας πλάι στον άλλο | Στον δρόμο τον μεγάλο | Μονάχοι μας οι δυο | Μονάχοι μας οι δυο. | Σε τούτη την παλιοζωή | Σε τούτη την παλιοζωή | Σε τούτη την παλιοζωή | Να περπατήσουμε μαζί | Να περπατήσουμε μαζί | Να περπατήσουμε μαζί. | Πόσες φορές ξενύχτησα | Στον δρόμο, στα σκαλιά σου | Κι ήταν το σπίτι σου κλειστό | Κι ήταν το σπίτι σου κλειστό. | Πόσες φορές σου ζήτησα | Μέσα στην αγκαλιά σου | Λιγάκι να ξεκουραστώ | Λιγάκι να ξεκουραστώ. | Στον δρόμο τον μεγάλο | Ο ένας πλάι στον άλλο | Ο ένας πλάι στον άλλο | Στον δρόμο τον μεγάλο | Μονάχοι μας οι δυο | Μονάχοι μας οι δυο. | Σε τούτη την παλιοζωή | Σε τούτη την παλιοζωή | Σε τούτη την παλιοζωή | Να περπατήσουμε μαζί | Να περπατήσουμε μαζί | Να περπατήσουμε μαζί.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου:
Δε θα ξαναγαπήσω