Τετάρτη, 10 Μαΐου 2017

Ένα γράμμα





















01. Αν είναι η αγάπη έγκλημα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αν είν' η αγάπη έγκλημα | έχω εγκληματήσει | και συνεχώς θα εγκληματώ | αφού δεν το μετανοώ | που σ' έχω αγαπήσει | Μα αν ειν' η αγάπη σφάλμα βαρύ | να τη δικάσει ποιος μπορεί | Αν ειν' η αγάπη έγκλημα | μόνο οι καρδιές το ξέρουν | ας δικαστώ κι εγώ μ' αυτές | τις εγκληματικές καρδιές | που κλαίνε κι υποφέρουν | Μα αν ειν' η αγάπη σφάλμα βαρύ | να τη δικάσει ποιος μπορεί

02. Πυρετός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ελένη Τσουκαρέλη
Όλοι μου οι φίλοι βρίσκουν το ταίρι | σαν παίρνει και νυχτώνει | μόνον εμένα του έρωτά σου | ο πυρετός με λιώνει. | Μα η δική σου αγάπη | του βάλτου είναι λουλούδι | που απ' το δικό μου δάκρυ | τρέφεται το πικρό. | Όλοι μου οι φίλοι βρίσκουν το ταίρι.... | Πολύ το θέλω να σε μισήσω | ν' ανοίξουν τα φτερά μου | μα μόλις κάνω ν' αποφασίσω | "όχι" μου λέει η καρδιά μου.

03. Έκλεισε μια ιστορία Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Έκλεισε μια ιστορία θλιβερή, | μια ιστορία πονεμένη, | από τα χέρια π' αγαπώ | με μίσος και ψέμα γραμμένη. | Έκλεισε μια ιστορία θλιβερή... | Ο κόσμος μου δίνει κουράγιο | μα εγώ που 'χω γίνει ναυάγιο | λιμάνι ποτέ μου δε θα 'βρω | να φτιάξω καινούρια ζωή. | Έκλεισε μια ιστορία θλιβερή... | Μ' έριξε στης στεναχώριας το στρατί | να συνεχίσω τη ζωή μου | και αναμνήσεις θλιβερές | να σέρνω για πάντα μαζί μου. | Μ' έριξε στης στεναχώριας το στρατί... | Ο κόσμος μου δίνει κουράγιο | μα εγώ που 'χω γίνει ναυάγιο | λιμάνι ποτέ μου δε θα 'βρω | να φτιάξω καινούρια ζωή. | Έκλεισε μια ιστορία θλιβερή...

04. Θα κόψω το τηλέφωνο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θα κόψω το τηλέφωνο να μη με κυνηγάς | να βρω την ησυχία μου και εσύ αλλού να πας | τσιγάρα δυο ανάψαμε τα ήπιαμε τα κάψαμε | τώρα απ’ τη στάχτη τους τι μου ζητάς | αλλού θα πάω κι αλλού να πας. | Συμβόλαιο δε σου 'κανα πώς θα σε αγαπώ | εχθές προχθές σ' αγάπαγα μα τώρα σε μισώ | και αν το 'χες πάρει σοβαρά το ζήτημα εσύ | εσύ δυο δάκρυα χάλασες και εγώ μισή ζωή. | Θα κόψω το τηλέφωνο θα αλλάξω γειτονιά | και τη φωνή σου θέλω εγώ πια να μην ακούω πια | Τσιγάρα δυο ανάψαμε…

05. Τώρα που ανήκεις σ' άλλον Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέφανος Βαρτάνης
Θα τα κρατήσω τα γράμματά σου | Να τα διαβάζω όσο θα ζω | Για να θυμάμαι τις αναμνήσεις | Που είχαμε ζήσει εμείς οι δυο | Τώρα που ανήκεις σε άλλον πια | Στερνή χαρά για μένα | Τα γράμματα που μού ’στειλες | Θα μου μιλούν για σένα | Κοιτώ τις τόσες φωτογραφίες | Που είχαμε βγάλει κι οι δυο μαζί | Κλαίει η καρδιά μου και σε φωνάζει | Αγαπημένη που να ’σαι εσύ

06. Κι οι άνδρες κλαίνε Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Σαν πληγωμένος αετός, στην κάμαρά μας μπήκα | κι ούτε ανάσα, ούτε φως, ούτε αγκαλιά δεν βρήκα | Κι όπως σκεφτόμουνα πως άλλος σ' αγκαλιάζει | το πρώτο δάκρυ μου κατάλαβα να στάζει | Όσοι δεν πόνεσαν, άσ' τους να λένε | Κι όμως κυρία μου κι οι άνδρες κλαίνε | Με τσακισμένα τα φτερά έπιασα το ποτήρι | μα του χαμού σου η συμφορά με είχε παρασύρει | Κι όσο σκεφτόμουνα πως είσαι μακρυά μου | ποτάμια τρέχανε θολά τα δάκρυά μου

07. Το μωρό μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Σαββάτο σήμερα, μα σε καλό μου | Γιατί δεν φάνηκε το μωρό μου | Κι απ' τα νεύρα μου θα σκάσω | Και δεν ξέρω που θα φτάσω | Μα έλα που ορκίστηκα | Εχτές το βράδυ πάλι | Μες στην δική μου κάμαρα | Να μην πατήσει άλλη | Πολλά του έσυρα μες στο θυμό μου | Γιατί με έστησε το μωρό μου | Κι έτσι αν το πας κυρία | Θα μας γράψει η ιστορία

08. Υποψία Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Είναι μαρτύριο να ζω με υποψία | Μ’ αμφιβολία το κορμί σου να φιλώ | Κι αφού υπάρχει αφορμή | Δεν το πιστεύω πως εσύ | Θα έχεις τύψεις για όλη αυτή την ιστορία | Ντρέπομαι να πω | Ότι σ’ αγαπώ | Μα το κάθε δάκρυ μου | Σου δείχνει την αγάπη μου | Κι αν μ’ αγαπήσεις πια δεν έχει σημασία | Η υποψία θα μου καίει την καρδιά | Κι αφού υπάρχει αφορμή | Εγώ πιστεύω πως εσύ | Θα έχεις τύψεις για όλη αυτήν την ιστορία

09. Το ψωμί της ξενιτιάς Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Βασιλόπουλος | Στίχοι: Παύλος Ζεμανίδης
Το ψωμί της ξενιτιάς είναι πικρό | το νερό της θολό και το στρώμα σκληρό | τα λεφτά που αποκτάς τα βλαστημάς | υποφέρεις πονάς την πατρίδα ζητάς | Κλέφτρα ξενιτιά τα παλικάρια κλέβεις | μάγισσα κακιά με τα λεφτά μαγεύεις | πάντα μ' απονιά χωρίζεις μάνες και παιδιά | Κάνε Παναγιά η ξενιτιά να πάψει | κι άλλη μάνα πια για χωρισμό μην κλάψει | κι όλα τα παιδιά στο σπίτι τους να 'ρθουν ξανά | Το ψωμί της ξενιτιάς είναι ξερό | και με δάκρυ πικρό το 'χω βρέξει κι εγώ | πιο καλά στο φτωχικό ψωμί κι ελιά | παρά χίλια καλά στην πικρή ξενιτιά | Κλέφτρα ξενιτιά τα παλικάρια κλέβεις | μάγισσα κακιά με τα λεφτά μαγεύεις | πάντα μ' απονιά χωρίζεις μάνες και παιδιά | Κάνε Παναγιά η ξενιτιά να πάψει | κι άλλη μάνα πια για χωρισμό μην κλάψει | κι όλα τα παιδιά στο σπίτι τους να 'ρθουν ξανά

10. Όταν μεθάει ο άνθρωπος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης & Αδαμαντία Χιλιάρχου
Όταν μεθάει ο άνθρωπος | κανείς να μην τον κρίνει | γιατί ποιος ξέρει τι καημό | μες στην καρδιά του κλείνει. | Άλλος μεθάει από χαρά | και άλλος από λύπη | και εγώ για την αγάπη μου | που από κοντά μου λείπει. | Όλοι μεθάνε και ξεχνούν | μα εγώ όμως την θυμάμαι | και όσο θα λείπει μακριά | πάντα πιωμένος θα 'μαι. | Άλλος μεθάει από χαρά | και άλλος από λύπη | και εγώ για την αγάπη μου | που από κοντά μου λείπει.

11. Πάρε τα χνάρια μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Πάρε τα χνάρια π' άφησαν τα μαύρα δάκρυά μου | κι έλα απόψε να με βρεις εκεί στην ερημιά μου | Βήμα, βήμα, δάκρυ, δάκρυ, θα με βρεις σε κάποιαν άκρη | να κλαίω για σέν' αγάπη μου, που τώρα ζεις μακριά μου | Αντιλαλούν οι ρεματιές όταν αναστενάζω | και απ' την καρδιά μου βγαίνουν φωτιές για σένα όταν σπαράζω. | Πάρε τα 'χνάρια να με βρεις και σώσε με αφού μπορείς | Δακρύζουν μάτια και καρδιές όταν αναστενάζω | κι' από τα στήθια βγαίνουν φωτιές για σένα όταν σπαράζω. | Πάρε τα χνάρια να με βρεις και σώσε με αφού μπορείς.

12. Στο τραπέζι που τα πίνω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Στο τραπέζι που τα πίνω | λείπει το ποτήρι σου, | λείπουν τα γλυκά σου λόγια | που άκουγα απ’ τα χείλη σου. | Η θύμησή σου τη νύχτα αυτή | μες στην καρδιά μου είναι καρφί. | Όπου ρίξω την ματιά μου | βλέπω την σφραγίδα σου, | κι αν ματώνει η καρδιά μου, | ζω με την ελπίδα σου. | Η θύμησή σου τη νύχτα αυτή | μες στην καρδιά μου είναι καρφί.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου:
Κι οι άνδρες κλαίνε