Τρίτη, 23 Μαΐου 2017

Στέλιος Καζαντζίδης No. 8





















01. Κελί μου κατασκότεινο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Συννεφιασμένο σούρουπο | σκοτεινιασμένο βράδυ | Πάλι με βρήκες στο κελί | να κλαίω στο σκοτάδι | Ο Γεντί Κουλές στενάζει | οι αμπάρες τρίζουνε | και οι πόνοι της καρδιάς μου | σίδερα λυγίζουνε | Κελί μου κατασκότεινο | παντοτινό μου σπίτι | Με δάκρυα ποτίζεσαι | από έναν ισοβίτη | Ο Γεντί Κουλές στενάζει... | Ξεγράψετε από την ζωή | έναν εγκληματία | Κι ας όψεται ο αίτιος | για αυτήν την αμαρτία

02. Κλάψε σήμερα καρδιά μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μπ. Φινέτη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κλάψε σήμερα καρδιά μου | κλάψε σήμερα καρδιά μου | στάχτη γίναν και σκορπίσαν | τα φτωχά τα όνειρά μου. | Δεν το χωράει το μυαλό κι ο νους μου ακόμα | μέχρι χθες φιλιά στο στόμα μου 'δινες εσύ. | Γιατί κακούργα, αχ γιατί να με προδώσεις | σε μια νύχτα να μου φέρεις την καταστροφή; | Κλάψε σήμερα καρδιά μου | κλάψε σήμερα καρδιά μου | στάχτη γίναν και σκορπίσαν | τα φτωχά τα όνειρά μου. | Τώρα η καρδιά μου θα 'χει συντροφιά τον πόνο | και θα μοιάζει με θλιμμένο μαύρο δειλινό. | Τι να την κάνω μια ζωή χωρίς σκοπό | θέλω απόψε να πεθάνω για να μην πονώ. | Κλάψε σήμερα καρδιά μου | κλάψε σήμερα καρδιά μου | στάχτη γίναν και σκορπίσαν | τα φτωχά τα όνειρά μου. | Γιατί κακούργα, αχ γιατί να με προδώσεις | σε μια νύχτα να μου φέρεις την καταστροφή; | Κλάψε σήμερα καρδιά μου | κλάψε σήμερα καρδιά μου | στάχτη γίναν και σκορπίσαν | τα φτωχά τα όνειρά μου.

03. Καμπάνα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης

04. Καταστροφές και βάσανα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης

05. Μέσα στον κόσμο ορφανός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης

06. Κοινωνία ένοχη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Κοινωνία ένοχη παλιοκοινωνία | είσαι σκάρτη και άπονη και σε κατηγορώ | μες στην αδικία σου και μες στην τυραννία | κοινωνία ένοχη να ζήσω δεν μπορώ | Κοινωνία ένοχη εσύ μου 'χεις γκρεμίσει | όλα μου τα όνειρα σε τούτη τη ζωή | κι απ' την αγάπη μου εσύ μ' έχεις χωρίσει | και άδικα με τυραννάς βράδυ και πρωί | Κοινωνία αχάριστη δε θα αντέχω άλλο | στο 'χω πει πολλές φορές και θα σ' το ξαναπώ | έχω ένα παράπονο, παράπονο μεγάλο | πως το δίκιο μου ποτέ δεν πρόκειται να βρω

07. Σαν τον πουλημένο σκλάβο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σαν τον πουλημένο σκλάβο | Μέρα, νύχτα στη δουλειά | Αγωνίζομαι να θρέψω | Τα φτωχά μου τα παιδιά. | Δούλευε, σκλάβε, δούλευε | Ως τη στερνή πνοή σου | Αφού γεννήθηκες φτωχός | Έτσι θα πάει η ζωή σου. | Που ‘ναι η προκοπή που έχω | Μες στη μαύρη μου ζωή | Κι αν δουλεύω σαν τον σκλάβο | Δεν χορταίνω το ψωμί. | Όπου πω τα βάσανά μου | Τα μεγάλα και βαριά | Με πικραίνουν και μου λένε | Ας μην έκανες παιδιά.

08. Ο εργάτης Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης

09. Το 'ξερα πως θα μου φύγεις Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Το 'ξερα, το 'ξερα πως θα μου φύγεις | και βαριά θα πληγωθώ | το δικό μου πάθος κι η μεγάλη ζήλια | σ' έκαναν να φύγεις | να βρεις ξένα χείλια | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγετ' η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Πίστευα, πίστευα πως όταν φύγεις | γρήγορα θα γιατρευτώ | τώρα ένα θαύμα μόνο θα με σώσει | να γυρίσεις πίσω και να με γλιτώσεις | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγεται η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Αν πονάς, αν πονάς για μένα λίγο | μη μ' αφήνεις να χαθώ | σε έχω αδικήσει και πολύ πληγώσει | το έχω καταλάβει το έχω μετανιώσει

10. Το μεροκάματο του πόνου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης

11. Σαν συννεφιασμένη μέρα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Σαν συννεφιασμένη μέρα | μοιάζει η δόλια μου η καρδιά, | από τότε που 'χεις φύγει | κι είσαι τόσο μακριά. | Κλαίω και πονώ, κλαίω και πονώ, | η ζωή κι αν μας χωρίζει, | μην θαρρείς πως σε ξεχνώ. | Αχ!, αχ! τι βαρύς καημός | αχ!, αχ! που είν' ο χωρισμός. | Αχ!, όσοι μ' ακούν να τραγουδώ | τραγούδια πονεμένα, αχ!, αχ!, | βουρκώνουνε τα μάτια τους | και κλαιν μαζί μ' εμένα, αχ! | Με υπομονή προσμένω | και λαχτάρα στην καρδιά, | να γυρίσεις πάλι πίσω | στη δική μου αγκαλιά. | Αχ!, αχ! τι βαρύς καημός | αχ!, αχ! που είν' ο χωρισμός.

12. Μάνα γλυκιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Ποια πολιτεία, ποιος ξένος τόπος και ποιο λιμάνι | ποια γοητεία και ποιας γυναίκας η ομορφιά | κανείς στον κόσμο δε θα μπορέσει για να με κάνει | να λησμονήσω εσένα μάνα, μάνα γλυκιά | Καμία δύναμη, γλυκιά μου μάνα, σ' αυτή τη ζήση | καμία δύναμη δε θα μπορέσει να μας χωρίσει | Ούτε η δόξα, ούτε η φτώχεια, ούτε τα πλούτη | ούτε ο Χάρος, ούτ' η αρρώστια κι η ξενιτιά | ούτε ο ήλιος και το φεγγάρι στην πλάση ετούτη | δε θα με κάνουν να σε ξεχάσω, μάνα γλυκιά.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: