Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017

Στέλιος Καζαντζίδης No. 7




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Πριν μου φύγεις γλυκειά μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Πριν μου φύγεις γλυκιά μου, | πριν σε πάρουν μακριά μου, | έλα απόψε να περάσουμε | μια ολόκληρη ζωή. | Πριν σε χάσω καλή μου | πριν ματώσει η ψυχή μου | τον πικρό τον χωρισμό μας | να τον κλάψουμε μαζί. | Πριν μου φύγεις γλυκιά μου... | Απ' τα χέρια μου σε παίρνουν | και στα χείλη μου, μου φέρνουν | το πικρότερο ποτήρι | και να το πιω δίχως αναπνοή. | Την καρδιά μου ξεριζώνουν | την αγάπη μου σκοτώνουν | και μ' αφήνουν δίχως ταίρι, | δίχως ανάσα και δίχως πνοή. | Πριν μου φύγεις γλυκιά μου | πριν σε πάρουν μακριά μου | έλα απόψε να περάσουμε | μια ολόκληρη ζωή. | Πριν μου φύγεις γλυκιά μου... | Απ' τα χέρια μου σε παίρνουν | και στα χείλη μου, μου φέρνουν | το πικρότερο ποτήρι | και να το πιω δίχως αναπνοή. | Την καρδιά μου ξεριζώνουν | την αγάπη μου σκοτώνουν | και μ' αφήνουν δίχως ταίρι, | δίχως ανάσα και δίχως πνοή. | Πριν σε χάσω καλή μου | πριν ματώσει η ψυχή μου | τον πικρό τον χωρισμό μας | να τον κλάψουμε μαζί. | Πριν μου φύγεις γλυκιά μου | πριν σε πάρουν μακριά μου | έλα απόψε να περάσουμε | μια ολόκληρη ζωή. | Πριν μου φύγεις γλυκιά μου...

02. Άσε με γιατρέ μου να πεθάνω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Άσε με γιατρέ μου, θέλω να πεθάνω | τί να την κάνω τέτοια ζωή, | φωνάξτε και την μάνα μου να 'ρθεί για να με κλάψει | και ύστερα τα ρούχα μου να πάρει να τα κάψει. | Άσε με γιατρέ μου, θέλω να πεθάνω | αφού το βλέπω, το βλέπω, δεν θα γειάνω. | Μ' έφαγαν οι πόνοι στο κρεβάτι απάνω | κι αργοπεθαίνω κάθε αυγή, | πληγή που δεν γιατρεύεται εγώ έχω μες στα στήθια | τελειώσανε τα ψέματα, αυτή είναι η αλήθεια. | Άσε με γιατρέ μου, θέλω να πεθάνω | αφού το βλέπω, το βλέπω, δεν θα γειάνω. | Άσε με γιατρέ μου, θέλω να πεθάνω | να ησυχάσω παντοτινά, | και καρτερώ τον θάνατο στο κρύο προσκεφάλι, | μονάχα για τη μάνα μου η πίκρα θα 'ν' μεγάλη. | Άσε με γιατρέ μου, θέλω να πεθάνω | αφού το βλέπω, το βλέπω, δεν θα γειάνω.

03. Θα φύγω μακριά σου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Στην αγκαλιά σου σφίξε με, | στην αγκαλιά σου σφίξε με, | αγάπη μου μεγάλη, | ποιος ξέρει πότε στη ζωή, | θα ιδωθούμε πάλι, | ποιος ξέρει πότε στη ζωή, | θα ιδωθούμε πάλι. | Για τελευταία πια φορά, | για τελευταία πια φορά, | κέρνα με τα φιλιά σου, | σε λίγο θα χωρίσουμε, | θα φύγω μακριά σου, | σε λίγο θα χωρίσουμε, | θα φύγω μακριά σου. | Με την ελπίδα στην καρδιά, | με την ελπίδα στην καρδιά, | το "έχε γεια" ας πούμε, | κι αν είναι θέλημα Θεού | θα ξανανταμωθούμε, | κι αν είναι θέλημα Θεού | θα ξανανταμωθούμε. | Κι αν είναι θέλημα Θεού | θα ξανανταμωθούμε.

04. Κόκκινο μαντήλι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Αυτή η καρδιά που πλήγωσες | στάζει ακόμα αίμα, | κι έβαψα το μαντήλι μου | και το 'στειλα σ' εσένα. | Για την καρδιά που έσφαξες | δεν θέλω εγώ να κλάψεις, | κράτησε το μαντήλι μου, | τα χείλη σου να βάφεις. | Για σένα, πέτρινη καρδιά, | αυτό το μαύρο δείλι, | έβαψα με το αίμα μου | το άσπρο μου μαντήλι. | Για την καρδιά που έσφαξες | δεν θέλω εγώ να κλάψεις, | κράτησε το μαντήλι μου, | τα χείλη σου να βάφεις. | Όσο και να 'σαι άσπλαχνη, | μια στάλα θα δακρύσεις, | το κόκκινο μαντήλι μου | όταν θα τ' αντικρίσεις. | Για την καρδιά που έσφαξες | δεν θέλω εγώ να κλάψεις, | κράτησε το μαντήλι μου, | τα χείλη σου να βάφεις.

05. Φαράχ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Κόρος | Στίχοι: Ηλίας Κυριακόπουλος
Κλαίω, θρηνώ για σένα νύχτα, μέρα, | χαμένη μου χαρά, Φαράχ, Φαράχ, Φαράχ, | τα δυο σου χείλη τα γλυκά | κάποτε μου 'διναν φιλιά. | Τώρα μες στον πόνο λιώνω, | Μέρα, νύχτα μαραζώνω αχ! | Φαράχ, Φαράχ, Φαράχ. | Ούτε στιγμή δε φεύγεις απ' το νου μου | κι ο πόνος δεν περνά, Φαράχ, Φαράχ, Φαράχ, | έφυγες κι έφυγε η χαρά | απ' την φτωχή μου την καρδιά. | Τώρα μες στον πόνο λιώνω, | Μέρα, νύχτα μαραζώνω αχ! | Φαράχ, Φαράχ, Φαράχ. | Δεν έχω πια ζωή χωρίς εσένα | αγάπη μου γλυκειά, Φαράχ, Φαράχ, Φαράχ, | αφού μ' αρνήθηκες κι εσύ | δε με βαστάει πια η γη. | Μα στον Άδη κι αν θα πάω | δε θα πάψω να πονάω, αχ! | Φαράχ, Φαράχ, Φαράχ.

06. Κλαίει απόψε η καρδιά μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Ταμβάκης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Κλαίει απόψε η καρδιά μου | και ζητώ παρηγοριά, | φλόγα έγινε ο πόνος | και με καίει σαν φωτιά. | Χάθηκες, χάθηκες, | που βρίσκεσαι δεν ξέρω, | χωρίσανε οι δρόμοι μας, | αχ! πόσο υποφέρω. | Όπου ρώτησα δεν ξέρουν | τίποτα για να μου πουν, | στην βαθειά πληγή, βοτάνι | δεν μπορούνε πια να βρουν. | Χάθηκες, χάθηκες, | που βρίσκεσαι δεν ξέρω, | χωρίσανε οι δρόμοι μας, | αχ! πόσο υποφέρω. | Κλαίει απόψε η καρδιά μου, | είναι όλα σκοτεινά | και κανένας δεν το ξέρει | αν θα σμίξουμε ξανά. | Χάθηκες, χάθηκες, | που βρίσκεσαι δεν ξέρω, | χωρίσανε οι δρόμοι μας, | αχ! πόσο υποφέρω.

07. Ποιος θα με πληροφορήσει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα με πληροφορήσει | ποιος μπορεί να μου το πει | όταν ένας άντρας κλαίει | από αγάπη αν είν’ ντροπή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Για να κλαίει ένας άντρας | θα ’χει αιτία σοβαρή | μια χαμένη αγάπη κλαίει | κλαίει μια καταστροφή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Όποιος με κατηγορήσει | για τα δάκρυα μου αυτά | δεν θα έχει αγαπήσει | ούτε θα ’χει και καρδιά | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα

08. Πέρασε ένας χρόνος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Θόδωρος Δερβενιώτης
Πέρασε ένας χρόνος μες στην ξενιτειά, | πέρασε ένας χρόνος μες στην ξενιτειά | κι ούτε ένα γράμμα δε μου έχεις στείλει | για παρηγοριά, | κι ούτε ένα γράμμα δε μου έχεις στείλει | για παρηγοριά. | Πες μου πως θ' αντέξω μες στην ερημιά, | πες μου πως θ' αντέξω μες στην ερημιά, | όταν συλλογιέμαι μήπως έχεις βάλει | άλλον στην καρδιά, | όταν συλλογιέμαι μήπως έχεις βάλει | άλλον στην καρδιά. | Πέρασε ένας χρόνος μαύρος και πικρός, | πέρασε ένας χρόνος μαύρος και πικρός | κι άλλος δε με βρίσκει γιατί θα με φάει | τέτοιος χωρισμός, | κι άλλος δε με βρίσκει γιατί θα με φάει | τέτοιος χωρισμός.

09. Καταστροφές και συμφορές Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Καταστροφές και συμφορές, ερείπια, ρημάδια. | Κορμάκι μου, μαράζωσες, σε τρων τα χτυποκάρδια. | Ποιος άνθρωπος μπορεί μαζί μου να μην κλάψει | και ποια καρδιά είν’ αυτή που δεν θα αναστενάξει; | Παλιοζωή, κατάντησες για μένα τυραννία, | πρωί και βράδυ βάσανα, λαχτάρες κι αγωνία. | Ποιος άνθρωπος μπορεί μαζί μου να μην κλάψει | και ποια καρδιά είν’ αυτή που δεν θα αναστενάξει; | Τι έχουν δει τα μάτια μου κι ακόμα τι θα δούνε; | Μονάχα μες στη μαύρη γη μπορεί να ξεχαστούνε.

10. Έρημος μες στην ξενιτειά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βαγγέλης Σκουρτανιώτης | Στίχοι: Βαγγέλης Σκουρτανιώτης
Έρημος μες στην ξενιτειά, αχ! | κι άρρωστος πολύ βαριά, | ούτε ένας φίλος, ούτε συγγενής, αχ! | γλυκιά μανούλα, πού 'σαι να με δεις. | Κι εσύ αγάπη μου είσαι μακριά μου, | βρύση παν τα αχ! δάκρυά μου, | νιώθω, σώνετ' η πνοή μου, | τρεμοσβήνει αχ! η ζωή μου. | Δεν βρίσκω ο δόλιος γιατρειά, αχ! | νιάτα μου, σας χάνω πια, | χάνω τα νιάτα μου πριν τα χαρώ, αχ! | γλυκιά μου αγάπη που είσαι να σε ειδώ. | Στην Άγια Λαύρα έχω κάνει τάμα, | Παναγιά μου, αχ! καν' το θάμα, | κάνε το θάμα σου να ζήσω, | στην καλή μου αχ! να γυρίσω.

11. Σ' αυτό τον ψεύτη το ντουνιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Σ' αυτόν τον ψεύτη το ντουνιά | σ' αυτήν την οικουμένη | άλλος γεννιέται για να ζει | κι άλλος για να πεθαίνει. | Έτσι είναι όλοι οι άνθρωποι | μέσα στην πλάση ετούτη, | ο ένας μες στη φτώχεια ζει | κι ο άλλος μες στα πλούτη. | Ο ένας είναι τυχερός | και όλο ανεβαίνει | κι ο άλλος είναι άτυχος | και πάντα κατεβαίνει. | Έτσι είναι όλοι οι άνθρωποι | μέσα στην πλάση ετούτη, | ο ένας μες στη φτώχεια ζει | κι ο άλλος μες στα πλούτη. | Καθ' ένας έχει στη ζωή | τον δρόμο τον δικό του, | καθ' ένας με την τύχη του | και με το ριζικό του.

12. Προσευχή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Σπύρος Ζαγοραίος | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Προσευχή, τα χείλη μου | τα χείλη μου για σένανε λένε | και τα μάτια μου μερόνυχτα κλαίνε | μερόνυχτα κλαίνε. | Να ξαναρθείς κοντά μου | μέσα στην αγκαλιά μου. | Έφαγα τη γη να σ' αναζητάω | σκίζω τα βουνά και παντού ρωτάω: | Ποιος είδε τα μάτια που αγαπάω | ποιος είδε τα μάτια που αγαπάω; | Μα γιατί μ' αρνήθηκες | μ' αρνήθηκες, χαμένο μου ταίρι; | Πού να βρίσκεσαι κανένας δεν ξέρει | κανένας δεν ξέρει. | Πού να σε βρω, γλυκιά μου | κρυφή παρηγοριά μου;

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης