Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017

Ανέκδοτα τραγούδια στις 33 στροφές





















Ο πρώτος δίσκος

01. Τα μαλλιά τα γκρίζα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μ. Γρίλη
Μουσική: Ηλίας Ποτοσίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Όλα πηγαινοέρχονται | μέσα σ' αυτή τη σφαίρα | κι ο ήλιος νύχτα χάνεται | μα έρχεται τη μέρα. | Μόνο τα μαλλιά τα γκρίζα δε μαυρίζουνε | και τα νειάτα σαν περάσουν, δε γυρίζουνε. | Πλούτη, παλάτια και λεφτά, | όλα και να τα χάσω, | μια μέρα στη ζωή μπορεί, | ξανά για να τα πιάσω. | Μόνο τα μαλλιά τα γκρίζα δε μαυρίζουνε | και τα νειάτα σαν περάσουν, δε γυρίζουνε. | Όλα διαβαίνουν στη ζωή | κι όλα γυρίζουν πίσω | και τη γυναίκα π' αγαπώ | ίσως και ν' αποκτήσω. | Μόνο τα μαλλιά τα γκρίζα δε μαυρίζουνε | και τα νειάτα σαν περάσουν, δε γυρίζουνε.

02. Είναι φριχτό να μένεις μόνος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Δίχως μάνα μες στον κόσμο κι ορφανός, | τριγυρίζω μες στα ξένα ο φτωχός, | είναι πόνος να 'σαι μόνος μακριά, | σε θυμάμαι και δακρύζω, μάνα μου, | είναι πόνος να 'σαι μόνος μακριά, | σε θυμάμαι και δακρύζω, μάνα μου. | Στη ζωή χαρά δεν έχω άλλη πια, | θα με φάει, όπως πάει, η ξενιτειά, | αφού μόνος έχω μείνει στη ζωή, | ας πεθάνω να γλιτώσω, μάνα μου, | αφού μόνος έχω μείνει στη ζωή, | ας πεθάνω να γλιτώσω, μάνα μου. | Βλέπω μανούλες με παιδιά αχ! | και καίγετ' η καρδιά μου αχ! | κι από τα δόλια μάτια μου | τρέχουν τα δάκρυά μου αχ! | Αφού μόνος έχω μείνει στη ζωή, | ας πεθάνω να γλιτώσω, μάνα μου, | μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου.

03. Μ' έκαψες, με κατέστρεψες Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Βιολέτα
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Πόσα σπιτάκια έκλεισες | και είναι ρημαγμένα, | πόσοι λεβέντες μπήκανε | στη φυλακή για σένα. | Μ' έκαψες, με κατάστρεψες | που να καεί η καρδιά σου, | είναι πλασμένη για ζημιές | αυτή η ομορφιά σου. | Στάθηκα βράχος δίπλα σου | και όλα στα 'χω δώσει | κι εσύ για το ευχαριστώ | μ' έχεις σκληρά πληγώσει. | Μ' έκαψες, με κατάστρεψες | που να καεί η καρδιά σου, | είναι πλασμένη για ζημιές | αυτή η ομορφιά σου. | Μ' έφαγες ως το κόκκαλο, | σκέψου που μ' έχεις φέρει | και που θα καταλήξουμε | ένας Θεός το ξέρει. | Μ' έκαψες, με κατάστρεψες | που να καεί η καρδιά σου, | είναι πλασμένη για ζημιές | αυτή η ομορφιά σου.

04. Του κατάδικου η μάνα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μπρος στης φυλακής την πόρτα | περιμένει αποβραδύ | του κατάδικου η μάνα, αχ, | το παιδί της για να δει. | Για φέρτε τον κατάδικο, | η μάνα τον ζητάει. | Δεν λογαριάζει σίδερα | η μάνα σαν πονάει. | Δεν τη νοιάζει, δεν ρωτάει | τι έχει κάνει το παιδί. | Είναι άρρωστη η μάνα, αχ, | και ζητάει να το δει. | Για φέρτε τον κατάδικο, | η μάνα τον ζητάει. | Δεν λογαριάζει σίδερα | η μάνα σαν πονάει. | Λίγο πριν να φέξει η μέρα | και χαράξει η αυγή, | πήρε χάρη το παιδί της, αχ, | μα η μάνα είναι νεκρή.

05. Καταραμένη να 'σαι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Πάνος Πετσάς | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Δεν μ' αγαπάς, δεν με θυμάσαι, | καταραμένη πάντα να 'σαι | κι όλο να κλαις και να πονείς, | να πιεις φαρμάκια μαζεμένα, | να μη νοιαστεί ποτέ για σένα | κανείς, κανείς, κανείς, κανείς | και να πεθάνεις μια βραδιά συννεφιασμένη | απ' το Θεό κι απ' τους ανθρώπους ξεχασμένη. | Οι φίλοι να σε κάνουν πέρα | και να μη δεις μια άσπρη μέρα, | όπως δεν είδα ούτε εγώ, | οι ώρες μαύρες να περνάνε | κι η κάθε μια μαρτύριο να 'ναι, | αργό, αργό, αργό, αργό | και να πεθάνεις μια βραδιά συννεφιασμένη | απ' το Θεό κι απ' τους ανθρώπους ξεχασμένη. | Τυραννικά, να ζήσεις, βράδια, | να στερηθείς στοργή και χάδια, | να στερηθείς και το φιλί, | την ευτυχία να ξεγράψεις | και να πονέσεις και να κλάψεις | πολύ, πολύ, πολύ, πολύ | και να πεθάνεις μια βραδιά συννεφιασμένη | απ' το Θεό κι απ' τους ανθρώπους ξεχασμένη.

06. Ουίσκι τζιν και φρούμελ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Σε περιμένω να ’ρθεις στον οντά μου | Αγάπη μου παλιά | Έλα σαν και πρώτα μες στην αγκαλιά μου | Και δος μου δυο φιλιά | Θα πιούμε και ουίσκι | Θα πιούμε και σαμπάνια | Θα πιούμε τζιν και φρούμελ | Θα πιούμε και μπανάνα | Να μεθύσουμε | και να ξενυχτίσουμε | Να θυμηθούμε τα παλιά | Αθηναίισα | Όμορφη μποέμισα | Έλα δεν αντέχω πια | Κοντά μου να γυρίσεις για να ξαναζήσεις | Μποέμικη ζωή | Γλυκά να σε φιλήσω και να με φιλήσεις | Αγάπη μου χρυσή

07. Απόψε φίλα με Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Καίτη Γκρέϋ
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

08. Δε ζωντανεύουν οι νεκροί Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Δε ζωντανεύουν οι νεκροί, | όσο κι αν κλαις, δεν ωφελεί. | Την τόση αγάπη που 'χα για σένα | εσύ την έθαψες, μην το ξεχνάς, | εσύ την πρόδωσες, εσύ την σκότωσες, | εσύ είσαι ο δράστης κι ο φονιάς. | Δε ζωντανεύουν οι νεκροί, | όσο κι αν κλαις, δεν ωφελεί. | Δε σε λυπάμαι κι αν πονάς, | φύγε λοιπόν, τι με κοιτάς. | Είσαι για μένα τώρα μια ξένη | κι αν ξαναγύρισες είναι αργά, | εσύ πληγώθηκες, εσύ ζημιώθηκες, | εσένα παίρνει η συμφορά. | Δε ζωντανεύουν οι νεκροί, | όσο κι αν κλαις, δεν ωφελεί.

09. Δεν κάνω εγώ για παντρειά Τραγούδι: Σ. Καζαντζίδης & Δ. Ρουμελιώτης
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Γεράσιμος Κλουβάτος
Δεν κάνω εγώ για παντρειά | για' θα σου κάψω την καρδιά | άλλον να βρεις να παντρευτείς | γιατί με εμένα θα καείς | Για να πω την μαύρη αλήθεια | έχω μια κακιά συνήθεια | μια γυναίκα δεν μου φτάνει | θέλω μπόλικο φουστάνι | αχ το άτιμο το άτιμο φουστάνι | Δεν θέλω μια θέλω πολλές | και να 'ν' απ' όλες τις φυλές | τουρλού, τουρλού | ας είν' κι απ' την Χονολουλού | Αφρικάνες Ινδιάνες | και σκερτσόζες Μεξικάνες | θέλω μελαψές φλογίστρες | και Σπανιόλες ξεμυαλίστρες | αχ το άτιμο το άτιμο φουστάνι

10. Θέλω να πω τον πόνο μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης & Μανώλης Χιώτης
Θέλω να πω τον πόνο μου | και το παράπονό μου, | να κλάψουν μάνες σήμερα | και να λυγίσουν σίδερα | απ' το βαρύ καημό μου. | Θα κλάψουν μάνες σήμερα | και θα λυγίσουν σίδερα. | Το κλάμα έχω συντροφιά | στη μαύρη μοναξιά μου, | παλιοζωή σε χόρτασα, | κουράστηκα κι απόστασα, | μαράζωσε η καρδιά μου. | Θα κλάψουν μάνες σήμερα | και θα λυγίσουν σίδερα. | Τα δάκρυα που έχυσα | αν τα 'χα μαζεμένα, | ποτάμι θα γινότανε | κι αχάριστη, θα 'ρχότανε | να έπνιγε εσένα.

11. Πες μου τι θεό λατρεύεις Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Φοβερές αμφιβολίες τη ψυχή μου τυραννούνε, | μη τυχόν και έχει πέσει τρίτος άνθρωπος στη μέση. | Πες μου τι θεό λατρεύεις, μ’ αγαπάς ή με δουλεύεις. | Τι κι αν λες, πως έχω πάρει της καρδιάς σου τα κλειδιά, | ίσως στην καρδιά την ίδια να ‘χουν κι άλλοι αντικλείδια. | Πες μου τι θεό λατρεύεις, μ’ αγαπάς ή με δουλεύεις. | Όλο μαύρες υποψίες απ’ τη σκέψη μου περνούνε, | πότε το ‘να, πότε τ’ άλλο, μ’ έχουν κάνει κι αμφιβάλω. | Πες μου τι θεό λατρεύεις, μ’ αγαπάς ή με δουλεύεις.

12. Το σπίτι έμεινε ορφανό Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Εχτές αργά το δειλινό | Το σπίτι έμεινε ορφανό | Εμάζεψες τα ρούχα σου | Κι έφυγες μάνι, μάνι | Να βρεις αλλού λιμάνι. | Καρδιά δεν είχες και ψυχή | Το δάκρυ μου έτρεχε βροχή. | Στο σπίτι γύρισα αργά | Και ήταν όλα σκοτεινά. | Την πόρτα όταν χτύπησα | Δεν ήρθες να μ’ ανοίξεις. | Κι ένιωσα πρώτη μου φορά | Την πιο μεγάλη συμφορά. | Εχτές αργά το δειλινό | Το σπίτι έμεινε ορφανό | Εμάζεψες τα ρούχα σου | Κι όλα τα πράγματά σου. | Πως βάσταξ’ η καρδιά σου; | Η νύχτα απλώθηκε βαριά | Και που θα βρω παρηγοριά;

Ο δεύτερος δίσκος

01. Πέφτουν τα φύλλα απ' τα κλαριά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Γιώργος Μητσάκης
Πέφτουν τα φύλλα απ’ τα κλαριά | Χλωμά και μαραμένα | Και το βαρύ φθινόπωρο | Τον ήλιο σκοτεινιάζει | Κι εμένα το κορμάκι μου | Το τρώει το μαράζι. | Πέφτουν τα φύλλα απ’ τα κλαριά | Κι εγώ είμαι άρρωστος βαριά. | Ο πόνος έκανε φωλιά | Στην ορφανή καρδιά μου | Και βράδιασε και νύχτωσε | Κι αυτή η μέρα πάει | Κανείς δεν ήρθε να με δει | Κανείς δεν μ’ αγαπάει | Ο πόνος έκανε φωλιά | Στην ορφανή μου την καρδιά. | Πέφτουν τα φύλλα απ’ τα κλαριά | Λυγίζουνε τα δέντρα | Κι εσύ, μανούλα μου γλυκιά | Υπομονή να κάνεις | Ετούτο το φθινόπωρο | Για πάντα πια με χάνεις.

02. Τ' ορκίζομαι στην Παναγιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Το σκέρτσο σου, το νάζι σου | μου κάψαν την καρδιά μου, πώς να στο πω, | μου πήραν το μυαλό μου, θα τρελαθώ, | αν δε γίνεις δική μου, κούκλα μου γλυκειά, | θα σε πάρω και θα φύγω, μα την Παναγιά, | αν δε γίνεις δική μου, κούκλα μου γλυκειά, | θα σε πάρω και θα φύγω, μα την Παναγιά. | Μες στο ντουνιά άλλη καμιά | δεν έχω αγαπήσει αληθινά, | δεν έχω αγαπήσει άλλη καμιά, | σου τ' ορκίζομαι στην Παναγιά | δική μου να σε κάνω κάποια βραδιά, | στ' ορκίζομαι στην Παναγιά, | δική μου να σε κάνω κάποια βραδιά. | Στ' ορκίζομαι στην Παναγιά | μαζί σου πια να ζήσω παντοτινά, | κοντά σου πια να ζήσω παντοτινά, | αν δε γίνεις δική μου, κούκλα μου γλυκειά, | θα σε πάρω και θα φύγω, μα την Παναγιά, | αν δε γίνεις δική μου, κούκλα μου γλυκειά, | θα σε πάρω και θα φύγω, μα την Παναγιά.

03. Η μάνα του ναύτη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Κάποια μάνα στο κατώφλι | κάθεται κλαίει τα δειλινά | έφυγε ο γιος της που ήταν ναύτης | και δεν γύρισε ξανά. | Οι ψιχάλες των ματιών της | της βρέχουν τώρα την ποδιά | βλέπει λεβέντες όπως ο γιος της | και της καίγεται η καρδιά. | Τέτοιος πόνος, τέτοιο ντέρτι | ούτε ξεχνιέται ούτε περνά | και στο κατώφλι του ναύτη η μάνα | κάθεται κλαίει τα δειλινά.

04. Άνοιξε, μάνα, άνοιξε Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Σήκω, μανούλα μου γλυκιά, | και τρέξε να μ’ ανοίξεις, | το ξεγραμμένο σου παιδί | στην αγκαλιά να σφίξεις. | Άνοιξε, μάνα, άνοιξε, | δεν σου χτυπάει ξένος, | χτυπάει ο γιος σου, μάνα μου, | ο παραστρατημένος. | Σε πίκρανα, σε πλήγωσα | και γέρασες για μένα, | μα τώρα, όμως, όλα αυτά | ας είναι ξεχασμένα. | Άνοιξε, μάνα, άνοιξε | δεν σου χτυπάει ξένος, | χτυπάει ο γιος σου, μάνα μου, | ο παραστρατημένος. | Μια πόρτα ανοίγει διπλανή | και μου φωνάζει ένας: | "Σ’ αυτό το σπίτι μη χτυπάς | γιατί δε ζει κανένας!"

05. Θα φύγω μάνα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Ι. Πολίτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος

06. Τι να την κάνω την ομορφιά σου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Τι να την κάνω την ομορφιά σου | αφού δεν έχεις κι εσύ καρδιά | εγώ σ’ αγάπησα, εγώ σε λάτρεψα | κι όμως με πρόδωσες κάποια βραδιά | Τι να την κάνω την ομορφιά σου | αφού δεν έχεις κι εσύ καρδιά | Το πέρασμά σου απ’ τη ζωή μου | ήτανε πόνος και συμφορά | αδιαφόρησες που με τραυμάτισες | κι ούτε με πόνεσες καμιά φορά | Τι να την κάνω την ομορφιά σου | αφού δεν έχεις κι εσύ καρδιά | Είδα της τύχης την ειρωνεία | και τη δική σου την απονιά | γιατί γελάστηκα και δεν φαντάστηκα | πως θα ‘ναι ψεύτικη η ομορφιά | Τι να την κάνω την ομορφιά σου | αφού δεν έχεις κι εσύ καρδιά

07. Μακάρι να πεθάνω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Αυτοί που λεν' πως είν' ωραία η ζωή | δεν έχουν κάνει με τα βάσανα παρέα, | δεν έχουν νιώσει αδικία τι θα πει | κι έχουνε δίκιο για να λεν' πως είν' ωραία. | Μα εγώ που καταστράφηκα με τη ζωή που κάνω, | μακάρι να πεθάνω, μακάρι να πεθάνω. | Εγώ που ένιωσα στον κόσμο απονιά | και με τσακίσανε της φτώχειας τα φαρμάκια, | τον εβαρέθηκα τον άδικο ντουνιά | και το κορμί μου θα το βρουν μες στα σοκάκια. | Μα εγώ που καταστράφηκα με τη ζωή που κάνω, | μακάρι να πεθάνω, μακάρι να πεθάνω. | Και μια γυναίκα που αγάπησα βαθειά | μου 'στηνε ύπουλα θηλιά σαν τον Ιούδα, | γιατί με άφησε μονάχο μια βραδιά | και την καρδιά μου την κομμάτιασε η κακούργα. | Μα εγώ που καταστράφηκα με τη ζωή που κάνω, | μακάρι να πεθάνω, μακάρι να πεθάνω.

08. Ψιλοβρέχει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Απόψε άρχισε και ψιλοβρέχει | κι ο νους μου πάλι σε σένα τρέχει | κι ο νους μου πάλι σε σένα τρέχει. | Στην αγκαλιά του, αχ, ποιος να σ’ έχει | στην αγκαλιά του, αχ, ποιος να σ’ έχει | αυτό το βράδυ που ψιλοβρέχει; | Η νύχτα σκέπασε όλη τη χώρα. | Σε συλλογιέμαι, πού να ’σαι τώρα | σε συλλογιέμαι, που να’ σαι τώρα; | Ποιος σ’ αγκαλιάζει αυτή την ώρα | ποιος σ’ αγκαλιάζει αυτή την ώρα | που ψιλοβρέχει σ’ όλη τη χώρα; | Στο δρόμο δεν περνά διαβάτης άλλος | κι η μοναξιά μου καημός μεγάλος | κι η μοναξιά μου καημός μεγάλος. | Εγώ πονάω, κανένας άλλος. | Αυτό το βράδυ που ψιλοβρέχει | στην αγκαλιά του, αχ, ποιος να σ’ έχει;

09. Ζωή μου θλιμμένη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Γιώργος Λαύκας
Ζωή μου θλιμμένη, με το δάκρυ ποτισμένη, | με πίκρα κυλάς κι είναι η ψυχή βασανισμένη, | με πνίγουν οι λυγμοί και οι στεναγμοί και σιγολιώνω | και κάθε στιγμή νιώθω στην ψυχή μονάχα πόνο, | μονάχα πόνο γι' αυτό και λιώνω. | Μ' ένα όνειρο θα ζω μες στον κόσμο αυτό, | να 'ρθει η μέρα που κι εγώ στη ζωή να χαρώ. | Ζωή μου θλιμμένη, με το δάκρυ ποτισμένη, | με πίκρα κυλάς κι είναι η ψυχή βασανισμένη. | Ζωή μου θλιμμένη, απ' τον πόνο ρημαγμένη, | δεν είδες χαρά, πέρασες σκληρά, τυραννισμένη, | με πνίγουν οι λυγμοί και οι στεναγμοί και σιγολιώνω | και κάθε στιγμή νιώθω στην ψυχή μονάχα πόνο, | μονάχα πόνο γι' αυτό και λιώνω. | Μ' ένα όνειρο θα ζω μες στον κόσμο αυτό, | να 'ρθει η μέρα που κι εγώ στη ζωή να χαρώ. | Ζωή μου θλιμμένη, απ' τον πόνο ρημαγμένη, | δεν είδες χαρά, πέρασες σκληρά, τυραννισμένη.

10. Οι παντρεμένοι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Αχ, όποιος παντρεύτηκε μικρός | θα το 'χει μετανιώσει | είτε πήρε προίκα και όμορφη γυναίκα | αν είχε ένα βάσανο θα έχει τώρα δέκα. | Τι τραβάμε εμείς οι παντρεμένοι | ντέρτια, βάσανα πολλά. | Είμαστε όλοι οι άντρες διψασμένοι | για τον ξένο φραμπαλά. | Αν τύχει με καμιά μικρή να πάμε για γλεντάκι, | όταν τσακίρ κέφι γυρίζουμε στο σπίτι | το λίγο που γλεντήσαμε | μας βγαίνει από τη μύτη. | Τι τραβάμε εμείς οι παντρεμένοι | ντέρτια, βάσανα πολλά. | Είμαστε όλοι οι άντρες διψασμένοι | για τον ξένο φραμπαλά. | Είναι καλή κι η παντρειά μα και σκλαβιά μεγάλη | είναι το στεφάνι που μας χαλάει τα γούστα | γιατί μας παίρνει αιχμάλωτο | μια γυναικεία φούστα. | Τι τραβάμε εμείς οι παντρεμένοι | ντέρτια, βάσανα πολλά. | Είμαστε όλοι οι άντρες διψασμένοι | για τον ξένο φραμπαλά.

11. Βγάλτε το, το παλικάρι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Θόδωρος Δερβενιώτης
Βγάλτε το, το παλικάρι μέσα από τη φυλακή, | πρέπει για να πάρει χάρη, πρέπει για ν’ απαλλαγεί. | Απ’ το φιλότιμό του κι απ’ την καλή του την καρδιά | για ξένες αμαρτίες καταδικάστηκε βαριά. | Βγάλτε το, γιατί έχει μάνα και γυναίκα με παιδιά | κι είναι κρίμα για να ζούνε μες στον κόσμο ορφανά. | Βγάλτε το να ξανανοίξει το σπιτάκι το κλειστό | που ’χει μείνει ρημαγμένο, έρημο και σκοτεινό.

12. Παράβλεψε λιγάκι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Κι αν η μάνα μου με γέννησε φτωχό | είμαι τσίφτης και παιδί εργατικό, | δουλεύω μεροκάματο, Δευτέρα μέχρι Σάββατο | κι αν είμαι φτωχαδάκι, παράβλεψε λιγάκι. | Έχω δίκιο και στο λέω ορθά, κοφτά, | τον άνθρωπο, τον άνθρωπο δεν κάνουν τα λεφτά. | Κάνεις άσχημα που με περιφρονείς, | τέτοια αγάπη, με λεφτά δεν θα την βρεις, | εγώ το φτωχαδάκι σου αξίζω την αγάπη σου | κι αν είσαι από τζάκι, παράβλεψε λιγάκι. | Έχω δίκιο και στο λέω ορθά, κοφτά, | τον άνθρωπο, τον άνθρωπο δεν κάνουν τα λεφτά. | Δεν θαμπώνομαι, χρυσάφια κι αν φοράς | κι ας με βλέπεις με τα ρούχα της δουλειάς, | ας είν' καλά τα μπράτσα μου, η λεβεντιά, τα νειάτα μου | κι αν είμαι φτωχαδάκι, παράβλεψε λιγάκι. | Έχω δίκιο και στο λέω ορθά, κοφτά, | τον άνθρωπο, τον άνθρωπο δεν κάνουν τα λεφτά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης