Πέμπτη, 18 Μαΐου 2017

Στέλιος Καζαντζίδης No. 3





















01. Δυο πόρτες έχει η ζωή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Το τελευταίο βράδυ μου | απόψε το περνάω | κι όσοι με πίκραναν πολύ | τώρα που φεύγω απ' τη ζωή | όλους τους συγχωρνάω | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Εκεί που πάω δεν περνά | το δάκρυ και ο πόνος | τα βάσανα και οι καημοί | εδώ θα μείνουν στη ζωή | κι εγώ θα φύγω μόνος | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Δυο πόρτες έχει η ζωή | άνοιξα μια και μπήκα | σεργιάνισα ένα πρωινό | κι ώσπου να 'ρθει το δειλινό | από την άλλη βγήκα | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή

02. Μαντουμπάλα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μαντουμπάλα, αγάπη γλυκιά μου, | λαχταρώ νά ’ρθεις πάλι κοντά μου. | Από τότε που σ’ έχασα λιώνω, | τ’ όνομά σου φωνάζω με πόνο, | Μαντουμπάλα, Μαντουμπάλα. | Με μάτια κλαμένα στους δρόμους γυρνώ, | μια χαμένη αγάπη ζητάω να βρω, | μια χαμένη αγάπη ζητάω να βρω. | Να σε δω κι ας πεθάνω, καλή μου. | Αυτό μόνο ζητάει η ψυχή μου. | Από τότε που σ’ έχασα λιώνω, | τ’ όνομά σου φωνάζω με πόνο, | Μαντουμπάλα, Μαντουμπάλα. | Με μάτια κλαμένα στους δρόμους γυρνώ, | μια χαμένη αγάπη ζητάω να βρω, | μια χαμένη αγάπη ζητάω να βρω.

03. Βαρέθηκα τέτοια ζωή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Βαρέθηκα τέτοια ζωή | στον κόσμο για να κάνω, | χίλιες φορές καλύτερα | για μένα να πεθάνω. | Ο κόσμος όλος χαίρεται | μα εγώ χαρά δεν ξέρω, | της τύχης μου ήτανε γραφτό, | σκληρά να υποφέρω. | Σκληρή ζωή μ’ αδίκησες, | δεν θέλω πια να ζήσω, | ένα θλιμμένο δειλινό | γλυκά θα ξεψυχήσω.

04. Για μας ποτέ μην ξημερώσει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Από τη δόλια μας ψυχή | ποτέ η νύχτα μη χαθεί | γιατί το φως μόλις θα μπει, θα τη τρομάξει. | Και το σκοτάδι τώρα πια | έχουμε σαν παρηγοριά | μες στη ζωή μας | που ποτέ της δε θα φτιάξει. | Αφού μας έχει η ζωή τόσο πληγώσει | για μας ποτέ, για μας ποτέ μην ξημερώσει. | Είναι της μοίρας μας γραφτό | πάντα στο δρόμο τον κακό | όλο να ζούμε δίχως μια χαρά κι ελπίδα. | Δίχως αγάπη και στοργή | σαν τα ρημάδια μες στη γη | σαν τα καράβια | που τσακίζει η καταιγίδα.

05. Ζιγκουάλα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα | εισ' ο ήλιος το φεγγάρι και το φως μου | μονάκριβο στολίδι είσαι του κόσμου | μελαχρινή ομορφιά μου παντοτινή χαρά μου | Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα | Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα | πες μου ποιο είναι το πικρό παράπονό σου | αν μου φύγεις δε θ' αντέξω στο χαμό σου | μελαχρινή ομορφιά μου παντοτινή χαρά μου | Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα

06. Υπάρχουν και καλά παιδιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Υπάρχουν και καλά παιδιά | στην κοινωνία μέσα | που έχουνε φιλότιμο | αισθήματα και μπέσα | Υπάρχουν και καλά παιδιά αχ | που έχουνε χρυσή καρδιά | Υπάρχουν και καλές καρδιές | και η τύχη τις δικάζει | τις στέλνει για την ξενιτιά | και ζούνε με μαράζι | Υπάρχουν και καλά παιδιά αχ | που έχουνε χρυσή καρδιά | Υπάρχουν μέσα στον ντουνιά | καρδιές που αγαπάνε | κι' όμως για μια σκληρή καρδιά | δακρύζουν και πονάνε | Υπάρχουν και καλά παιδιά αχ | που έχουνε χρυσή καρδιά

07. Αυτή η νύχτα μένει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει

08. Εγώ με την αξία μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Εγώ με την αξία μου κι όχι με ξένες πλάτες | περήφανα περπάτησα μες στης ζωής τις στράτες. | Εγώ με την αξία μου, με το φιλότιμό μου | κρατάω πάντα στη ζωή ψηλά το μέτωπό μου. | Περάσαν απ' τα χέρια μου λεφτά, γυναίκες μάτσα | κι αντιμετώπισα εχθρούς, φουρτούνες και στραπάτσα. | Δεν έδωσα δικαίωμα ποτέ μου σε κανένα | να πει πως αναδείχτηκα με τα φτερά τα ξένα.

09. Μια παλιά ιστορία Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μην σκαλίζεις τη στάχτη να ξανάβρεις φωτιά | η δική μας αγάπη τώρα έσβησε πια. | Κι αν υπάρχουνε σπίθες που ακόμα κρατούν | μ' ένα φύσημα αγέρα και αυτές θα χαθούν. | Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία. | Μια φορά εγελούσες όταν έκλαιγα εγώ | σαν σκυλί με τραβούσες πότε εκεί, πότε εδώ. | Μα περάσαν τα χρόνια κι ήρθαν άλλοι καιροί | τώρα εγώ θα γελάω μα θα κλάψεις εσύ. | Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία. | Η δική σου εικόνα έχει πλέον χαθεί | την σκεπάζουν αράχνες και την κρύβει η ντροπή. | Προκειμένου να είσαι της ζωής μου σκιά | κοίτα βρες κάποιον άλλον πριν γεράσει η καρδιά. | Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία.

10. Φεύγω με πίκρα στα ξένα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μανούλα θα φύγω, μην κλάψεις για μένα. | Η μοίρα το γράφει μονάχος να ζω. | Το μίσος του κόσμου με δέρνει σκληρά | και φεύγω με πίκρα στα ξένα. | Μ' αδίκησαν, μάνα, βαριά με πληγώσαν | και ό,τι αγαπούσα το έχασα πια. | Ποτέ το παιδί σου δεν είδε χαρά | και φεύγει για πάντα στα ξένα.  | Πικρές αναμνήσεις μαζί μου θα πάρω. | Στα ξένα που θά 'μαι ρημάδι θα ζω. | Παιδί πια δεν θά 'χεις μανούλα γλυκιά, | εκεί θα πεθάνω στα ξένα.

11. Είσαι η ζωή μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Δεν αγάπησα γυναίκα | δεν λαχτάρησα κορμί | όσο λαχταρώ εσένα | κούκλα μου μελαχρινή | Είσαι η ζωή μου | η αναπνοή μου | μ’ άναψες φωτιά | μέσα στην καρδιά | δεν αντέχω πια | Γλύκα μου και φως μου | το φιλί σου δως μου | μην με τυραννάς | πες πως μ’ αγαπάς | αχ δεν με πονάς | Είσαι ο κρυφός καημός μου | της καρδιάς μου ο σεβντάς | βάλθηκες να με πεθάνεις | και στον Άδη να με πας | Είσαι η ζωή μου | η αναπνοή μου | μ’ άναψες φωτιά | μέσα στην καρδιά | δεν αντέχω πια | Γλύκα μου και φως μου | το φιλί σου δως μου | μην με τυραννάς | πες πως μ’ αγαπάς | αχ δεν με πονάς

12. Ας είχα την υγειά μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Κώστας Ζήτης
Τι να τα κάνω τα λεφτά τα πλούτη και τα σπίτια | Στο άρρωστο κορμάκι μου δε δίνουνε βοήθεια | Ας είχα την υγειά μου κι ας ήμουνα φτωχός | Τα λεφτά δε με γιατρεύουνε το βλέπω δυστυχώς | Ούτε νερό πια δεν μπορώ στο στόμα μου να βάλω | Σαν του ανθρώπου την υγειά στον κόσμο δεν είναι άλλο | Ας είχα την υγειά μου κι ας ήμουνα φτωχός | Τα λεφτά δε με γιατρεύουνε το βλέπω δυστυχώς | Βασανισμένο μου κορμί σε φάγανε οι πόνοι | Γιατροί δε σε γιατρεύουνε το χρήμα δεν σε σώνει | Ας είχα την υγειά μου κι ας ήμουνα φτωχός | Τα λεφτά δε με γιατρεύουνε το βλέπω δυστυχώς.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: