Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

Νατάσα





















01. Πάλι Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Πάλι βλέπω πως ξημέρωσε | στον πόνο μ’ έδωσε η θύμησή σου | επικίνδυνη εξάρτηση με κάθε ανάμνηση | απ’ τις στιγμές που ζούσα τ’ όνειρο μαζί σου | Πάλι η νύχτα δε περνά | η σκέψη σου πονά | κι εγώ απ’ το μηδέν στο πουθενά | Πάλι σε φέρνω στο μυαλό | ξεσπάω σ’ ότι βρω | ν’ αλλάξω τη ζωή μου δεν μπορώ | Πάλι η νύχτα δε παλεύεται | ούτε γιατρεύεται ότι πονάει | όσα γύρω σε θυμίζουνε, με συγκλονίζουνε | και το μαχαίρι στην πληγή ξαναγυρνάει | Πάλι η νύχτα δε περνά | η σκέψη σου πονά | κι εγώ απ’ το μηδέν στο πουθενά | Πάλι σε φέρνω στο μυαλό | ξεσπάω σ’ ότι βρω | ν’ αλλάξω τη ζωή μου δεν μπορώ.

02. Δε θέλω τίποτα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Με πιάνουνε γνωστοί μας και μου λένε | πως ψάχνεις έναν τρόπο επαφής | μα ακόμα τα δικά σου λάθη καίνε | το δρόμο κλείνουν της επιστροφής | Δε θέλω τίποτα ν’ ακούω πια για σένα | πού βρίσκεσαι τι κάνεις πώς περνάς | κι αν κάπου λες πως νοιάζεσαι για μένα | καλύτερα να μάθεις να ξεχνάς | Δε θέλω τίποτα ν’ ακούω πια για σένα | στερήθηκα στο πλάι σου πολλά | και δεν ξαναγυρνώ στο ίδιο ψέμα | μη κάνεις τέτοια όνειρα τρελά | Μου έκλεψες το γέλιο απ’ τα χείλη | μου έντυσες με γκρίζο τη χαρά | το ξέρουνε κι οι πιο καλοί μας φίλοι | ο έρωτάς σου ήταν συμφορά | Δε θέλω τίποτα ν’ ακούω πια για σένα | πού βρίσκεσαι τι κάνεις πώς περνάς | κι αν κάπου λες πως νοιάζεσαι για μένα | καλύτερα να μάθεις να ξεχνάς | Δε θέλω τίποτα ν’ ακούω πια για σένα | στερήθηκα στο πλάι σου πολλά | και δεν ξαναγυρνώ στο ίδιο ψέμα | μη κάνεις τέτοια όνειρα τρελά.

03. Να μ' αγαπάς Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μόνο μ’ ένα χάδι σου πετάω | και στ’ αστέρια περπατάω | με δυο λόγια τρυφερά | Μόνο που σε νιώθω στο πλευρό μου | ζωντανεύει τ’ όνειρό μου | σαν να ζω πρώτη φορά | Να μ’ αγαπάς τίποτα άλλο δε σου ζητάω | να με κρατάς αγκαλιά σου να ξενυχτάω | με τα δικά σου φιλιά τα βράδια να μεθάω | Να μ’ αγαπάς για να παίρνω ζωή κοντά σου | να με κρατάς έχω ανάγκη τη ζεστασιά σου | να ’μαστε ένα κορμί καρδιά μου η καρδιά σου | Πες μου πως δε ζούμε ένα ψέμα | και θα νοιάζεσαι για μένα | όπως τώρα μια ζωή | Πες μου πως θα βρίσκεσαι κοντά μου | και στα δύσκολα καρδιά μου | πως θα είμαστε μαζί | Να μ’ αγαπάς τίποτα άλλο δε σου ζητάω | να με κρατάς αγκαλιά σου να ξενυχτάω | με τα δικά σου φιλιά τα βράδια να μεθάω | Να μ’ αγαπάς για να παίρνω ζωή κοντά σου | να με κρατάς έχω ανάγκη τη ζεστασιά σου | να ’μαστε ένα κορμί καρδιά μου η καρδιά σου.

04. Να τελειώνουμε εδώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Ποιος θα κερδίσει και ποιος θα χάσει | σ’ αυτή τη μάχη που δίνουμε οι δυο | Πάντοτε πρώτοι τώρα κομπάρσοι | σε μια αγάπη που κλείνει εδώ | Σου μιλώ κι αλλού κοιτάς | δεν ακούω τι ρωτάς | έχουν γίνει σαν κλωστή | όσα έδεναν εμάς | Να τελειώνουμε εδώ το μαρτύριο αυτό | μη ζητάς αναβολή σε παρακαλώ πολύ | Να τελειώνουμε εδώ το μαρτύριο αυτό | δώσε μ’ ένα σου φιλί τη χαριστική βολή | Ποιος θα αντέξει μια νύχτα ακόμα | με το κεφάλι σκυμμένο στη γη | Χωρίς ελπίδα στον ίδιο αγώνα | ν’ ανοιγοκλείνει η ίδια πληγή | Σου μιλώ κι αλλού κοιτάς | δεν ακούω τι ρωτάς | έχουν γίνει σαν κλωστή | όσα έδεναν εμάς | Να τελειώνουμε εδώ το μαρτύριο αυτό | μη ζητάς αναβολή σε παρακαλώ πολύ | Να τελειώνουμε εδώ το μαρτύριο αυτό | δώσε μ’ ένα σου φιλί τη χαριστική βολή.

05. Θαύμα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Χίλια όνειρα κομμάτια | προδομένα σ’ αγαπώ | με κοιτάζεις μεσ’ τα μάτια | περιμένεις τι θα πω | Πάντα έβρισκα τον τρόπο | για να σε δικαιολογώ | μα δεν άξιζε τον κόπο | να ματώνω μόνο εγώ | Συγγνώμη μου λες τι βγαίνει που κλαις | σ’ ακούω αλλά με κρύα καρδιά | πώς να πιστέψω σ’ άλλο θαύμα | πώς να γκρεμίσω κι άλλο φράγμα | μπορεί να λες χαράς το πράγμα | μα αυτό το ξέρω εγώ | Πώς να πιστέψω σ’ άλλο θαύμα | πώς να γιατρέψω κι άλλο τραύμα | μπορεί να λες χαράς το πράγμα | μα αυτό το ξέρω εγώ | Όσα αγαπούσα τόσο | η καρδιά σου τα μισεί | είχα τόσα να σου δώσω | μα δε μ’ άφησες εσύ | Πάντα έβρισκα τον τρόπο | για να σε δικαιολογώ | μα δεν άξιζε τον κόπο | να ματώνω μόνο εγώ | Συγγνώμη μου λες τι βγαίνει που κλαις | σ’ ακούω αλλά με κρύα καρδιά | Πώς να πιστέψω σ’ άλλο θαύμα | πώς να γκρεμίσω κι άλλο φράγμα | μπορεί να λες χαράς το πράγμα | μα αυτό το ξέρω εγώ | Πώς να πιστέψω σ’ άλλο θαύμα | πώς να γιατρέψω κι άλλο τραύμα | μπορεί να λες χαράς το πράγμα | μα αυτό το ξέρω εγώ.

06. Καληνύχτα σ’ αγαπάω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Ξέρω πως σε λίγο θα μ’ αφήσεις | θα σκύψεις απαλά να με φιλήσεις | κι άλλη μια βραδιά θα μείνω μόνη | και τ’ όνειρο απότομα τελειώνει | Καληνύχτα σ’ αγαπάω | να προσέχεις όπου πας | ένα μόνο σου ζητάω | κάνε όνειρα για μας | Καληνύχτα και θυμήσου | θέλω να ’μαστε μαζί | γιατί όλη η ζωή μου | είσαι εσύ. | Φεύγεις πάντα πριν να ξημερώσει | τη σκέψη σου κρατώ να με λυτρώσει | κι όταν σβήνει των φιλιών σου η ζάλη | να λέω θα σε δω αύριο πάλι | Καληνύχτα σ’ αγαπάω | να προσέχεις όπου πας | ένα μόνο σου ζητάω | κάνε όνειρα για μας | Καληνύχτα και θυμήσου | θέλω να ’μαστε μαζί | γιατί όλη η ζωή μου | είσαι εσύ.

07. Ούτε μια λέξη Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Τα λάθη σου γκρεμίσαν ότι ωραίο είχα φτιάξει | κι απόψε τ’ όνειρό μου σαν πληγή αιμορραγεί | κομμάτια μιας αγάπης που με κόπο είχα ταιριάξει | τα σκόρπισες κι εσύ ρίχνεις τα μάτια σου στη γη | Πες μου γιατί δε με κοιτάς | νιώθεις ντροπή και δε μιλάς | Ούτε μια λέξη έτσι για την ιστορία | ούτε συγγνώμη για τα μάτια να μου πεις | εγώ ζητούσα αγάπη και ελευθερία | κι όχι να μένω σε κελί περιωπής | Στεκόμουν στο πλευρό σου στις πιο δύσκολες στιγμές σου | μα τόση αχαριστία δεν την είχα φανταστεί | εσύ έπαιρνες μόνο μα δεν έδινες ποτέ σου | με πρόδωσες κι έσπασες μια αγάπη σαν κλωστή | Πες μου γιατί δε με κοιτάς | νιώθεις ντροπή και δε μιλάς | Ούτε μια λέξη έτσι για την ιστορία | ούτε συγγνώμη για τα μάτια να μου πεις | εγώ ζητούσα αγάπη και ελευθερία | κι όχι να μένω σε κελί περιωπής.

08. Καλά που έφυγες Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Πίστεψες πως όταν μείνω μόνη | δε θα ’χω λόγο να υπάρχω στη ζωή | έφυγες όμως κι άλλη μέρα ξημερώνει | κι είπα μακάρι να μην είχαμε βρεθεί | Καλά που έφυγες και βρήκα την υγειά μου | πρώτη φορά νιώθω εμένα ν’ αγαπώ | μετά από τόσα το χρωστούσα στην καρδιά μου | καλά που έφυγες και άρχισα να ζω | Πίστεψες πως δε θα σε ξεχάσω | και θα τρελαίνομαι για σένα μια ζωή | μα δε μου πήρε χρόνο να σε ξεπεράσω | κι αυτό ποτέ σου δε το είχες φανταστεί | Καλά που έφυγες και βρήκα την υγειά μου | πρώτη φορά νιώθω εμένα ν’ αγαπώ | μετά από τόσα το χρωστούσα στην καρδιά μου | καλά που έφυγες και άρχισα να ζω.

09. Άνοιξέ μου την καρδιά σου Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Πες μου τι σου έφερε θλίψη στα μάτια | και πονάς μα κουβέντα δε λες | Πες μου ποιος καημός σου ματώνει τα βράδια | και μετράς τα δικά σου σημάδια | η σιωπή σου με κάνει κομμάτια | σ’ αγαπώ, δεν μπορώ κρυφά μου να κλαις | Άνοιξέ μου λοιπόν την καρδιά σου | μη κρατάς μυστικά από μένα | η ζωή μου είναι πια και δικιά σου | δυο καρδιές δυο ζωές όλα ένα | Πες μου τι σου κάνει το γέλιο σου πόνο | κι η ματιά μοιάζει με συννεφιά | Πες μου θέλω τόσο πολύ να σε νιώσω | κι όση αγάπη ζητάς να σου δώσω | και ποτέ μου δε θα σε προδώσω | σ’ αγαπώ, θα ’μαι εδώ ψυχή και καρδιά | Άνοιξέ μου λοιπόν την καρδιά σου | μη κρατάς μυστικά από μένα | η ζωή μου είναι πια και δικιά σου | δυο καρδιές δυο ζωές όλα ένα.

10. Σαν μια ταινία Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Πέρασα μια νύχτα εφιάλτη | δε θ’ αντέξω αυτό τον χωρισμό | είχα τα μάτια μου κλειστά | μα έλεγα ψιθυριστά | κρίμα και άδικο να σβήσει αυτή η αγάπη | Όλη μου η ζωή σαν μια ταινία | πέρασε μπροστά μου | κι έκανα το λάθος να αντέξω | όλα να τα δω | Είχες πάντα εσύ τον πρώτο ρόλο | μέσα στη καρδιά μου | πού να φανταστώ πως το φινάλε | θα ’ταν τραγικό | Μίκρυνε στα μάτια μου ο κόσμος | κι είμαστε κι οι δυο μαζί ξανά | γύρω μας φίλοι και γνωστοί | να μας κοιτάνε γελαστοί | μα το φινάλε μας το έδωσε ο πόνος | Όλη μου η ζωή σαν μια ταινία | πέρασε μπροστά μου | κι έκανα το λάθος να αντέξω | όλα να τα δω | Είχες πάντα εσύ τον πρώτο ρόλο | μέσα στη καρδιά μου | πού να φανταστώ πως το φινάλε | θα ’ταν τραγικό.

11. Όλα τα 'σβησα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Έφταιξα πλήρωσα την καρδιά μου πλήγωσα | τώρα ζω για σένα μόνο σου το δήλωσα | άφησα πίσω μου χώρια σου όσα έζησα | νιώθω όλο τον κόσμο πως μαζί σου κέρδισα | Όλα τα ’σβησα τη ζωή μου άλλαξα | και σε σένανε τώρα καταστάλαξα | Όλα τα ’σβησα για να ζω στο πλάι σου | τ’ οξυγόνο μου είναι η αγάπη σου | Έφταιξα πλήρωσα την καρδιά μου πλήγωσα | τώρα ζω για σένα μόνο σου το δήλωσα | Πίστεψα σ’ έρωτες και σε λόγια ψεύτικα | έδωσα τα πάντα κι απογοητεύτηκα | ήρθες σαν όνειρο και μαζί σου πέταξα | κι όσα με πληγώσανε σε μια νύχτα ξέχασα | Όλα τα ’σβησα τη ζωή μου άλλαξα | και σε σένανε τώρα καταστάλαξα | Όλα τα ’σβησα για να ζω στο πλάι σου | τ’ οξυγόνο μου είναι η αγάπη σου | Έφταιξα πλήρωσα την καρδιά μου πλήγωσα | τώρα ζω για σένα μόνο σου το δήλωσα.

12. Αγάπη που σκοτώνει Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Ούτε μια βραδιά δεν άντεξα μακριά σου κι έλεγα πονά | και άλλη μια φορά στα μάτια τα δικά σου πέφτω χαμηλά | Πάνω που λέω εμείς τελειώσαμε εδώ | και δρόμο παίρνω να μη σε ξαναδώ | φτάνει μονάχα μια λέξη σου ξανά | κι όλα η καρδιά μου τα ξεχνά | Θα μου πεις σε θέλω σ’ αγαπάω | κι εγώ θα γυρίσω κι ας πονάω | είσαι η αγάπη που σκοτώνει | πάθος σαν τον ήλιο που τυφλώνει | Λόγια κι απειλές πως θα σ’ εγκαταλείψω κι ύστερα θα κλαις | όσο και να φταις εγώ θα καταλήξω να κάνεις ότι θες | Πάνω που λέω εμείς τελειώσαμε εδώ | και δρόμο παίρνω να μη σε ξαναδώ | φτάνει μονάχα μια λέξη σου ξανά | κι όλα η καρδιά μου τα ξεχνά | Θα μου πεις σε θέλω σ’ αγαπάω | κι εγώ θα γυρίσω κι ας πονάω | είσαι η αγάπη που σκοτώνει | πάθος σαν τον ήλιο που τυφλώνει.

13. Ξενιτιά μου Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Νιώθω ξένη σ’ αυτή την πόλη | που μ’ αφήσαν και φύγαν όλοι | στη μοναξιά μου γιατί να μείνω | και την καρδιά μου γιατί να δίνω | Η φωνή σου μεσ’ το μυαλό μου | ζωντανεύει το όνειρό μου | να βγω σαν ήλιος μέσα απ’ το ψέμα | να ταξιδέψω να ’ρθώ σε σένα | Ξενιτιά μου φωλιά του ονείρου | τα φτερά μου για σένα ανοίγω | να δω μεσ’ τη γαλάζια σου ματιά | ν’ αλλάζει χρώματα η γκρίζα ερημιά | Ξενιτιά μου φωλιά του ονείρου | τα φτερά μου για σένα ανοίγω | στην αγκαλιά σου μέσα να χαθώ | και μεσ’ στο σώμα σου να ξαναγεννηθώ | Σ’ έναν κόσμο χωρίς ελπίδα | ταξιδεύω χωρίς πυξίδα | δε θέλω άλλο να υπομένω | και άδειες μέρες να περιμένω | Η μορφή σου τα κρύα βράδια | το κορμί μου γεμίζει χάδια | κι εγώ παλεύω να βγω απ’ το ψέμα | να ταξιδέψω να ’ρθω σε σένα | Ξενιτιά μου φωλιά του ονείρου | τα φτερά μου για σένα ανοίγω | να δω μεσ’ τη γαλάζια σου ματιά | ν’ αλλάζει χρώματα η γκρίζα ερημιά | Ξενιτιά μου φωλιά του ονείρου | τα φτερά μου για σένα ανοίγω | στην αγκαλιά σου μέσα να χαθώ | και μεσ’ στο σώμα σου να ξαναγεννηθώ.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης