Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

Έχω μια αγκαλιά




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Μην τη φοβάσαι την αγάπη Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Ήσουνα ήλιος κι έγινες χιόνι | ήσουνα ξαστεριά | άνεμος ήρθες κι έφερες σκόνη | κι έφερες παγωνιά | Σ’ ένα μπαλκόνι όλη τη νύχτα | το δρόμο να κοιτώ | να περιμένω να ξημερώσει | μόνη μου δεν μπορώ | Μην τη φοβάσαι την αγάπη | μη τη ξεχνάς μη προσπερνάς | έλα και πες μου λίγο για μια βραδιά | πως μ’ αγαπάς | Ξέρεις να κρίνεις κι όχι να δίνεις | ξέρεις να μου ζητάς | κι όταν στο τέλος μόνος σου μένεις | εδώ ξαναγυρνάς | Κι ότι μου φέρνεις πίσω το παίρνεις | δικό σου το κρατάς | όσο κι αν ξέρεις ένα δεν ξέρεις | εμένα ν’ αγαπάς | Μην τη φοβάσαι την αγάπη | μη τη ξεχνάς μη προσπερνάς | έλα και πες μου λίγο για μια βραδιά | πως μ’ αγαπάς.

02. Δεν επιτρέπεται Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Φύγε κι άσε με να ζήσω τη ζωή μου πάλι | δεν μπορώ να σ’ αγαπήσω δεύτερη φορά | και να θέλω να γυρίσω κάτι δε μ’ αφήνει | κάτι με κρατάει πίσω κι όλο με πονά | Κι ότι ζήσαμε παρέα πρέπει τώρα να ξεχάσεις | πιο καλά θα ’σαι μακριά μου πιο καλά κι εγώ | Να μου μιλάς όπως παλιά δεν επιτρέπεται | κι όταν με βλέπεις μη με παίρνεις αγκαλιά | να μ’ αγαπάς ν’ ανησυχείς απαγορεύεται | γιατί δε θέλω να θυμάμαι άλλο πια | Κι αν μπορεί να σ’ αγαπάω τι θα ωφελήσει | δεν υπάρχει άλλη λύση μόνο ο χωρισμός | κι αν τηλέφωνα με παίρνεις δε μιλάς και κλείνεις | η ανάσα σου μιλάει και μου λέει πως | ότι ζήσαμε θυμάσαι και αφάνταστα λυπάσαι | απορείς κι όλο φοβάσαι απορώ κι εγώ | Να μου μιλάς όπως παλιά δεν επιτρέπεται | κι όταν με βλέπεις μη με παίρνεις αγκαλιά | να μ’ αγαπάς ν’ ανησυχείς απαγορεύεται | γιατί δε θέλω να θυμάμαι άλλο πια.

03. Έχω μια αγκαλιά Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Αν πια δεν ακούγομαι καλά | ξέρω τί φταίει η απόσταση νομίζω | κι αν γίνανε πράγματα πολλά | μόνο τα μάτια σου θυμάμαι και δακρύζω | Πώς να γίνω αλλιώς | πώς ξαφνικά να μισώ | πώς να γίνω αλλιώς | δίχως εσένα δεν ζω | Έχω μια αγκαλιά για σένα την έχω | και πολλά φιλιά σου στέλνω ξανά | που δεν είσαι εδώ ακόμα τ΄ αντέχω | όμως μην αργείς δεν νιώθω καλά | έχω μια αγκαλιά. | Κι αν απόψε θύμωσα ξανά | μελαγχολία και παράπονο με πιάνει | που στέκομαι εδώ στα σκοτεινά | κι αναζητάω τη μορφή σου στο ταβάνι | Πώς να γίνω αλλιώς | πώς ξαφνικά να ξεχνώ | πώς να γίνω αλλιώς | κι άλλο να μη σ΄αγαπώ | Έχω μια αγκαλιά για σένα την έχω | και πολλά φιλιά σου στέλνω ξανά | που δεν είσαι εδώ ακόμα τ΄ αντέχω | όμως μην αργείς δεν νιώθω καλά

04. Χίλιες και μια νύχτες Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Χίλιες και μία νύχτες | Του ρολογιού τους δείχτες | Θα σταματήσω αν θα `ρθεις | Χίλιες φορές πεθαίνω | Που ακόμα περιμένω | Και σ’ αγαπώ όσο κανείς | Και αν γυρνώ στους δρόμους κάθε βράδυ | Και χορεύω μέσα στα στενά | Ένα πράγμα μόνο με πειράζει | Που δε σ’ έχω πια | Και αν σου λεν οι φίλοι πως γελάω | Και αν περνώ τις νύχτες μου καλά | Να θυμάσαι πάντα πως πονάω | Που’ σαι μακριά | Χίλιες και μία νύχτες | Του ρολογιού τους δείχτες | Θα σταματήσω αν θα `ρθεις | Χίλιες φορές πεθαίνω | Που ακόμα περιμένω | Και σ’ αγαπώ όσο κανείς | Τώρα πια δεν έχει σημασία | Απ’ τους δυο ποιος φταίει πιο πολύ | Εγώ ξέρω πως ακόμα λιώνω | Για ένα σου φιλί | Ότι και να κάνω σε θυμάμαι | Ότι και να πω σ’ αναζητώ | Και χωρίς εσένα δεν υπάρχω | Χώρια σου δεν ζω | Χίλιες και μία νύχτες | Του ρολογιού τους δείχτες | Θα σταματήσω αν θα `ρθεις | Χίλιες φορές πεθαίνω | Που ακόμα περιμένω | Και σ’ αγαπώ όσο κανείς.

05. Άλλη μια φορά Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Έλα να σε δω ν’ ακούσω τη φωνή σου | Τα ’χω ξεχάσει όλα τα ’σβησα με μιας | προσπαθώ να δω μέσα απ ’τη λογική σου | γιατί να χάνεσαι να φεύγεις να γυρνάς | γιατί να χάνεσαι να φεύγεις να γυρνάς | Άλλη μια φορά εγώ σε σένα έρχομαι | γι’ άλλη μια φορά εγώ πονώ ξανά | γι’ άλλη μια φορά εγώ το παραδέχομαι | ότι σ’ αγαπώ ακόμα μια φορά | Πέρασε καιρός κι ο πόνος σου κρατάει | κάτι με παίρνει με πηγαίνει στα βαθιά | και το γέλιο σου ακόμα με μεθάει | μόνο μια λέξη να μη πεις ποτέ, γεια | μόνο μια λέξη να μη πεις ποτέ, γεια | Άλλη μια φορά εγώ σε σένα έρχομαι | κι άλλη μια φορά εγώ πονώ ξανά | γι’ άλλη μια φορά εγώ το παραδέχομαι | ότι σ’ αγαπώ ακόμα μια φορά.

06. Άλλα πίστευα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Συλλαβιστά και καθαρά αυτά που θέλεις να μου πεις | κι όχι μισόλογα και λέξεις της στιγμής | όταν μου λες δε μ’ αγαπάς αλλού τα μάτια μην γυρνάς | πρέπει να κλαις κι όχι ακόμα να γελάς | Άλλα πίστευα για σένα άλλα φανταζόμουνα | νόμιζα πως μ’ αγαπούσες και γελιόμουνα | Άλλα πίστευα για σένα άλλα φανταζόμουνα | νόμιζα πως μ’ αγαπούσες και γελιόμουνα | Μέσα στα έγκατα της γης θέλω να πέσεις να καείς | και για τα λάθη μου σε μένα μην μιλάς | να πας μωρό μου και να βρεις ένα σχολείο να γραφτείς | για να σου μάθουνε πως είναι ν’ αγαπάς | Άλλα πίστευα για σένα άλλα φανταζόμουνα | νόμιζα πως μ’ αγαπούσες και γελιόμουνα | Άλλα πίστευα για σένα άλλα φανταζόμουνα | νόμιζα πως μ’ αγαπούσες και γελιόμουνα.

07. Αν ξημερώσω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Τι με κοιτάς που τραγουδώ | και μοιάζω μαγεμένη | το τέλος βλέπω να ’ρχεται | και νιώθω τρομαγμένη | αγόρι μου στα μάτια σου | όλη τη γη θα κλείσω | θα πέσω μέσα να χαθώ | θα πιω για να μεθύσω | Κράτα το χέρι μου και πάμε | τη νύχτα εγώ δε τη φοβάμαι | κι αν ξημερώσω στο φιλί σου | χαλάλι που έμεινα μαζί σου | Μέσα στ’ άσπρο σου πουκάμισο | φτερούγισε η καρδιά σου | φοβάται τα παράλογα | κι αυτή τη μοναξιά σου | κλείσε τα μάτια αγάπη μου | απόψε και φαντάσου | πως όσο θέλεις κι όσο ζεις | εγώ θα ’μαι κοντά σου | Κράτα το χέρι μου και πάμε | τη νύχτα εγώ δεν τη φοβάμαι | κι αν ξημερώσω στο φιλί σου | χαλάλι που έμεινα μαζί σου.

08. Τελικά δεν αξίζεις Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Κατάλαβέ το πώς να στο πω | εγώ πια δε σ’ αγαπώ | αυτό που λέω είναι αρκετό | φύγε σε παρακαλώ | δε σε πιστεύω μη προσπαθείς | εσύ δεν έχεις λόγο τιμής | κι όλο άλλοθι ψάχνεις να βρεις | Τελικά δεν αξίζεις τίποτα | κι έδωσα πάρα πολλά | σαν συνήθεια παλιά σε ξεπέρασα | και τώρα είμαι καλά | Τελικά δεν αξίζεις τίποτα | κι έχασα τόσο καιρό | να γυρίσω ξανά αποκλείεται | δεν θέλω και δεν μπορώ | Διάλεξες λάθος τρόπο να ζεις | και πληρώνεσαι γι’ αυτό | μην επιμένεις σ’ όλους να λες | ότι έφταιξα εγώ | δικαιολογίες μη ψάχνεις να βρεις | γιατί δεν έχεις λόγο τιμής | νιώθω ψέματα πάλι θα πεις | Τελικά δεν αξίζεις τίποτα | κι έδωσα πάρα πολλά | σαν συνήθεια παλιά σε ξεπέρασα | και τώρα είμαι καλά | Τελικά δεν αξίζεις τίποτα | κι έχασα τόσο καιρό | να γυρίσω ξανά αποκλείεται | δεν θέλω και δεν μπορώ.

09. Δεν περιμένω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Αυτόν εδώ το χωρισμό | καιρό τον αποφεύγω | έχω και 'γω εγωισμό | γι’ αυτό απόψε φεύγω | Άλλο δε θέλω να κρατώ | τίποτα πια δικό σου | εγώ τραβώ το δρόμο μου | και πάρε το δικό σου | εγώ τραβώ το δρόμο μου | και πάρε το δικό σου | Δε περιμένω να αλλάξει τίποτα | και ευτυχώς τώρα κατάλαβα πως είσαι | εγώ γυρνάω σελίδα σήμερα | και συ να μάθεις πιο καλά να προσποιείσαι | Μη μετανιώνεις για όλα αυτά | που έκανες σε μένα | κι αν δε θυμάσαι τι έχεις πει | το έχω εγώ γραμμένα | Μη με κοιτάζεις ύποπτα | εγώ γελάω μόνο | γιατί έχω μάθει στη ζωή | τα χρέη να πληρώνω | γιατί έχω μάθει στη ζωή | τα χρέη να πληρώνω | Δε περιμένω να αλλάξει τίποτα | και ευτυχώς τώρα κατάλαβα πως είσαι | εγώ γυρνάω σελίδα σήμερα | και συ να μάθεις πιο καλά να προσποιείσαι.

10. Δε σε ξέχασα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Ανοίγω την πόρτα και φεύγω | και χάνομαι μεσ’ το σκοτάδι | καλύτερα να τριγυρνάω | στο δρόμο κι απόψε το βράδυ | Θυμώνω και άλλα δε δίνω | και όλα τα θέλω δικά μου | μα μόλις αρχίζω να πίνω | σε βλέπω συνέχεια μπροστά μου | κι ακόμα θυμάμαι τα λόγια σου | κι ακόμα θυμάμαι τα λόγια σου | Δε σε ξέχασα ποτέ | και ακόμα σ’ αγαπάω | περπατάω στη βροχή | και δεν έχω πού να πάω | Φοβάμαι τη μέρα που θα ’ρθει | φοβάμαι κι αυτά που θα φέρει | πως θα ’ναι το χέρι μου άδειο | χωρίς το δικό σου το χέρι | Κι αν τίποτα πια δε μας δένει | απόψε θα μείνω κοντά σου | μπορεί να μιλάμε σαν ξένοι | μα πάλι θα πιω στην υγειά σου | γιατί λαχταράω τα μάτια σου | γιατί λαχταράω τα μάτια σου | Δε σε ξέχασα ποτέ | και ακόμα σ’ αγαπάω | περπατάω στη βροχή | και δεν έχω πού να πάω.

11. Κι όλο ρωτάω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Εσύ γελάς τις δύσκολες στιγμές μου | και φεύγεις μακριά δεν αντέχεις τέτοια μου λες | και προσπαθώ να κλείσω τις πληγές μου | που μ’ άνοιξες εσύ κατά λάθος δήθεν δε φταις | Και το ξημέρωμα με βρίσκει να πονώ | και να παραμιλώ | Κι όλο ρωτάω να μάθω γιατί | ότι αγαπάω τελειώνει νωρίς | έτσι είναι η αγάπη μου λένε κυλάει σαν νερό | κι εγώ που νόμιζα ότι θα ’ρθείς | και θα κρατήσει αυτό για καιρό | να σε κοιτάζω να φεύγεις ξανά δεν μπορώ | Εκεί που πας τα βράδια και περνάς | το ξέρω εγώ καλά σαν και μένα άλλος κανείς | δεν σ’ αγαπά και μη ξεγελαστείς | το τρένο της ζωής έχεις θέσεις μόνο για μας | Και το ξημέρωμα πάλι σε σκέφτηκα | και σ’ ονειρεύτηκα | Κι όλο ρωτάω να μάθω γιατί | ότι αγαπάω τελειώνει νωρίς | έτσι είναι η αγάπη μου λένε κυλάει σαν νερό | κι εγώ που νόμιζα ότι θα ’ρθείς | και θα κρατήσει αυτό για καιρό | να σε κοιτάζω να φεύγεις ξανά δεν μπορώ.

12. Το τελευταίο μου τραγούδι Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Σκότωσα απόψε τα τραγούδια που αγαπούσες κι αγαπούσα | και δε με νοιάζει πια καθόλου τώρα τι θα τραγουδώ | ένα μονάχα μου ’μεινε που χρόνια το ξεχνούσα | και με τον τρόπο μου κι εγώ αντίο θα σου πω | Απ’ την αλήθεια θα πιαστώ | στο τελευταίο μου τραγούδι | δεν θέλω ψέματα να πω | σ’ αγάπησα και σ’ αγαπώ | δεν θέλω ψέματα να πω | στο τελευταίο μου τραγούδι | Μάζεψα απόψε όλα τα βράδια που μιλούσες και γελούσα | και τα ’χω κρύψει στο μυαλό μου σ’ ένα τόπο μυστικό | έλεγες ότι αγκαλιά θα είμαστε ως το τέλος | και δε φαντάστηκα ποτέ πως θα ’φτανα ως εδώ | Απ’ την αλήθεια θα πιαστώ | στο τελευταίο μου τραγούδι | δεν θέλω ψέματα να πω | σ’ αγάπησα και σ’ αγαπώ | δεν θέλω ψέματα να πω | στο τελευταίο μου τραγούδι.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης