Τετάρτη, 26 Απριλίου 2017

Για σένα τραγουδώ




















Για σένα τραγουδώ
Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Nicolas Reyes | Στίχοι: Τάκης Καρνάτσος

Τίτλος Δίσκου: Φεγγάρι Άλλου Ουρανού
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Γιάννης Πουλόπουλος
Συνθέτες: Nicolas Reyes | Γιάννης Νικολάου | Γιάννης Σπανός | Δημήτρης Ταμπόσης | Θανάσης Πολυκανδριώτης | Τζικ Νακασιάν | Τσαϊκόφσκι
Στιχουργοί: Ανδρέας Θωμόπουλος | Γιάννης Νικολάου | Ιφιγένεια Γιαννοπούλου | Λευτέρης Παπαδόπουλος | Μαρί Μωραΐτη | Τάκης Καρνάτσος

Οι στίχοι: Η αγάπη | Είναι πάθος που απαρνιέται και Θεό | Μα εγώ θα σ' αγαπώ | Κι ας χαθώ | Η αγάπη | Είναι αρρώστια που δεν έχει γιατρικό | Μα εγώ θα σ' αγαπώ | Κι ας χαθώ | Εγώ | Της μοναξιάς το τραγικό μηδενικό | Για σένα τραγουδώ | Εγώ | Πού ‘χα ξεχάσει της φωνής μου την ηχώ | Για σένα τραγουδώ.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης