Κυριακή, 23 Απριλίου 2017

Εμένα θα θυμάσαι




















Εμένα θα θυμάσαι
Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Θάνος Σοφός

Τίτλος Δίσκου: Και τώρα πες μου
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Γιάννης Πουλόπουλος
Συνθέτες: Stevie Wonder | Αλέξης Παπαδημητρίου | Γιάννης Μπιθικώτσης | Γιάννης Πουλόπουλος | Μάνος Κουφιανάκης | Νίκος Λαβράνος
Στιχουργοί: Γιάννης Πουλόπουλος | Θάνος Σοφός | Μάνος Κουφιανάκης | Ρόνη Σοφού

Οι στίχοι: Θα φύγω για να ζήσεις | Μ΄ εκείνον π' αγαπάς | Μα δεν μπορείς να σβήσεις | Εμένα όπου κι αν πας | Θα είναι η σκιά σου | Που θα σ' ακολουθεί | Κομμάτι απ' την καρδιά σου | Που θα 'χει πληγωθεί | Εμένα θα θυμάσαι | Με όποιον και να ζεις | Θα κλαις και θα λυπάσαι | Και θα ζητάς να 'ρθείς | Το γέλιο σου θα είναι | Φαρμάκι στην ψυχή | Κι όσο μακριά σου είμαι | Θα νιώθεις μοναχή | Θα είμαι η σκιά σου | Που θα σ' ακολουθεί | Κομμάτι απ' την καρδιά σου | Που θα 'χει πληγωθεί.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης