Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

Φεγγάρι μου χλωμό




















Φεγγάρι μου χλωμό
Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος

Τίτλος Δίσκου: Φωτιά στις νύχτες+5 τραγούδια για το ξημέρωμα
Αριθμός δίσκων: 2
Ερμηνεία: Πασχάλης Τερζής
Συνθέτες: Energee | Αλέκος Χρυσοβέργης | Γιώργος Καφετζόπουλος | Γιώργος Μουκίδης | Εκείνος και Εκείνος | Θάνος Γεωργουλάς | Μάκης Γιαπράκας | Παναγιώτης Στεργίου | Παντελής Θαλασσινός | Τάκης Σούκας | Χρήστος Δάντης | Χριστόφορος Γερμενής
Στιχουργοί: Βάντα Κουτσοκώστα | Βασίλης Γιαννόπουλος | Γιώργος Λεκάκης | Γιώργος Μουκίδης | Ηλίας Κατσούλης | Ηλίας Φιλίππου | Κώστας Στάθης | Κώστας Τερζάκης | Νίκη Σπυροπούλου | Σμαρούλα Μαραγκουδάκη | Σπύρος Γιατράς

Οι στίχοι: Μεσ' το άδειο σπίτι μπαίνω | τ' άρωμά σου ανασαίνω | λιώνω που δεν είσαι πια εδώ | Σε θυμάμαι κι αρρωσταίνω | δεν αντέχω να πεθαίνω | πες μου που να ψάξω να σε βρω | Κάθε βράδυ κλαίω και πονώ | και κοιτώ ψηλά στον ουρανό | Φεγγάρι μου χλωμό | Φεγγάρι μου χλωμό | φεγγάρι την αγάπη μου για πες μου που θα βρω | Φεγγάρι μου χλωμό | μια χάρη σου ζητώ | φεγγάρι αν τη βλέπεις πες της πως την αγαπώ | Δυο ποτήρια στο τραπέζι | η ζωή παιχνίδια παίζει | πίνω και απ' τα δυο τη φωτιά | Μόνος πού να βρω την άκρη | κόβει σαν γυαλί το δάκρυ | και μου χαρακώνει τη ματιά | Κάθε βράδυ κλαίω και πονώ | και κοιτώ ψηλά στον ουρανό | Φεγγάρι μου χλωμό | Φεγγάρι μου χλωμό | φεγγάρι την αγάπη μου για πες μου που θα βρω | Φεγγάρι μου χλωμό | μια χάρη σου ζητώ | φεγγάρι αν τη βλέπεις πες της πως την αγαπώ.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης