Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Αυτοί που δε μιλάνε




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Όποιος τολμήσει Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Τασούλα Παπαβασιλείου
Να το ξέρεις ότι δεν θα επιτρέψω | Να μπει κάποιος άλλος μέσα στη καρδιά σου | Γιατί είμαι ικανός να καταστρέψω | Τη δική του τη ζωή και την δικιά σου | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Πρέπει καλά να το σκεφτεί | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Θα μετανιώσει που έχει γεννηθεί | Μη νομίζεις πως θ' αφήσω έναν τρίτο | Να με διώξει μέσα από την αγκαλιά σου | Σαν θεριό θα πολεμήσω δίχως οίκτο | Και θα φύγει νικημένος μακριά σου | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Πρέπει καλά να το σκεφτεί | Όποιος τολμήσει να σε πάρει από μένα | Θα μετανιώσει που έχει γεννηθεί.

02. Αυτοί που δεν μιλάνε Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Μάκης Γιαπράκας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Μια ματιά αξίζει όσο χίλιες λέξεις | για να το πιστέψεις δες τα μάτια μου, | που 'ναι δακρυσμένα και κρατούν κρυμμένα | μέσα στην καρδιά μου τα κομμάτια μου. | Αυτοί που δεν μιλάνε περισσότερο πονάνε | γιατί κρυφά η καρδιά τους αιμορραγεί, | αυτοί που δεν μιλάνε περισσότερο πονάνε | και κάθε μια ματιά τους είναι κραυγή. | Αν ποτέ κοιτάξεις δακρυσμένο βλέμμα | και να θέλει, ψέμα δεν μπορεί να πει, | μέσ' από τα στήθια βγαίνει η αλήθεια | δάκρυ που κυλάει μέσ' απ' την ψυχή. | Αυτοί που δεν μιλάνε περισσότερο πονάνε | γιατί κρυφά η καρδιά τους αιμορραγεί, | αυτοί που δεν μιλάνε περισσότερο πονάνε | και κάθε μια ματιά τους είναι κραυγή.

03. Δε θέλω να σε ξαναδώ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Πυξ Λαξ | Στίχοι: Πυξ Λαξ
Συνήθισα για σένανε | στους δρόμους να γυρίζω | εικόνες απ' το παρελθόν | κι αγάπες σου χαρίζω. | Δε θέλω να σε ξαναδώ | φύγε για πάντα απ' τη ζωή μου | δε θέλω να σε ξαναδώ | έκανες στάχτη την ψυχή μου. | Μην ψάξεις να με ξαναβρείς | ούτε να με λυπάσαι | και δεν ενδιαφέρομαι | ακόμα αν με θυμάσαι.

04. Να θυσιαστώ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Ό,τι θέλεις για σένα, ό,τι θέλεις θα κάνω | και τη γη να σηκώσω να την πάω πιο πάνω. | Ό,τι θέλεις για σένα, ό,τι θέλεις θα κάνω. | Να θυσιαστώ για σένα, να θυσιαστώ | γιατί, αγάπη μου, σε σένα όλα τα χρωστώ. | Ό,τι θέλεις για σένα, ό,τι θέλεις θα κάνω | και στη θάλασσα ακόμη περπατάω επάνω. | Ό,τι θέλεις για σένα, ό,τι θέλεις θα κάνω.

05. Θα είμαι εδώ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Νίκος Φραγκούλης
Όταν οι δρόμοι της ζωής σου θα 'χουν κλείσει | κι η περιπλάνηση θα σ' έχει γονατίσει | θα είμαι εδώ | κι αν ποτέ δε νοιάστηκες αν ζω ή αν πεθαίνω | εγώ θα είμαι πάντα 'δώ και θα σε περιμένω. | Θα είμαι εδώ | σαν το σταθμό που καρτερεί το τραίνο | θα είμαι εδώ | κι όπου κι αν βρίσκεσαι εδώ θα περιμένω. | Όπου κι αν είσαι θα γυρίσεις και το ξέρω | κι ας μ' έχεις κάνει στη ζωή να υποφέρω | θα είμαι εδώ | κι αν ποτέ δε νοιάστηκες αν ζω ή αν πεθαίνω | εγώ θα είμαι πάντα 'δώ και θα σε περιμένω. | Θα είμαι εδώ | σαν το σταθμό που καρτερεί το τραίνο | θα είμαι εδώ | κι όπου κι αν βρίσκεσαι εδώ θα περιμένω.

06. Είσαι εσύ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής & Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Κωνσταντίνος Μανδάνης
Τι νόημα θα έχει η ζωή μου | αν θα σε χάσω κάποια ώρα ξαφνικά | θα 'χει παγώσει πια το αίμα στο κορμί μου | και θα 'χει πάψει η καρδιά μου να χτυπά. | Τι νόημα θα έχει η ζωή μου | αν θα σε χάσω κάποια ώρα ξαφνικά | σαν να μου κόβεται μαχαίρι η αναπνοή μου | και τελειώνω, χάνομαι οριστικά. | Είσαι εσύ | το αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου | κι αν θα σε χάσω, απ' τον κόσμο θα χαθώ | είσαι εσύ | το αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου | είσαι το όνειρο που διάλεξα να ζω. | Τι νόημα θα έχει η ζωή μου | αν θα σε χάσω κάποια ώρα ξαφνικά | έχω γραμμένο τ' όνομά σου στην ψυχή μου | κι όπου να πάω, πάντα θα με κυνηγά. | Τι νόημα θα έχει η ζωή μου | αν θα σε χάσω κάποια ώρα ξαφνικά | ζωγραφισμένη θα 'ν' η λύπη στην ψυχή μου | θα 'ναι τα μάτια μου συνέχεια θολά. | Είσαι εσύ | το αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου | κι αν θα σε χάσω, απ' τον κόσμο θα χαθώ | είσαι εσύ | το αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου | είσαι το όνειρο που διάλεξα να ζω.

07. Εμένα μόνο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Τα μάτια που σου χάρισα | ποτέ μην τα προδώσεις | στα κύματα που προχωράς | σαν φυλαχτό να με φοράς | κι ας λένε το αντίθετο | του κόσμου οι διαδόσεις | Βάλε στην πόρτα το κλειδί | θέλω για σένα ως το πρωί | εγώ να λιώνω | άσ' τους να βλέπουν χωρισμούς | εσύ κανέναν μην ακούς | εμένα μόνο | Το σώμα που σου δόθηκε | να μην το αμαρτήσεις | οι πειρασμοί στο παρελθόν | βοριάδες ήταν και λοιπόν | τα πάντα θα περάσουνε | αρκεί να μ' αγαπήσεις | Βάλε στην πόρτα το κλειδί | θέλω για σένα ως το πρωί | εγώ να λιώνω | άσ' τους να βλέπουν χωρισμούς | εσύ κανέναν μην ακούς | εμένα μόνο.

08. Ακόμα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Μάκης Γιαπράκας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Τώρα που γύρισα κοντά σου | και του κορμιού σου νιώθω τη φωτιά | δως μου τα πιο γλυκά φιλιά σου | να μου γιατρέψεις την καρδιά. | Ακόμα, ακόμα, φίλα με γλυκά στο στόμα | ακόμα, ακόμα, στα φιλιά σου να χαθώ | ακόμα, ακόμα, μέχρι που να γίνω λιώμα | ακόμα, ακόμα, μέχρι που να τρελαθώ. | Μέσα στου έρωτα τα δίχτυα | θέλω να ζω κάθε στιγμή | κι ας γίνει απόψε αυτή η νύχτα | σταθμός για μια καινούργια αρχή. | Ακόμα, ακόμα, φίλα με γλυκά στο στόμα | ακόμα, ακόμα, στα φιλιά σου να χαθώ | ακόμα, ακόμα, μέχρι που να γίνω λιώμα | ακόμα, ακόμα, μέχρι που να τρελαθώ.

09. Γιατί η νύχτα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Απόψε θέλω φίλους για παρέα | τραπέζι κλείνω για να τους κεράσω | για να μ' αφήσουνε να πιω | να σπάσω, να εκτονωθώ | την πρώτη νύχτα μακριά σου να περάσω. | Γιατί η νύχτα είναι σύμβουλος κακός | για όποιον πονάει κι έχει μείνει μοναχός. | Απόψε θέλω φίλους για παρέα | με συντροφιά η νύχτα να περάσει | γιατί μπορεί ο χωρισμός | όταν δεν είσαι δυνατός | και σε ακραίες καταστάσεις να σε φτάσει. | Γιατί η νύχτα είναι σύμβουλος κακός | για όποιον πονάει κι έχει μείνει μοναχός.

10. Να θυμάσαι σ' αγαπώ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Μάκης Γιαπράκας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Δεν ξέρω εκεί που πήγες πως περνάς | μα ένα να θυμάσαι έρωτά μου | μονάχα εσύ για πάντα θα γυρνάς | στη σκέψη, στην καρδιά, στα όνειρά μου. | Να θυμάσαι σ' αγαπώ | τίποτ' άλλο από σένανε δεν έχω | να θυμάσαι σ' αγαπώ | ούτε ώρα μακριά σου δεν αντέχω | να θυμάσαι σ' αγαπώ. | Δε θέλω κάτι άλλο να σκεφτείς | να σ' αγαπάει η καρδιά μου δεν θα πάψει | κι αν θες κάποια στιγμή να ξαναρθείς | για μένα τίποτα δεν έχει αλλάξει. | Να θυμάσαι σ' αγαπώ | τίποτ' άλλο από σένανε δεν έχω | να θυμάσαι σ' αγαπώ | ούτε ώρα μακριά σου δεν αντέχω | να θυμάσαι σ' αγαπώ.

11. Τι παράπονο έχει Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Τι παράπονο έχει από μένα | ας μου πει έστω ένα | που γυρνάει και σας λέει | πως εκείνη δε φταίει | κι όλα τα λάθη της τα ρίχνει σ' εμένα. | Τι παράπονο έχει, τι παράπονο έχει | που από τότε που λείπει μες στα μάτια μου βρέχει | τι παράπονο έχει, τι παράπονο έχει | που μακριά της πεθαίνω και εκείνη το αντέχει. | Τι παράπονο έχει από μένα | ας μου πει έστω ένα | τι μου είχε ζητήσει | και της το 'χα στερήσει | κι όλο το άδικο το ρίχνει σ' εμένα. | Τι παράπονο έχει, τι παράπονο έχει | που από τότε που λείπει μες στα μάτια μου βρέχει, | τι παράπονο έχει, τι παράπονο έχει | που μακριά της πεθαίνω και εκείνη το αντέχει. | Τι παράπονα έχει, τι παράπονα έχει, | τι παράπονα έχει.

12. Αγάπη που 'γινες φωτιά Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Νίκος Ζέρβας | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Αγάπη που 'γινες καημός | δεν σ' έσβησε ο χωρισμός | με τυραννάς ακόμα | πού είσαι να με λυπηθείς | να 'ρθείς απόψε να με βρεις | σ' αυτό το κρύο στρώμα | Αγάπη που 'γινες φωτιά | τσιγάρο αναμμένο | από την κάφτρα σου ξανά | καίγομαι και πεθαίνω. | Αγάπη που 'γινες φωτιά | τσιγάρο αναμμένο | από την κάφτρα σου ξανά | καίγομαι και πεθαίνω. | Αγάπη που 'γινες καημός | να σ' έβρισκε ο γυρισμός | κοντά μου να σε φέρει | εδώ που μοιάζει με κελί | εδώ που όλη μου η ζωή | για σένα υποφέρει. | Αγάπη που 'γινες φωτιά | τσιγάρο αναμμένο | από την κάφτρα σου ξανά | καίγομαι και πεθαίνω. | Αγάπη που 'γινες φωτιά | τσιγάρο αναμμένο | από την κάφτρα σου ξανά | καίγομαι και πεθαίνω.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης