Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Ένα φίλο μου καλό να βρω





















Ένα φίλο μου καλό να βρω
Νατάσα Θεοδωρίδου και Νίκος Βέρτης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης

Τίτλος Δίσκου: Η ζωή μου έρωτας
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Νατάσα Θεοδωρίδου
Συνθέτης: Γιώργος Μουκίδης
Στιχουργός: Γιώργος Μουκίδης

Οι στίχοι: Θυμάμαι και πονώ, πόσα τραγούδια τόσα βράδια | μόνος να περπατώ, μέσα στα σκοτεινά | του κόσμου τα στενά, με την καρδιά μου πάντα άδεια | και αυτή που αγαπώ, δεν είναι πουθενά. | Θυμάμαι και πονώ, και δεν μπορώ να καταλάβω | πως βρέθηκα εγώ, μόνος ξανά εδώ | να αδιαφορώ, τίποτα να μην περιμένω | και να κατηγορώ, τον άλλο μου εαυτό. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Μην ψάχνεις να με βρεις, έφυγα δε με προλαβαίνεις | και όταν θα απορείς, τους άλλους να ρωτάς | στους δρόμους της ζωής, πάντα αντίθετα πηγαίνεις | και κάνεις ότι θες κι όλο αλλού κοιτάς. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ. | Δε μιλώ μαζί σου άλλο πια | δεν αντέχω, δεν μπορώ | ένα φίλο μου καλό να βρω | και θα του πως σ’ αγαπώ.


Για τους στίχους των τραγουδιών:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης