Τρίτη, 25 Απριλίου 2017

Όπου πας θα πάω




















01. Γι' αυτό σου λέω σβήσε το φως Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Απόψε μη σκεφτείς αν ζούμε σε δυάρι | Κι αν έχει σβήσει απ' την ζωή μας το φεγγάρι | Μπορεί κοντά μου ό,τι θες να ονειρευτείς | Από το ψέμα της ζωής να ξεχαστείς | Γι' αυτό σου λέω σβήσε το φως | Και με τα μάτια μας κλειστά να ονειρευτούμε | Γι' αυτό σου λέω σβήσε το φως | Κάπως αλλιώς απόψε τη ζωή να δούμε | Και μη ρωτάς τι και πώς | Σβήσε σου λέω το φως | Και με τα φώτα είναι ο κόσμος σκοτεινός | Γύρισε το κλειδί δυο τρεις φορές στην πόρτα | Κι άσε απ' έξω της ζωής τα γεγονότα | Δίκιο δεν βρίσκουμε ποτέ σ' αυτή τη γη | Ας μη γυρνάμε το μαχαίρι στη πληγή

02. Ο άνθρωπός μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: C. Francois & G. Thibault | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Εγώ ο δυνατός | δεν ξέρω πως έχω λυγίσει | Και ζω στον πυρετό | Κι όλο ρωτώ αν θα γυρίσει | Με πλήγωσε αλλά | Είναι το γέλιο είναι το φως μου | Στο αίμα μου κυλά | Είναι ο άνθρωπός μου | Είναι αυτή | Που έχω δεχτεί | Δεν έχει πως ούτε γιατί | Είναι φωτιά είναι πληγή | Κι απ' τον καημό πιο δυνατή | Είναι αυτή | Που έχω δεχτεί | Είν' ο άνθρωπός μου | Εγώ ο δυνατός | Είμαι γυμνός | Προς τον καημό μου | Μιλώ παραμιλώ | Κι όλο τη ζω μες στ' όνειρό μου | Με πλήγωσε αλλά | Είναι το γέλιο είναι το φως μου | Στο αίμα μου κυλά | Είναι ο άνθρωπός μου

03. Εγώ θ' αντέξω θα το δεις Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Ήξερα | ότι θα έφευγες | Κι ας μη το έλεγες | Το ένοιωθα καιρό | Χάνομαι | κι όμως αισθάνομαι | Πως έχω δύναμη να αντισταθώ | Εγώ θ' αντέξω θα το δεις | Μες΄τα συντρίμμια θα παλέψω | Κι αν σε δω μ' άλλον να ζεις | Θα πιω το δάκρυ σου μια κι έξω | Εγώ θ' αντέξω θα το δεις | Αγάπη δεν θα ζητιανέψω | Κάποτε | με χρειαζόσουνα | Θυσιαζόσουνα | Και μού ‘δειχνες στοργή | Σήμερα | μια αγάπη αχρήστεψες | Σφαίρα που φύτεψες | μες στη ψυχή

04. Με μια χιλιάρα μηχανή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Εσύ δεν είσαι, φίλε, μοναχός | εσύ έχεις τον ίλιγγο παρέα, | εγώ έχω αγαπήσει δυστυχώς | και ζω δύσκολες ώρες τελευταία. | Με μια χιλιάρα μηχανή | γυρνάς ώσπου να ξημερώσει, | μα απ' τη ζωή μου την κενή | εμένα ποιος θα με γλιτώσει; | Εσύ είσαι ελεύθερο πουλί | ξεχνάς μόλις πατήσεις λίγο γκάζι, | εγώ έχω ραγίσει σα γυαλί | κι αυτό είναι πολύ που με τρομάζει.

05. Μία τιμωρία Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Μία τιμωρία είναι οι αναμνήσεις | Και μη προσπαθείς | ν' απαλλαγείς | Γιατί δεν μπορείς | Μία τιμωρία και μ' αυτή θα ζήσεις | Βάλ' το στο μυαλό | Το φαρμάκι αυτό | Όλο θα το πιεις | Κι όταν θα νυχτώνει | Και θα νοιώθεις μόνη | Δεν θα σε γλιτώνει | Δύναμη καμιά | Η ζωή πληρώνει | Αυτούς που δεν έχουν καρδιά | Μία τιμωρία και μ΄ αυτή θα ζήσεις | Βάλ' το στο μυαλό | Το φαρμάκι αυτό | Όλο θα το πιεις

06. Μες στην πόλη αυτή λοιπόν Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μιχάλης Καρράς | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Μες στην πόλη αυτή λοιπόν | Τα πουλιά πια δεν πετούν εδώ και χρόνια | Κάποτε στο παρελθόν | Μας ερχόντουσαν και κάποια χελιδόνια | Μες στην πόλη αυτή λοιπόν | Ζούμε ουδέτεροι κι αμίλητοι τραβάμε | Σ΄ ένα ανόητο παρόν | Σ΄ ένα μέλλον που δεν ξέρουμε ποιο θα 'ναι | Μες στη πόλη αυτή λοιπόν | Μες στο τίποτα γυρνάμε όλοι σαν ξένοι | Κι η χαρά φωνάζει απόν | Σαν αγράμματη γιαγιά χαροκαμένη

07. Όπου πας θα πάω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Όπου πας θα πάω | κι όπου ζεις θα ζω, | ζω και σ' αγαπάω, ζω και σε κρατάω, | με κρατάς και ζω. | Σαν ταξιδιώτης του κόσμου | όπου και να 'σαι θα 'ρθω, | άκρη δεν βρίσκει ο καημός μου | μακριά σου αν βρεθώ. | Στο πλάι σου θα σβήσω, | θα ζήσω αν μ' αγαπάς | και θα σ' ακολουθήσω όπου πας. | Όπου πας θα πάω | κι όπου ζεις θα ζω, | ζω και σ' αγαπάω, ζω και σε κρατάω, | με κρατάς και ζω.

08. Για μένα είσαι μία ξένη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Σε μια καινούρια ζάλη | σ' αγάπη πιο μεγάλη | ξαναμεθάω πάλι | πάλι, πάλι και ξεχνώ | Αν έζησα μαζί σου | βραδιές του παραδείσου | κι αν πήρα το φιλί σου | κι αυτό το ξεχνώ | Για μένα είσαι μια ξένη | μια αγάπη σβησμένη | υπόθεση χαμένη | βιβλίο κλειστό. | Καλοκαιριού μια μπόρα | που πέρασε τώρα | το δρόμο σου προχώρα | και σ' ευχαριστώ | Μια αγάπη που τελειώνει | και λιώνει σαν το χιόνι | τίποτα δε τη σώνει | δε τη σώνει, στο 'χω πει | Γι' αυτό και μην ελπίζεις | τη στάχτη μη σκαλίζεις | δε με ξανακερδίζεις | και ξέρεις γιατί | Για μένα είσαι μια ξένη | μια αγάπη σβησμένη | υπόθεση χαμένη | βιβλίο κλειστό. | Καλοκαιριού μια μπόρα | που πέρασε τώρα | το δρόμο σου προχώρα | και σ' ευχαριστώ

09. Τα τραγούδια που λέω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Και να θέλεις δεν με ξεχνάς | τα τραγούδια μου δεν θα σ' αφήνουν | μ' όποιον ζεις θα τ' ακούς, θα πονάς | κι εφιάλτες αυτά στη ζωή σου θα γίνουν. | Τα τραγούδια που λέω | στη χαρά και στη λύπη μου | τα 'χω γράψει για σένα, | εσύ να τα λες. | Την καρδιά μου αν καίω | στο πιοτό, στο ξενύχτι μου | τα τραγούδια που λέω, | θα τ' ακούς και θα κλαις | Κάθε μέρα θα είμαι παρών | θα υπάρχω, θα ζω στα όνειρα σου | κι όσο φεύγεις απ' το παρελθόν | θα με βρίσκεις παντού γιατί θα 'μαι η σκιά σου. | Τα τραγούδια που λέω | στη χαρά και στη λύπη μου | τα 'χω γράψει για σένα, | εσύ να τα λες. | Την καρδιά μου αν καίω | στο πιοτό, στο ξενύχτι μου | τα τραγούδια που λέω, | θα τ' ακούς και θα κλαις

10. Ας είσαι καλά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Δεν με πειράζει για μένα τι λες | πολλές είν' οι πληγές, που μου 'χεις δώσει. | Κι αν μ' εγκατέλειψες κάποιο καιρό | ποτέ δεν θα σε δω σαν ένα εχθρό. | Ας είσαι καλά, ας είσαι καλά | κι ας πνίγεις μια αγάπη στα ξένα φιλιά | Ας είσαι καλά, ας είσαι καλά | οι πράξεις σου λένε για μένα πολλά  | Δεν έχω τίποτα πια να σου πω | θα πιω και το πικρό τους αυτό ποτήρι. | Κι αν τις θυσίες μου όλες ξεχνάς | εσύ είσαι αυτή που θα πονάς | Ας είσαι καλά, ας είσαι καλά | κι ας πνίγεις μια αγάπη στα ξένα φιλιά | Ας είσαι καλά, ας είσαι καλά | οι πράξεις σου λένε για μένα πολλά

11. Ξέχνα τα λάθη μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Κοίτα με, κράτα με και μη μου λες ούτε λέξη | ξέρω το πόσο έχω φταίξει γι' αυτό συγγνώμη ζητώ. | Κοίτα με, κράτα με, δώσε μου την ευκαιρία | την πιο μεγάλη αγωνία αυτή την ώρα περνώ. | Ξέχνα τα λάθη μου, ξέχνα τα πια, | τα τελευταία θα είναι. | Εσύ που έχεις μεγάλη καρδιά | ξέχνα τα όλα και μείνε. | Κοίτα με, κράτα με είν' η στιγμή που πεθαίνω | πρώτη φορά μου μαθαίνω πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Κοίτα με, κράτα με μέσα στο αίμα μου είσαι | την αγωνία μου ζήσε κι άσε με απλά να σου πω. | Ξέχνα τα λάθη μου, ξέχνα τα πια, | τα τελευταία θα είναι. | Εσύ που έχεις μεγάλη καρδιά | ξέχνα τα όλα και μείνε.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης