Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Θα μιλήσω με τ’ αστέρια




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Να γράψεις λάθος Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Kike Santander | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Τι συμβαίνει και στο τέρμα | το φιλί κυλάει σαν κέρμα | Ποιος εχθρός μας έχει τύχει | και υψώνεις τέτοια τείχη | Εμπρηστής ονείρου μοιάζεις | με τον τρόπο που κοιτάζεις | μια εμένα μια την ώρα | και μετά την κατηφόρα | Τι συμβαίνει τι αλλάζει | και το πλοίο μας βουλιάζει | Ποιους ορίζοντες ανοίγεις | και μου λες πως θες να φύγεις | θα φανεί στο τρίτο κύμα | ποιος ο θύτης ποιος το θύμα | στις τυφλές σου τις παγίδες | πιο αργά θα δεις, τι είδες | Απόψε να γράψεις λάθος | να κάψεις αυτό το πάθος | κι αν κλάψω και πω και κάτι | ας όψεται η αγάπη | κάποια μέρα θα μου πεις | συγγνώμη λάθος | μα πριν έρθεις να με βρεις | να γράψεις λάθος | Τι συμβαίνει ποιον δικάζεις | και με τύψεις κουβεντιάζεις | που πηγαίνεις τις στιγμές σου | με φρουρά τις άμυνες σου | Της καρδιάς τους κόμπους λύνεις | το κεφάλαιό μας κλείνεις | Στις τυφλές σου τις παγίδες | πιο αργά θα δεις, τι είδες.

02. Ακούστε τι μου είπανε Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Κι ύστερα δεν τον ξαναείδα | κι ήρθε η απόγνωση ξανά να με τυλίξει | κι ύστερα δεν τον ξαναείδα | κι ήρθε η θηλιά της αδικίας να με πνίξει | κι ύστερα οι φίλοι προσπαθήσανε | όσο υπέφερα να ναι κοντά μου | ήπιαμε μαζί και ξενυχτήσαμε | και ακολούθησαν τα βήματα μου | Ακούστε τι μου είπανε | για την αγάπη μην ψάχνεις θαύματα | Ακούστε τι μου είπανε | μη βασανίζεσαι για μικροπράγματα | Ακούστε τι μου είπανε | ενώ εμένα πληγή με έκανε | Ακούστε τι μου είπανε | από αγάπη κανείς δε πέθανε | Κι ύστερα δεν τον ξαναείδα | μα μετακόμισε δυο βήματα από μένα | κι υστέρα δεν τον ξαναείδα | ένας άγνωστος έγινε απ’ τα περασμένα.

03. Φέρσου σαν άντρας Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Άκης Δείξιμος | Στίχοι: Γιάννης Λιόντος
Από μένα έχεις πάντα απαιτήσεις | να ορκίζομαι για ότι έχω πει | μα τον λόγο σου εσύ δε θα κρατήσεις | κι ούτε αισθάνεσαι για αυτόν ποτέ ντροπή | Φέρσου σαν άντρας να με κερδίσεις | δες με στα μάτια μίλησε μου ανοιχτά | φέρσου σαν άντρας και να τολμήσεις | αυτό που θέλεις φώναξε το δυνατά | Από μένα θέλεις μόνο υποσχέσεις | και ακρίβεια σε ότι και να πω | μα τους όρκους εσύ θα αναιρέσεις | γιατί πάντα λειτουργείς με ένα σκοπό | Φέρσου σαν άντρας να με κερδίσεις | δες με στα μάτια μίλησε μου ανοιχτά | φέρσου σαν άντρας και να τολμήσεις | αυτό που θέλεις φώναξέ το δυνατά.

04. Πες μου τι σου έφταιξα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Όλα γκρεμισμένα γύρω από μένα | πως να ζήσω με συντρίμμια και καμένη γη | πέρασαν δυο χρόνια και καμιά συμπόνια | από σένανε δεν είδα κι έχω τρελαθεί | Πες μου τι σου έφταιξα | πες μου τι σου έκανα | κι έφυγες και άνοιξες μια βαθιά πληγή | Πες μου τι σου έφταιξα | πες μου τι σου έκανα | κι έφυγες και άφησες μια καμένη γη | Η συνείδηση σου είναι πια ντροπή σου | μια συγγνώμη να μην έχει σήμερα να πει | μέσα στην ζωή μου η εκδίκηση μου | περιμένει δύο χρόνια να σ’ εκδικηθεί | Πες μου τι σου έφταιξα | πες μου τι σου έκανα | κι έφυγες και άνοιξες μια βαθιά πληγή | Πες μου τι σου έφταιξα | πες μου τι σου έκανα | κι έφυγες και άφησες μια καμένη γη.

05. Αν υπάρχει παράδεισος Τραγούδι: Νατάσσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Άκης Δείξιμος | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Ήταν η ζωή μου ένα δωμάτιο σκοτεινό | ήρθες εσύ κι όλα τα φώτα άναψαν | ήταν το κορμί μου ένα φόρεμα παλιό | ήρθες εσύ κι όλα αμέσως άλλαξαν | Αν υπάρχει παράδεισος | τότε είναι στα μάτια σου | στου κορμιού τα παλάτια σου | σαν βασίλισσα μπήκα | Αν υπάρχει παράδεισος τότε είναι στα μάτια σου | Αν υπάρχει παράδεισος επιτέλους τον βρήκα | Αν υπάρχει παράδεισος.... | Πέρναγαν οι ώρες | αδιάφορα κι αργά | ήρθες εσύ και τα λεπτά σταμάτησαν | Έμοιαζαν οι μέρες με στενά ερημικά | ήρθες εσύ κι όλοι οι δρόμοι άνοιξαν | Αν υπάρχει παράδεισος | τότε είναι στα μάτια σου | στου κορμιού τα παλάτια σου | σαν βασίλισσα μπήκα | Αν υπάρχει παράδεισος τότε είναι στα μάτια σου | Αν υπάρχει παράδεισος επιτέλους τον βρήκα | Αν υπάρχει παράδεισος....

06. Διπλό παιχνίδι Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Νάσος Γαλακτερός | Στίχοι: Ρούλα Κορομηλά
Διπλό παιχνίδι παίζεις στη ζωή μου | παιχνίδι που το ξέρεις μόνο εσύ. | Πώς θέλεις να κερδίσω όταν βλέπω | ποιος είναι ο χαμένος εξ αρχής; | Γύρισες κοντά μου απόψε απ’ το πουθενά | και ζητάς να μ’ έχεις πάλι αποκλειστικά. | Η παράνομη αγάπη είναι πιο γλυκιά | πρέπει να το ξέρεις όμως: καίει σαν φωτιά. | Δεν αντέχω να σε βλέπω μόνο στα κρυφά | δεν αντέχω να μη σ’ έχω δίπλα μου ξανά. | Κερδίζει πάντα εκείνος που τολμάει | αγάπης λόγια κι όρκους να κρατά | χαμένος αν θα βγει δεν τον τρομάζει | αφού τα δίνει όλα αληθινά.

07. Πόσα μεσάνυχτα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Σαν να μην ήμουνα εγώ μηχανικά θα περπατήσω | σαν να μην ήμουνα εγώ κάποια ζωή θα συνεχίσω | σαν να μην ήμουνα εγώ θα πρέπει ίσως να γελάσω | θα προσπαθήσω τυπικά και πάλι να σε ξεπεράσω | Εσύ που έτρεχες στην πόρτα να με δεις | ένα φιλί να ζητιανέψεις να σου δώσω | εσύ τον έρωτα τον μίσησες νωρίς | δεν βρήκα μια σταλιά ψυχή να περισώσω | Σαν να μην ήμουνα εγώ μετά από σένα θα ζήσω | σαν να μην ήμουνα εγώ τις αναμνήσεις θα διαλύσω | σαν να μην ήμουνα εγώ θα πρέπει ίσως να αντέξω | θα ζήσω πάλι μια αρχή μα την καρδιά θα αφήσω έξω | Εσύ που έτρεχες στην πόρτα να με δεις | ένα φιλί να ζητιανέψεις να σου δώσω | εσύ τον έρωτα τον μίσησες νωρίς | δεν βρήκα μια σταλιά ψυχή να περισώσω | Πόσα μεσάνυχτα χωράει αυτή η νύχτα | πόσα μεσάνυχτα χωράει η ζωή μου | πόσα μεσάνυχτα μου είπες καληνύχτα | κι έμεινα μόνη με ένα βάρος στην ψυχή μου | Εσύ που έτρεχες στην πόρτα να με δεις | ένα φιλί να ζητιανέψεις να σου δώσω | εσύ τον έρωτα τον μίσησες νωρίς | δε βρήκα μια σταλιά ψυχή να περισώσω.

08. Πρώτη φορά θα κάνω κάτι σωστό Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Θα `ρθεις εδώ να με ζητήσεις | μα δε θα βρεις λύπη καμιά | δάκρυ εγώ δε θα `χω άλλο | μα θα `χω πίκρα στην καρδιά | Λάθος έκανες που έφυγες | λάθος έκανες που μ’ άφησες | λάθος έκανες που έφυγες μακριά | Λάθος έκανες που έφυγες | λάθος έκανες που μ’ άφησες | λάθος έκανες που έφυγες μακριά | Πρώτη φορά θα κάνω κάτι σωστό | το δρόμο τώρα θα σου έχω κλειστό | τα διαβατήριο θα έχει χαθεί | το εισιτήριο δε θα `χει επιστροφή | Πρώτη φορά θα κάνω κάτι σωστό | το φως στο σπίτι μας θα είναι κλειστό | το διαβατήριο θα έχει χαθεί | και το ταξίδι σου δε θα `χει επιστροφή | Θα `ρθεις εδώ με απαιτήσεις | μα θα `μαι εγώ κάπου αλλού | όταν εσύ θα με ζητήσεις | θα `μαι στο τέρμα του θυμού | Λάθος έκανες που έφυγες | λάθος έκανες που μ’ άφησες | λάθος έκανες που έφυγες μακριά | Λάθος έκανες που έφυγες | λάθος έκανες που μ’ άφησες | λάθος έκανες που έφυγες μακριά | Πρώτη φορά θα κάνω κάτι σωστό | το δρόμο τώρα θα σου έχω κλειστό | το διαβατήριο θα έχει χαθεί | το εισιτήριο δε θα `χει επιστροφή | Πρώτη φορά θα κάνω κάτι σωστό | το φως στο σπίτι μας θα είναι κλειστό | το διαβατήριο θα έχει χαθεί | και το ταξίδι σου δε θα `χει επιστροφή.

09. Θα μιλήσω με τ΄ αστέρια Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Δυο φεγγάρια δύο θάλασσες | μου `παν για καρδιές που χάλασες | το `χα δει στο βλέμμα | ήσουν ένα ψέμα | Μου το είπαν οι χειμώνες σου | παίζεις μ’ άλλες στις οθόνες σου | Το δικό σου έργο | έχει τίτλο φεύγω | Ποια καρδιά δεν έχει πληγωθεί | ποια πληγή δεν έχει γιατρευτεί | όταν θα `χεις πλέον ξεχαστεί | θα με βρουν ξανά τα καλοκαίρια | Ποια καρδιά δεν έχει πληγωθεί | ποια πληγή δεν έχει γιατρευτεί | όταν θα `χεις πλέον ξεχαστεί | θα μιλήσω πάλι με τ’ αστέρια | Τα φιλιά σου και οι φίλοι σου, | μου `παν πως κρατούν τα χείλη σου | του θεού το βέλος | και τη λέξη τέλος | Μου το είπαν οι χειμώνες σου | παίζεις μ’ άλλες στις οθόνες σου | Το δικό σου έργο | έχει τίτλο φεύγω.

10. Με τρόπο άδικο Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Ποιον έχεις άγιο και στο ναυάγιο | εσύ κατάφερες να την γλιτώσεις | που να κρατήθηκες τι να θυμήθηκες | και βρήκες δύναμη να με σκοτώσεις | Με ένα τρόπο άδικο σε καινούρια ονόματα | σε μιας χρήσης σώματα βρήκες την λύση | με ένα τρόπο άδικο η καρδιά που γιάτρεψες | το κορμί που λάτρεψες έχεις διαλύσει | Το τέλος κλείδωσα και αν σε πλήγωσα | στο βάθος ήξερες τι έχω ζήσει | λυγμούς αχρήστεψα κι ενώ σε πίστεψα | σαν άλλους έρωτες με έχεις τσακίσει | Με ένα τρόπο άδικο σε καινούρια ονόματα | σε μιας χρήσης σώματα βρήκες την λύση | με ένα τρόπο άδικο η καρδιά που γιάτρεψες | το κορμί που λάτρεψες έχεις διαλύσει.

11. Ξέρω τι θέλω Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Άκης Δείξιμος | Στίχοι: Άννα Ιωαννίδου
Εγώ αυτό που έχω αγόρι μου τ’ αντέχω | και ξέρω πότε φταίω γι’ αυτό ποτέ δεν κλαίω | εγώ αυτό που νιώθω τρελό τον λέω πόθο | κι ανάλυση δεν κάνω γι’ αυτό ποτέ δε χάνω | Ξέρω τι θέλω και γι’ αυτό ποτέ κακίες δεν κρατώ | πάντα στα μάτια τα κοιτώ τα σφάλματα μου | ξέρω τι θέλω και γι’ αυτό εγώ για πάντα θα αγαπώ | αυτούς που βάζουνε φωτιά στα αισθήματα μου | Αυτά που εγώ κρατάω ποτέ δεν τα χρωστάω | κι αυτά που θα ζητήσω δε θα τα πάρεις πίσω | εγώ αυτό που θέλω μες στην καρδιά μου έχω | γι’ αυτό δεν τυραννιέμαι και άδικα δεν τρέχω | Ξέρω τι θέλω και γι’ αυτό ποτέ κακίες δεν κρατώ | πάντα στα μάτια τα κοιτώ τα σφάλματα μου | ξέρω τι θέλω και γι’ αυτό εγώ για πάντα θα αγαπώ | αυτούς που βάζουνε φωτιά στα αισθήματα μου.

12. Τη μέρα που σε γνώρισα Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Στης καρδιάς τη λεωφόρο μια βραδιά | πάρε είπα του σπιτιού μου τα κλειδιά | μη ρωτάς που θα μας βγάλει η ζωή | και στο θάνατο εμείς οι δυο μαζί | Τη μέρα που σε γνώρισα | απ’ όλους κι όλα χώρισα | και βγήκα λίγο απ’ τη στροφή μου | ποτέ δεν είπα λάθος μου | κι ας ήξερα στο βάθος μου | πως είσαι η αυτοκαταστροφή μου | Στης καρδιάς την πίστα κάποια Κυριακή | δυο φεγγάρια σε τρελή μετωπική | τέτοιο θάρρος πώς το παίρνει μια ψυχή | να διαλέγει από ποιον θα παραδοθεί.

13. Κάψε Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Κάψε, μια ζωή να γίνει στάχτη | μπρος στα πόδια σου | κι ούτε αχ δε θα πω. | Στάξε στο φιλί σου το φαρμάκι | με τα λόγια σου | σα νερό θα το πιω. | Κάψε, κάψε, μια καρδιά μου απόμεινε | που για σένα ακόμα με πόνο χτυπάει | κάψε, κάψε κι αν ποτέ θα γινότανε να ξαναγεννηθείς | θα `ταν για να σ’ αγαπάει | Κάψε στη φωτιά να γίνει | κάρβουνο η αγάπη μου | κι ούτε αχ δε θα πω | κάψε τις παλιές μας αναμνήσεις | και το δάκρυ μου | σαν νερό θα το πιω.

14. Το φιλί της ζωής Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Θοδωρής Μακρίδης
Πώς μπορείς για πες μου και με παρατάς | Να ‘μαστε μαζί ένα χρόνο και να με ξεχνάς | Δείξε μου τον τρόπο για να γιατρευτώ | Απ’ το πάθος που σου έχω μήπως και σωθώ | Δώσ’ μου το φιλί της ζωής | Μ’ ένα τηλεφώνημά σου | Ξέρω ότι και ν’ αρνηθείς | Είναι δικαίωμά σου | Δώσ’ μου το φιλί της ζωής | Έστω και με μια σου λέξη | Κάντο όσο πιο γρήγορα μπορείς | Γιατί η καρδιά μου δε θ’ αντέξει | Πώς μπορείς και φεύγεις και με παρατάς | Χάνω χρόνο απ’ τη ζωή μου όσο δε γυρνάς | Κάνε κάτι τώρα για να γιατρευτώ | Απ’ το πάθος που σου έχω μήπως και σωθώ.

15. Εγώ να υποχωρώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Άκης Δείξιμος | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Όλα δικά σου πάντα τα θέλεις | Χωρίς να δίνεις λογαριασμό | Όλα τα λάθη πάντα εγώ τα πληρώνω | Για να γλιτώσουμε τον χωρισμό | Εγώ να υποχωρώ, εγώ να συγχωρώ | Εγώ μια ζωή να δίνω | Κι εσύ να με πονάς, φαρμάκι να κερνάς | Να μη σε νοιάζει τι θα γίνω | Εγώ να υποχωρώ, εγώ να προσπαθώ | Εγώ την πίκρα σου να πίνω | Κι εσύ ν’ αδιαφορείς, στην άκρη της ζωής | Μονάχη μου τι θ’ απογίνω | Ούτε σε νοιάζει αν υποφέρω | Κι αν μακριά σου θα τρελαθώ | Εσύ μονάχα το σχοινί τεντώνεις | Σε μένα αφήνεις δάκρυα και λυγμό.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης