Κυριακή, 23 Απριλίου 2017

Και τώρα πες μου




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Προσπάθησα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Προσπάθησα | Να πω πως δεν σ' αγάπησα | Για σένα πως δεν δάκρυσα | Κι ας πόνεσα πολύ | Προσπάθησα | Να πω πως δεν πληγώνομαι | Και να που ταπεινώνομαι | Μπροστά σου μια ζωή | Θέλω | Να σε ξεχάσω θέλω | να ησυχάσω θέλω | Θέλω να λυτρωθώ | Θέλω | Να βρω τον εαυτό μου | Να γίνεις παρελθόν μου | Μα όμως δεν μπορώ | Προσπάθησα | Να πω πως δεν σ'αγάπησα | Πολλές φορές προσπάθησα | Μα πια δεν ωφελεί | Προσπάθησα | Να πω πως σ' απαρνήθηκα | Μα απόψε σε θυμήθηκα | Ακόμα πιο πολύ.

02. Ένα χρόνο μετά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Λαβράνος | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Τόση πίκρα κι άλλη τόση | Στην καρδιά μου έχεις φορτώσει | Κι ίσως να 'χεις μετανιώσει | Όμως πέρασε ένας χρόνος | ένας χρόνος πού 'μαι μόνος | και μ΄ αρνήθηκε κι ο πόνος | Ένα χρόνο μετά | Ήρθες πάλι και κλαις | Είναι αργά τι τα θες; | Ένα χρόνο μετά | Δεν ξυπνάει το χτες | Είναι αργά τι τα θες; | Τα δικά μας περασμένα | Στο συρτάρι είναι κλεισμένα | Σαν χαρτιά κιτρινισμένα | Τώρα η πέτρα έχει κυλήσει | Κι όλα αυτά πού 'χουμε ζήσει | Ένας χρόνος τα 'χει σβήσει

03. Οι πόλεις του νοτιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Πότε θα σε πάρω για τις πόλεις του νοτιά | Πότε θα σου πάρω την λύπη απ' την καρδιά | Όταν θα μου δώσεις της αγάπης τα κλειδιά | Τότε θα σε πάρω για τις πόλεις του νοτιά | Κι εγώ θα τραγουδώ | Για σένα στον Θεό | Σου δίνω μια καρδιά | Πάμε στις πόλεις του νοτιά | Κοίτα τον ουρανό | Τον τόσο μακρινό | Και πάρε με αγκαλιά | Πάμε στις πόλεις του νοτιά | Πότε θα σου βάλω το φεγγάρι στα μαλλιά | Πότε θα σου πάρω το κρύο απ' την καρδιά | Όταν θα χαθώ μες την δική σου την ματιά | Τότε θα σε πάρω για τις πόλεις του νοτιά

04. Δεν τελειώσαμε ακόμα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Δεν είπαμε αγάπη μου | Την τελευταία λέξη | Θα δούμε ποιος θ' αντέξει | Σ' αυτόν τον χωρισμό | Θα βρίσκεις μες στον δρόμο σου | Κομμάτια απ' την καρδιά μου | Κι εσύ θα ζεις μακρυά μου | Στον ίδιο τον καημό | Δεν τελειώσαμε ακόμα | Ένα δάκρυ στα μάτια | Μία πίκρα στο στόμα | Την ψυχή θα μας καίει | Θα μας λειώνει το σώμα | Δεν τελειώσαμε ακόμα | Τα λάθη της αγάπης μας | Πληρώνονται με πόνο | Δεν σβήνει έτσι και μόνο | μια ολόκληρη ζωή | Οι ώρες που περάσαμε | Για μας τους δύο θα ΄ναι | Σημάδια που πονάνε | Σε κάθε αναπνοή

05. Το μαχαίρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μάνος Κουφιανάκης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Τα τραγούδια μου μοιάζουν | Το ένα με τ' άλλο | Σαν τους έρημους βράχους της θάλασσας | Και τα μάτια μου γίναν | Σαν σύννεφο γκρίζο | Που μαζί σου τα χρόνια μου χάλασα | Το μαχαίρι | Πάρε αυτό το μαχαίρι | Που χωρίζει στα δυο το κορμί μου | Το μαχαίρι | Πάρε αυτό το μαχαίρι | Που μου κόβει στα δυο τη ζωή μου | Είν' τα λόγια μου ίδια | Το ένα με τ' άλλο | Και σου φαίνονται αστεία παιδιάστικα | Και τα χείλια μου σφράγισε | Τώρα η πίκρα | Που κι αυτή τη φορά ξεγελάστηκα

06. Και τώρα πες μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Ποτέ αντιρρήσεις στα λόγια σου δεν έφερε | Έστω κι αν κάποτε για χάρη σου υπέφερα | Κι όταν το θέλησες να σβήσουμε όσα ζήσαμε | Χωρίς μια λέξη δίχως δάκρυα χωρίσαμε | Και τώρα πες μου | Πόσες φορές μ΄ είχες πικράνει αν μετάνιωσες | Πόσα αισθήματα σου χάρισα αν τά 'νιωσες | Και τώρα πες μου | Πως βρήκες μέσα σου κουράγιο και μ' αρνήθηκες | Τώρα που λείπω μια φορά αν με θυμήθηκες | Και τώρα πες μου | Τέλειωσαν όλα κι οι χαρές μας στάχτη γίνανε | Και μη ρωτάς πόσοι καημοί για μένα μείνανε | Κι αν δεν το ξέχασες κι οι δυο πόσο αγαπήσαμε | Πες μου τι νιώθεις τώρα που όλα τα γκρεμίσαμε

07. Εγώ δε θα χαθώ Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Δεν μπορώ να σε κρατήσω | και πού πας να σε ρωτήσω, | οι ανθρώπινες καρδιές | δε δένονται, τι τα θες. | Κι αν λυπάμαι που σε χάνω | θα τ' αντέξω, τι θα κάνω, | όσο και να πληγωθώ | δεν πρόκειται να χαθώ. | Εγώ δε θα χαθώ | θα παρηγορηθώ. | Θα βρω μι' αγάπη άλλη | και σ' άλλο προσκεφάλι | εσένα θ' αρνηθώ. | Η αγάπη είν' ένα πλοίο | που σαλπάρει μ' ένα αντίο, | σε φουρτούνα κι αν βρεθώ | δεν πρόκειται να χαθώ. | Στην καρδιά δεν μπαίνουν νόμοι, | μη μου λες ούτε συγγνώμη, | στη φωτιά ρίξε το χτες | και πήγαινε όπου θες.

08. Εμένα θα θυμάσαι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Θα φύγω για να ζήσεις | Μ΄ εκείνον π' αγαπάς | Μα δεν μπορείς να σβήσεις | Εμένα όπου κι αν πας | Θα είναι η σκιά σου | Που θα σ' ακολουθεί | Κομμάτι απ' την καρδιά σου | Που θα 'χει πληγωθεί | Εμένα θα θυμάσαι | Με όποιον και να ζεις | Θα κλαις και θα λυπάσαι | Και θα ζητάς να 'ρθείς | Το γέλιο σου θα είναι | Φαρμάκι στην ψυχή | Κι όσο μακριά σου είμαι | Θα νιώθεις μοναχή | Θα είμαι η σκιά σου | Που θα σ' ακολουθεί | Κομμάτι απ' την καρδιά σου | Που θα 'χει πληγωθεί

09. Μια χούφτα τραγούδια Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μια χούφτα τραγούδια | Θα μείνουν μονάχα | Σαν έρθει το τέλος | Σ' αυτή την ζωή | Κι αυτά που θα ήθελα | Κάποτε να 'χα | Θα έχουν τελειώσει | Με μένα μαζί | Μια χούφτα τραγούδια | Μ΄ ανθρώπινους στίχους | Κομμένα λουλούδια | Πρωί στην δροσιά | Θα ήθελα πάντα | Ν' ακούω τους χτύπους | Απ' την καρδιά σου | Στην δική μου καρδιά | Μια χούφτα τραγούδια | Η ζήση μου όλη | Οι φίλοι πιστόλι | Οι αγάπες γκρεμός | Κι εγώ λαβωμένος | Με ύπουλο βόλι | Σε άγνωστο κόσμο | Θα μπω μοναχός

10. Νιώσε με Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Όταν με κοιτάς | πόσο με πονάς | θέλω να μαντέψω | Τρέμω μη χαθείς | μήπως μ' αρνηθείς | και δεν θα τ' αντέξω | Νιώσε με | Ζω στην αγωνία | Τρέμω μη φύγεις μια μέρα μακριά | Νιώσε με | Η αμφιβολία | Μου τυραννάει την καρδιά | Θέλω να μου πεις | Και να ορκιστείς | Πως δεν θα μ' αφήσεις | Πες μου το ξανά | Πως παντοτινά | Δίπλα μου θα ζήσεις

11. Ψάχνω να σε βρω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Stevie Wonder | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Ψάχνω να σε βρω | Κι είσαι μακριά | Μαχαίρι κοφτερό | Οι τύψεις στην καρδιά | Τα λάθη μου φωτιές | Φλογίζουν το μυαλό | Το ξέρω πως δεν φταις | Για όλα φταίω εγώ | Και ψάχνω να σε βρω | Θα κλάψω σαν παιδί | Κι αν πόνεσες εσύ | Μπροστά σου τώρα εγώ | Στο δάκρυ θα πνιγώ | Και πού να είσαι εσύ | Που ξέρεις να πονάς | Που ξέρεις τι θα πει | Να ζεις για ν' αγαπάς | Και ψάχνω να σε βρω | Σε δρόμους αδειανούς | Φωνάζω σ' αγαπώ | Μα τώρα δεν μ' ακούς

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης